Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på tidlig UL i dag. Hun som undersøkte ble usikker på om nakkefolden var noe større enn vanlig og sendte oss videre til duotest. Nipt har ikke blitt tilgjengelig enda i Norge selvfølgelig Føler ikke jeg kan stole på resultatet fra duotesten så blir trolig å ta nipt-test på grancanaria som vi reiser til på onsdag. Ikke akkurat den følelsen jeg ville ha idet vi skal på ferie men..
Blir en tung ferie om duotesten og en evt nipt-test slår dårlig ut
krysser fingrene for att hon såg fel och att lille är helt perfekt! Inte detta man har lust å bekymra sig om på ferie ju! klem!
Fikk svar på duotest om at ssh for kromosomfeil var 1/11000. Altså et veldig godt svar. Hun anslo at i et gjennomsnittlig svangerskap hvor mor er 30år var ssh 1/1000. Likevel klarer jeg ikke slå meg til ro med det siden sjansen for at testen ikke virker riktig er 5%. Vi velger derfor å betale 5000kr for nipt-test her på Grancanaria nå En liten pris å betale for sjelefred syns vi. Får svar om 10 dager.