Tidlig UL

Da jeg hadde ul med nr 2 var det på magen. Var vel rundt 11 uker da:) fikk fine bilder

Har time 22.11, er da 12+2<3

Kommer til å be om henvisning denne gang også.
Første søskenforsøk gikk vi helt til uke 12 før vi oppdaget MA. Andre gang fikk vi henvisning ca. 9+3, men mistet i SA 7+0, samme dag vi hadde privat ul, og fikk se et hjerte som banket!
Litt dårlig opplevelse med ul hittil (sett bort fra ved første, da satt den jo helt til termin).

Gud, så kleint :hilarious: Huff.. for angst av sånt..

Tusen takk!! Håper de klarer å se noe på meg utenpå. Så slipper jeg ¨ha den "krølltanga" inni meg :wacky:

Haha! Gjennom to forsøk med ivf og alt som følger med så har eg blitt heilt likegyldig til den "krølltanga" ;) Føler den er oppe i der heile tida;)

Haha! Gjennom to forsøk med ivf og alt som følger med så har eg blitt heilt likegyldig til den "krølltanga" ;) Føler den er oppe i der heile tida;)

Samme her [emoji28] En helt vanlig greie å gjøre nå liksom.

Har hatt TUL på begge, ene via forskning (les gratis UL he he) for førstegangs, andre gang pga hadde blødning og fikk komme til TUL for å sjekke om det var noe der..

Har lyst på TUL denne gangen også, bestiller nok privat :)

Gud, så kleint :hilarious: Huff.. for angst av sånt..

Tusen takk!! Håper de klarer å se noe på meg utenpå. Så slipper jeg ¨ha den "krølltanga" inni meg :wacky:

Jeg hadde fullstendig angst for sånt tidligere, men det er virkelig ikke noe skummelt. Det kan sammenlignes med å sette inn en grønn O.B bare at den skal enda kortere inn.

Jeg så hjerteslag på utsiden da jeg var 5+6 sist så det er mulig, men da kan man ikke ha så mye ekstra polstring på magen og det må være veldig godt utstyr.

Last edited:
Bare 9 dager til TUL. Er bare 5+3 da, men utstyret der er tipptopp (ikke som på sykehusene [emoji849]) så hvis hjertet begynner å slå 22 dager etter befruktning skal det være synlig da. Det tidligste jeg har vært på ul før var 5+6. Da så vi hjertet godt. Grugleder meg [emoji51]
Noen som har vært så tidlig før?
Var det eller å vente til 7+0 og det klarer jeg ikke

Bestiller dere tidlig ultralyd privat? Hvor mye koster det? :)
Jeg har bestilt TUL, betaler 700,- innen uke 11. fra 11 uker er det 900,- :)
Syntest ikke det var gale pris, så greit å få unne seg en liten titt!:gen014

Jeg hadde fullstendig angst for sånt tidligere, men det er virkelig ikke noe skummelt. Det kan sammenlignes med å sette inn en grønn O.B bare at den skal enda kortere inn.

Jeg så hjerteslag på utsiden da jeg var 5+6 sist så det er mulig, men da kan man ikke ha så mye ekstra polstring på magen og det må være veldig godt utstyr.

Takk! Føler meg lettet etter svaret ditt :smiley-bounce022

Jeg er vel 7+3 på TUL, så krysser fingrene for at vi ser noe på utsiden da :smiley-angelic001

Back
Topp