Tidlig UL

Fuglekassa

Forelsket i forumet
tenkte å starte en tråd der vi kan legge inn når vi evt har vært på tidlig UL og hva vi fikk se :)
 
Jeg har TUL om 3 uker, onsdag 24.okt [emoji2] Da er jeg 7+2 [emoji173]️
 
Jeg har bestilt tidlig ul på jordmorklinikken i Oslo om to uker. :love7 Koster rundt 1200 kr.
 
Jeg har bestilt privat 22 oktober. Bare for å se at jeg virkelig har en baby inni magen, og om det er en eller to <3
Koster 1200,- men for oss er det verdt det. Alt blir så mye mer virkelig når du ser en liten baby :)
 
Vært på UL allerede igår! Fikk se et bittelite knøtt med hjerte. ❤️ Så vidt man klarte å se flimringen. Var 5+5. Skal på neste UL på onsdag 10.okt. Da er jeg 6+5.
 
Jeg skal på TUL førstkommende onsdag, altså 10.10, som er en del av IVF-behandlingen. Er da 8+0 :)
 
enligt apper så börjar hjärtat slå imorgon, 5+1, men jag ska vänta litt med å ringa siden jag vet att hvis jag ringer så kommer jag vilja ha time så fort som mulig! Skal pröva å vänta til ca 6-7 uker på vei!... Får se hvordan det går med det :p
 
Jeg fikk ikke time før jeg er 12 uker på vei :( jeg som skulle få tidlig denne gangen pga habituell abort :( vurderer å bestille en privat altså
 
Vi har fått time 15.oktober :) Da er jeg 7+3 :Heartred
 
Her blir det tul 15.10 , og den 16.10 er jeg 7+0
 
Back
Topp