Utføres TUL vaginalt??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utføres TUL vaginalt??
Utføres TUL vaginalt??
Ja [emoji4]
På ene filmen her på babyverden tar de opp tul. Der snakker hun om hvordan de gjennomfører ul, om det så er utenpå magen eller vaginal. Verdt å sjekke ut!
https://www.babyverden.no/gravid/forste-trimester/11-sporsmal-tidlig-ultralyd/
Gud, så kleint Huff.. for angst av sånt..
Tusen takk!! Håper de klarer å se noe på meg utenpå. Så slipper jeg ¨ha den "krølltanga" inni meg
Det er nok langt i fra det kleineste du skal gjennom det kommende året....
Tusen takk!! Håper de klarer å se noe på meg utenpå. Så slipper jeg ¨ha den "krølltanga" inni meg
Haha! Gjennom to forsøk med ivf og alt som følger med så har eg blitt heilt likegyldig til den "krølltanga" Føler den er oppe i der heile tida
1500,- fra uke 7 tror jeg det var der jeg sjekka også kan man få 3D de siste ukene av svangerskapet. veit ikke om det er dyrere.Bestiller dere tidlig ultralyd privat? Hvor mye koster det?
Jeg har bestilt TUL, betaler 700,- innen uke 11. fra 11 uker er det 900,-Bestiller dere tidlig ultralyd privat? Hvor mye koster det?
Jeg hadde fullstendig angst for sånt tidligere, men det er virkelig ikke noe skummelt. Det kan sammenlignes med å sette inn en grønn O.B bare at den skal enda kortere inn.
Jeg så hjerteslag på utsiden da jeg var 5+6 sist så det er mulig, men da kan man ikke ha så mye ekstra polstring på magen og det må være veldig godt utstyr.
Jeg har bestilt TUL, betaler 700,- innen uke 11. fra 11 uker er det 900,-
Syntest ikke det var gale pris, så greit å få unne seg en liten titt!
Nei, det er i StavangerSå billig! Er dette Oslo?