Tidlig ultralyd tråden

Fikk mulighet til å se spuren igjen i dag 7+3. Legen sa det har vokst godt siden sist, da var jeg 6+4. Nå var det så stort at jeg fikk se hjertet og væske i hjertet :) han sa at det var fin ,jevn rytme med 150 slag i minuttet. Føler meg litt mer lettet og en smule tryggere på at det blir en terminspire .
:love7krysser fingrene for at det fortsetter den gode utviklingen. Spent på time hos jordmor, da jeg kan høre hjertet med doppler. Skulle egentlig låne en, men har ikke fått den ennå :(
 
Jeg ble målt til 8+2 på ultralyd i dag som stemmer eksakt. Spiren er 15mm og har en hjerterytme på rundt 140 slag i minuttet. Han kunne se at armene har begynt å vokse ut :love7
 
Ny ultralyd i dag, 9+5! Ble satt tilbake de to dagene jeg ble satt frem sist gang, veldig forventet :) rett i underkant av 3 cm blitt, og jeg fikk og tilsendt flere filmer etter ul der lille ligger å spreller med armer og bein! Var helt herlig å se <3
 

Vedlegg

  • 45ED7E67-B102-4E43-AD6F-05B4D7FEAC80.jpeg
    45ED7E67-B102-4E43-AD6F-05B4D7FEAC80.jpeg
    39,5 KB · Visninger: 21
For første gang i mitt liv hadde jeg i dag en vellykket TUL :Heartred en bitteliten klump på 3mm med bankende hjerte! Jeg er 6+2 og syntes den var vell liten, men hun sa den var perfekt størrelse ift plommesekk og hjerte, samt vanskelig å måle helt korrekt så tidlig. Jeg slår meg til ro med det et par uker før neste ultralyd! Jeg er så glad, så glad :love7
 
Ny ultralyd i dag, 9+5! Ble satt tilbake de to dagene jeg ble satt frem sist gang, veldig forventet :) rett i underkant av 3 cm blitt, og jeg fikk og tilsendt flere filmer etter ul der lille ligger å spreller med armer og bein! Var helt herlig å se <3
Så gøy når de begynner å ligne babyer :Heartred
 
For første gang i mitt liv hadde jeg i dag en vellykket TUL :Heartred en bitteliten klump på 3mm med bankende hjerte! Jeg er 6+2 og syntes den var vell liten, men hun sa den var perfekt størrelse ift plommesekk og hjerte, samt vanskelig å måle helt korrekt så tidlig. Jeg slår meg til ro med det et par uker før neste ultralyd! Jeg er så glad, så glad :love7
Åååh så fantastisk!! :D
 
For første gang i mitt liv hadde jeg i dag en vellykket TUL :Heartred en bitteliten klump på 3mm med bankende hjerte! Jeg er 6+2 og syntes den var vell liten, men hun sa den var perfekt størrelse ift plommesekk og hjerte, samt vanskelig å måle helt korrekt så tidlig. Jeg slår meg til ro med det et par uker før neste ultralyd! Jeg er så glad, så glad :love7
Nå ble jeg glad på dine vegner :Heartred så gøy!
 
Da er vi to!:cool: 2-3 uker til.. klarer nok ikke holde meg lenger enn det :hilarious:
Skal du igjen før uke 12 eller venter du til du kan se kjønn?
Jeg skal om under to uker, da er jeg 10+4. Får litt ekstra oppfølging pga jeg har høyt stoffskifte å det er jeg bare fornøyd med :p skal igjen 12+3. Så det går ca 2 uker mellom hver gang, må jo også en tur til Merete i uke 14 for å se kjønn tenker jeg :D
 
Da er vi to!:cool: 2-3 uker til.. klarer nok ikke holde meg lenger enn det :hilarious:
Skal du igjen før uke 12 eller venter du til du kan se kjønn?
Jeg skal på neste når jeg er ca 12+5! Er nok litt tidlig for å se kjønn, men krysser fingrene. Skal reise på ferie den helgen så greit å se at alt er ok innen vi reiser. Ellers hadde jeg ventet til ca 13+ noen dager :))
 
Jeg skal om under to uker, da er jeg 10+4. Får litt ekstra oppfølging pga jeg har høyt stoffskifte å det er jeg bare fornøyd med :p skal igjen 12+3. Så det går ca 2 uker mellom hver gang, må jo også en tur til Merete i uke 14 for å se kjønn tenker jeg :D
Jeg går og til Merete :D
 
Jeg går og til Merete :D
Så kjekt vi er et par som går til henne :p siden jeg ble satt frem over en uke sist jeg var hos henne å nå satt tilbake igjen en uke når jeg var hos gyn så ble jeg litt usikker på henne men tenker at siden hun tok utvendig ul så kan det være litt vanskelig å måle nøyaktig :)
 
Jeg skal om under to uker, da er jeg 10+4. Får litt ekstra oppfølging pga jeg har høyt stoffskifte å det er jeg bare fornøyd med :p skal igjen 12+3. Så det går ca 2 uker mellom hver gang, må jo også en tur til Merete i uke 14 for å se kjønn tenker jeg :D
Får du dekket noen av ultralydene også da? Det er fortjent vertfall :)
Kan godt være jeg også tar en rundt uke 10-11 før jeg får se kjønn i 13-14 :D
 
Back
Topp