Tidlig UL

Ble henvist av legen min i dag, så venter på brev med dato og klokkeslett.. Utålmodig... :wtf:

Jeg skal på tirsdag 23 oktober, er da cirka 7+2 hvis jeg har kalkulert riktig. Det viktigste for meg er å se hjerte etter en MA jeg hadde i juli. Jeg grugleder meg veldig, det er så spennende.

Kunne de se noe på utvendig ul så tidlig ??
Tror det kommer an på mors fysikk og kvaliteten på utstyret.

Tror ikke det har med fysikken til mor. Jeg har mange kilo for mye, men likevel hatt utvendig på alle mine tidlige ultralyder :hilarious: Og det så tidlig som 6+5, 8+2 og 11+3 (foster var kun 8+5). Tror det har med posisjon av livmor, kanskje?
Jeg eier iallefall ikke fysikk :hilarious::hilarious::hilarious:

Tror ikke det har med fysikken til mor. Jeg har mange kilo for mye, men likevel hatt utvendig på alle mine tidlige ultralyder :hilarious: Og det så tidlig som 6+5, 8+2 og 11+3 (foster var kun 8+5). Tror det har med posisjon av livmor, kanskje?

Er ikke det en del av fysikken da? :scratch :-)

Ja mulig det er med utstyret og gjøre, men jeg er 7uker i morgen, var på ul i dag men måtte ha innvendig ul for og se noe :)

Ja mulig det er med utstyret og gjøre, men jeg er 7uker i morgen, var på ul i dag men måtte ha innvendig ul for og se noe :)

Ja, har mange venninner som også har måttet ta innvendig ultralyd, på samme utstyr jeg også har brukt. Kommer nok helt an på hvordan livmoren er plassert tenker jeg. Jeg tok også innvendig i tillegg til utvendig på den siste 6+5-7+0. Det var for å se om vi fikk enda bedre bilder. Jeg begynte å blø samme dag, og det endte dessverre i SA, selv om vi så en perfekt bamsemums med helt perfekte hjerteslag..

Veldig i tvil om jeg skal ta TUL... hadde ikke sist.... har bestilt en time når jeg er ca 9 uker så får tenke litt...

Veldig i tvil om jeg skal ta TUL... hadde ikke sist.... har bestilt en time når jeg er ca 9 uker så får tenke litt...

Jeg har vært alle tre gangene :happy:
Første var en sprell levende bamsemums som ble målt til 8+2, fin toåring i dag.
Andre var jeg 11+3, men fikk kun se en livløs bamsemums målt til 8+5.
Sist fikk vi også sett en bamsemums med hjerteaktivitet 6+5/7+0. Endte i SA samme dag..
Jeg skal også ha TUL denne gang, selv om de to siste ultralydene har gitt en slags dårlig bismak.

Vi har fått tul 6.november hos klinikken vi har utført ivf hos

Da har vi nettopp kommet hjem fra ultralyd :woot: Og lille spire har fin vekst, og ett nydelig dunkene hjerte :Heartred Vi er 7+6 vi da egentlig

Vi skal tilbake neste uke, da jeg har en livmor som ligger ganske langt bak. Hun ville så gjerne se litt mer :binkybaby

Selvom livmoren ligger litt langt bak, slapp jeg vaginal ultralyd! Jippiiii :blob1

Da har vi nettopp kommet hjem fra ultralyd :woot: Og lille spire har fin vekst, og ett nydelig dunkene hjerte :Heartred Vi er 7+6 vi da egentlig

Vi skal tilbake neste uke, da jeg har en livmor som ligger ganske langt bak. Hun ville så gjerne se litt mer :binkybaby

Selvom livmoren ligger litt langt bak, slapp jeg vaginal ultralyd! Jippiiii :blob1
Sååå fantastisk! :love7
Ble du satt tilbake eller fram? :happy:

Gratulerer! Så bra [emoji1]

Back
Topp