Får med bilde om du spørrVet du om vi får med bilder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får med bilde om du spørrVet du om vi får med bilder?
Oi spennende
Er det første barnet(barna?)
lTakk <3 Ja det er vår absolutt første erfaring med barn, for både meg og mann hoho. Ble lettere skjelven i beina når legen sa muligheten var der. Blir to spennende uker fram til det kan noenlunde bekreftes...
Det er ikke vanlig praksis, men snilt av legen din da ☺Andre som har fått henvisning til TUL uten medisinsk årsak? Fastlegen spurte om jeg ikke ville henvises så jeg slapp å betale for det privat. Hva hun skrev som årsak vet jeg ikke..
Jeg skal, men vet ikke om henvisning til eventuell NIPT test er medisinsk årsak? I tillegg er jeg litt urolig da det gikk galt tidlig sist..Andre som har fått henvisning til TUL uten medisinsk årsak? Fastlegen spurte om jeg ikke ville henvises så jeg slapp å betale for det privat. Hva hun skrev som årsak vet jeg ikke..
Jeg skal, men vet ikke om henvisning til eventuell NIPT test er medisinsk årsak? I tillegg er jeg litt urolig da det gikk galt tidlig sist..
Legen skulle hvertfall kontakte Haukeland og se om jeg får en NIPT test grunnet nakkeskade og skulderplager.
Det er en test hvor man tar blodprøve av mor (er en bitteliten andel av fosterets blod der) og ser etter alvorlige kromosomavvik.Kan jeg spørre hva NIPT test er?
Det er en test hvor man tar blodprøve av mor (er en bitteliten andel av fosterets blod der) og ser etter alvorlige kromosomavvik.
Oi! Blir spennende å høre om det blir en eller to"Veldig" tidlig ultralyd i dag: 6+1. Vi kunne se en vel formet rund bobledings hvor embryoet skal leve inni. Kunne ikke finne hjerteslag, helt normalt ihht. utviklingen sa hun. Men det så jammen meg ut som at det kan være to stk inni der To stk målt til 2mm, normal utvikling iflg. damen.
Tilbake om to uker (01 November) for å se etter hjerteslag og få bekreftet om det er en eller to
Fikk med bilder, er det noen med erfaring fra tvillinger som ev. har lyst å ta en titt på det? Gynekologen sa det kunne være navlestrengen (vet ikke om den er utviklet så mye enda?) men at av hennes erfaring kunne det også være to.
Det er en helt vanlig blodprøve, helt risikofrittAah. Er ikke det litt risky? Eller?
"Veldig" tidlig ultralyd i dag: 6+1. Vi kunne se en vel formet rund bobledings hvor embryoet skal leve inni. Kunne ikke finne hjerteslag, helt normalt ihht. utviklingen sa hun. Men det så jammen meg ut som at det kan være to stk inni der To stk målt til 2mm, normal utvikling iflg. damen.
Tilbake om to uker (01 November) for å se etter hjerteslag og få bekreftet om det er en eller to
Fikk med bilder, er det noen med erfaring fra tvillinger som ev. har lyst å ta en titt på det? Gynekologen sa det kunne være navlestrengen (vet ikke om den er utviklet så mye enda?) men at av hennes erfaring kunne det også være to.
Det er en helt vanlig blodprøve, helt risikofritt
Så bra. Har du også vært hos de?Får med bilde om du spørr
Jeg var på sykehuset for tul daSå bra. Har du også vært hos de?
Aaah. OkeiJeg var på sykehuset for tul da
Men det er pga vi har blitt gravide gjennom ivf og da får vi dette tidligAaah. Okei
Dere som har vært på TUL, var mannen/partneren deres med?
Han er med på alt han kan, så han er mer gjerne med. Han skal reise bort i to uker nå så hvis det blir i den tiden så skal onkelen min være med istede.Dere som har vært på TUL, var mannen/partneren deres med?