6+1 i dag, så en fin liten spire på 2mm, og hørte hjertelyden![]()
Tenk så liten, men fungerer allerede for egem maskin

helt magisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6+1 i dag, så en fin liten spire på 2mm, og hørte hjertelyden![]()

helt magisk
Skal den ikke være 4-8mm i uke 6?6+1 i dag, så en fin liten spire på 2mm, og hørte hjertelyden![]()
Vi er bare to stk som har lagt utIngen som legger ut bilde under ultralydbilder? Eller vil dere ikke dele![]()

Jeg fikk beskjed om at den målte helt perfektSkal den ikke være 4-8mm i uke 6?
Så braJeg fikk beskjed om at den målte helt perfekt![]()
Ja, det passet helt med hva jeg trodde. Tror embryoet vokser ganske raskt fra nå, så er nok stor forskjell på 6+1 og 6+6 f.eks.Så braog du ble målt til å være så langt som du antar du er?
Blir spennende å se hvor langt jeg er, om jeg er 6+5 eller 6+1, eller noe i midtenJa, det passet helt med hva jeg trodde. Tror embryoet vokser ganske raskt fra nå, så er nok stor forskjell på 6+1 og 6+6 f.eks.
gleder oss kjempemasse, men virker som en evighet til!Jippi!6+1 i dag, så en fin liten spire på 2mm, og hørte hjertelyden![]()
Liker å høre at andre hører hjerte så tidlig for jeg skal 6+2 Så fin liten bønneBle målt til 6+4 fordi den var 0,59cm lang. I morgen er den 6mm og da er jeg 6+5
lille bønna med et blinkende
![]()
Fantastisk å høre at alt står bra til!Ble målt til 6+4 fordi den var 0,59cm lang. I morgen er den 6mm og da er jeg 6+5
lille bønna med et blinkende
![]()
nydelig lita bønne

Ble mere virkelig nuÅhhh, gratulerer så massenydelig lita bønne
![]()