Tidlig UL

Ironisk at jeg som er så skeptisk til TUL har fått time om to uker :rolleyes:

Siden jeg har hatt MA før så ville legen ha meg inn tidlig, 7 fullgåtte.
Hvis alt går bra vil jeg nok ha i 12 uansett, siden det var da jeg oppdaget MA sist :/

Jeg skal ikke før 11+4, 3. desember. Men det er helt ok. Selv om jeg gjerne kunne hatt en med en gang :) Blir sikkert nok av ultralyder, ihvertfall om diabetesen slår til igjen.

Fått henvisning i dag, skal ringe dem imorgen og høre når jeg kan få time. Vi bor på en såpas liten plass at den ene gynekologen vi har tillater at vi bare ringer inn og avtaler tidspunkt selv.

Vært på TUL i dag 7+4 og så et lite blinkende hjerte[emoji7] Så nå er det bare å vente på morkakeprøve

Jeg skal på søndag og drar alene da samboer må passe barna. **krysser** for bankende hjerte. Sjekke liv etter blødninger.

"Veldig" tidlig ultralyd i dag: 6+1. Vi kunne se en vel formet rund bobledings hvor embryoet skal leve inni. Kunne ikke finne hjerteslag, helt normalt ihht. utviklingen sa hun. Men det så jammen meg ut som at det kan være to stk inni der :wideyed::wav To stk målt til 2mm, normal utvikling iflg. damen.

Tilbake om to uker (01 November) for å se etter hjerteslag og få bekreftet om det er en eller to :cat:

Fikk med bilder, er det noen med erfaring fra tvillinger som ev. har lyst å ta en titt på det? Gynekologen sa det kunne være navlestrengen (vet ikke om den er utviklet så mye enda?) men at av hennes erfaring kunne det også være to.

Fått time 5.november for å statfeste hvor langt jeg egentlig er på vei.. Teeeeller dager!

"Veldig" tidlig ultralyd i dag: 6+1. Vi kunne se en vel formet rund bobledings hvor embryoet skal leve inni. Kunne ikke finne hjerteslag, helt normalt ihht. utviklingen sa hun. Men det så jammen meg ut som at det kan være to stk inni der :wideyed::wav To stk målt til 2mm, normal utvikling iflg. damen.

Tilbake om to uker (01 November) for å se etter hjerteslag og få bekreftet om det er en eller to :cat:

Fikk med bilder, er det noen med erfaring fra tvillinger som ev. har lyst å ta en titt på det? Gynekologen sa det kunne være navlestrengen (vet ikke om den er utviklet så mye enda?) men at av hennes erfaring kunne det også være to.

Oii! Så spennende !

Oi spennende :happy:
Er det første barnet(barna:dance018?)

Back
Topp