Tidlig UL

Takk <3 Ja det er vår absolutt første erfaring med barn, for både meg og mann :) hoho. Ble lettere skjelven i beina når legen sa muligheten var der. Blir to spennende uker fram til det kan noenlunde bekreftes... :)
l
Det blir gøy å høre etterhvert om det er en el to om to uker da ☺

Andre som har fått henvisning til TUL uten medisinsk årsak? Fastlegen spurte om jeg ikke ville henvises så jeg slapp å betale for det privat. Hva hun skrev som årsak vet jeg ikke..

Andre som har fått henvisning til TUL uten medisinsk årsak? Fastlegen spurte om jeg ikke ville henvises så jeg slapp å betale for det privat. Hva hun skrev som årsak vet jeg ikke..
Det er ikke vanlig praksis, men snilt av legen din da ☺

Jeg skal, men vet ikke om henvisning til eventuell NIPT test er medisinsk årsak? I tillegg er jeg litt urolig da det gikk galt tidlig sist..
Legen skulle hvertfall kontakte Haukeland og se om jeg får en NIPT test grunnet nakkeskade og skulderplager.

Jeg skal, men vet ikke om henvisning til eventuell NIPT test er medisinsk årsak? I tillegg er jeg litt urolig da det gikk galt tidlig sist..
Legen skulle hvertfall kontakte Haukeland og se om jeg får en NIPT test grunnet nakkeskade og skulderplager.

Kan jeg spørre hva NIPT test er? :)

Det er en test hvor man tar blodprøve av mor (er en bitteliten andel av fosterets blod der) og ser etter alvorlige kromosomavvik.

Aah. Er ikke det litt risky? Eller?

"Veldig" tidlig ultralyd i dag: 6+1. Vi kunne se en vel formet rund bobledings hvor embryoet skal leve inni. Kunne ikke finne hjerteslag, helt normalt ihht. utviklingen sa hun. Men det så jammen meg ut som at det kan være to stk inni der :wideyed::wav To stk målt til 2mm, normal utvikling iflg. damen.

Tilbake om to uker (01 November) for å se etter hjerteslag og få bekreftet om det er en eller to :cat:

Fikk med bilder, er det noen med erfaring fra tvillinger som ev. har lyst å ta en titt på det? Gynekologen sa det kunne være navlestrengen (vet ikke om den er utviklet så mye enda?) men at av hennes erfaring kunne det også være to.
Oi! Blir spennende å høre om det blir en eller to:)

"Veldig" tidlig ultralyd i dag: 6+1. Vi kunne se en vel formet rund bobledings hvor embryoet skal leve inni. Kunne ikke finne hjerteslag, helt normalt ihht. utviklingen sa hun. Men det så jammen meg ut som at det kan være to stk inni der :wideyed::wav To stk målt til 2mm, normal utvikling iflg. damen.

Tilbake om to uker (01 November) for å se etter hjerteslag og få bekreftet om det er en eller to :cat:

Fikk med bilder, er det noen med erfaring fra tvillinger som ev. har lyst å ta en titt på det? Gynekologen sa det kunne være navlestrengen (vet ikke om den er utviklet så mye enda?) men at av hennes erfaring kunne det også være to.

Næh, så spennende!! Legg gjerne ut bilde, jeg har ingen erfaring, men synes sånt er interessant! :D

Jeg var på tidlig ul i går og fikk se ett bankene hjerte noe som roet meg veldig da jeg hadde exu i mai jeg ble trekt 3 dager tilbake så er ikke mere en 6+1 i dag trodde jeg var 6+4 bønna er hele 0.33 mm stor. Jeg fikk med bilde og skal tilbake om 1 uke og 3 dager på neste UL. Jeg blir fulgt opp tett da jeg har hatt exu

Dere som har vært på TUL, var mannen/partneren deres med?

detta blir barn nr tre sammen, fjärde för honom. Jag vill gärna se så det är liv,han vill hellre bli med på UL senare när man ser lite mer, så första får mamman min följa med siden mannen jobber :Heartpink

Back
Topp