Kunne de se noe på utvendig ul så tidlig ??Hadde forresten utvendig ul, 6+4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne de se noe på utvendig ul så tidlig ??Hadde forresten utvendig ul, 6+4
Kunne de se noe på utvendig ul så tidlig ??
Ja kansje detTror det kommer an på mors fysikk og kvaliteten på utstyret.
Hei. Hvor i Bergen har du bestilt ?Jeg har bestilt privat tul i Bergen. Det koster 990 kr. Synes det er verdt det for å bli betrygget
Hei. Hvor i Bergen har du bestilt ?
Okei. versatilehelse? Jeg har egentlig bestilt hos ultralydpraksis i Bergen, men har ikke hørt noe om den klinikken, så tror jeg skal bytte. Takk for svarJeg bestilte hos ultralydjordmor Bergen. Likte jordmora veldig godt
Kunne de se noe på utvendig ul så tidlig ??
Tror det kommer an på mors fysikk og kvaliteten på utstyret.
Okei. versatilehelse? Jeg har egentlig bestilt hos ultralydpraksis i Bergen, men har ikke hørt noe om den klinikken, så tror jeg skal bytte. Takk for svar
Tror ikke det har med fysikken til mor. Jeg har mange kilo for mye, men likevel hatt utvendig på alle mine tidlige ultralyder Og det så tidlig som 6+5, 8+2 og 11+3 (foster var kun 8+5). Tror det har med posisjon av livmor, kanskje?
Jeg eier iallefall ikke fysikk
Ja mulig det er med utstyret og gjøre, men jeg er 7uker i morgen, var på ul i dag men måtte ha innvendig ul for og se noeTror ikke det har med fysikken til mor. Jeg har mange kilo for mye, men likevel hatt utvendig på alle mine tidlige ultralyder Og det så tidlig som 6+5, 8+2 og 11+3 (foster var kun 8+5). Tror det har med posisjon av livmor, kanskje?
Jeg eier iallefall ikke fysikk
Er ikke det en del av fysikken da?
Ja mulig det er med utstyret og gjøre, men jeg er 7uker i morgen, var på ul i dag men måtte ha innvendig ul for og se noe
Veldig i tvil om jeg skal ta TUL... hadde ikke sist.... har bestilt en time når jeg er ca 9 uker så får tenke litt...
Sååå fantastisk!Da har vi nettopp kommet hjem fra ultralyd Og lille spire har fin vekst, og ett nydelig dunkene hjerte Vi er 7+6 vi da egentlig
Vi skal tilbake neste uke, da jeg har en livmor som ligger ganske langt bak. Hun ville så gjerne se litt mer
Selvom livmoren ligger litt langt bak, slapp jeg vaginal ultralyd! Jippiiii
Da har vi nettopp kommet hjem fra ultralyd Og lille spire har fin vekst, og ett nydelig dunkene hjerte Vi er 7+6 vi da egentlig
Vi skal tilbake neste uke, da jeg har en livmor som ligger ganske langt bak. Hun ville så gjerne se litt mer
Selvom livmoren ligger litt langt bak, slapp jeg vaginal ultralyd! Jippiiii