Oj så fantastisk nå ble jeg skikkelig spent på dine vegne! Gleder meg til å høre mer i morgenDet håper jeg vi begge får veldig glad jeg bor i Oslo ifht sånne ting, bestilte time i dag og fikk i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj så fantastisk nå ble jeg skikkelig spent på dine vegne! Gleder meg til å høre mer i morgenDet håper jeg vi begge får veldig glad jeg bor i Oslo ifht sånne ting, bestilte time i dag og fikk i morgen
Takk! Gruer meg mest. Tror jeg ubevisst forbereder meg på det verste, så får jeg heller bli ekstra glad hvis alt er bra klarer ikke å styre tankene til å tro det beste, så da tenkte jeg det var lurt okke som... klarer ikke å glede meg ordentlig slik som ting er nå.Oj så fantastisk nå ble jeg skikkelig spent på dine vegne! Gleder meg til å høre mer i morgen
Da krysser jeg fingrene for deg og håper at du får en kjempefin opplevelse så du kan glede deg over resten av svangerskapet ♡Takk! Gruer meg mest. Tror jeg ubevisst forbereder meg på det verste, så får jeg heller bli ekstra glad hvis alt er bra klarer ikke å styre tankene til å tro det beste, så da tenkte jeg det var lurt okke som... klarer ikke å glede meg ordentlig slik som ting er nå.
Da ble det til at jeg bestilte tidlig UL i morgen (jeg er i uke 6, 5+0 i dag). Etter å ha lest om MA og BO (eller noe sånt) her inne tenker jeg at jeg ikke vil gå og glede meg i 6 uker til før jeg får beskjed om at det ikke er liv... har gått mange runder med meg selv, men tror dette er rett avgjørelse.
Takk! Gruer meg mest. Tror jeg ubevisst forbereder meg på det verste, så får jeg heller bli ekstra glad hvis alt er bra klarer ikke å styre tankene til å tro det beste, så da tenkte jeg det var lurt okke som... klarer ikke å glede meg ordentlig slik som ting er nå.
Jeg er bekymret av natur tenker at det er MA eller BO :-/Hva tenker du er "feil"?
Jeg er bekymret av natur tenker at det er MA eller BO :-/
Tusen takkDa krysser jeg fingrene for deg og håper at du får en kjempefin opplevelse så du kan glede deg over resten av svangerskapet ♡
Ja har lest litt ymse omtaler, så er spentTar du på Oslo city, siden du fikk time på en lørdag?
Ja har lest litt ymse omtaler, så er spent
Tusen takk for både lykkeønskninger og statistikkUff.. Kjedelig å tenke på det! Selv om det ikke er lett, jeg gjør det jo selv innimellom! Jeg hadde en MA i oktober, og da fikk jeg statistikken på SA/MA/BO, og det er 15% av ALLE bekreftete svangerskap. Med andre ord er det 85% sannsynlig for at det IKKE er SA/MA/BO. Men bekymringer skal man ta på alvor, for det er ikke godt å gå rundt å tenke negativt om noe som skal være så positivt! Blir spennende i morgen da! Jeg krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden
Hvorfor vil du ikke bruke dem i uke 6/7?Jeg vurderer de selv når jeg er i uke 6/7, så gi gjerne tilbakemelding på hvordan det er! I uke 12 blir det Majorstuaklinikken på meg. Veldig fornøyd der, så de kan jeg absolutt anbefale hvis du vil et annet sted ved en annen anledning!
Hvorfor vil du ikke bruke dem i uke 6/7?
Skal si ifra åssen de er
Takk for tips
Ahaaaaa!Fordi jeg tenker å prøve å komme meg på ultralyd på en lørdag, sånn at jeg ikke får så merkbart fravær på jobben. Jeg er aldri hos legen, og tenker mange klarer å legge sammen to og to hvis jeg plutselig flyr til lege ofte I august og september i høst kom det noen bort til meg og spurte om jeg var alvorlig syk siden jeg plutselig skulle så mye til legen. Så prøver å unngå slike ting nå
Da ble det til at jeg bestilte tidlig UL i morgen (jeg er i uke 6, 5+0 i dag). Etter å ha lest om MA og BO (eller noe sånt) her inne tenker jeg at jeg ikke vil gå og glede meg i 6 uker til før jeg får beskjed om at det ikke er liv... har gått mange runder med meg selv, men tror dette er rett avgjørelse.
Men de kan vel se om det er et foster eller MA eller BO? Jeg trenger ikke å se noe så lenge de kan fortelle meg at det bor noen inni derLykke til i morgen!! Men bare vær forberedt på at det kanskje ikke er så mye å se så tidlig, annet enn en fostersekk, kanskje en liten bønne, trolig ikke hjerteslag, men håper jeg tar feil!
Men de kan vel se om det er et foster eller MA eller BO? Jeg trenger ikke å se noe så lenge de kan fortelle meg at det bor noen inni der
Og takk for lykke til
Men de kan vel se om det er et foster eller MA eller BO?
Okei. Takk! Det visste jeg ikke. Trodde de kunne se hjerteslag. Når kan de se det da? Men kan få avkreftet BO da i hvert fallEr det ikke hjerteslag fordi det er for tidlig kan de ikke si noe om MA, men de kan se fosteranlegg, og det betyr at det bor noen der inne!