Tidlig UL

Bestemorruter har jeg aldri fått til :P Selv om jeg har hekler både teppe, tøfler, kjoler, luer og bamser. Får det altså ikke til.. Skjønner i grunn ikke hvorfor.. :P
Hehe. Kanskje det ikke er så lurt å starte med da? ;) jeg startet med å hekle egenkomponert bikini. Needless to say: Den ble aldri ferdig :p

Hehe. Kanskje det ikke er så lurt å starte med da? ;) jeg startet med å hekle egenkomponert bikini. Needless to say: Den ble aldri ferdig :p

Jo, det er vel de fleste sier man bør starte med. Jeg fikk det bare aldri til. :p Bikini? Luftig, da! ;)

Ååååå! Så spennende! Bestemorsruter er greit å starte med. Ikke fordi det er så fancy, men kjekt å øve seg på for å få inn teknikken og øve seg på å hekle jevnt. Så er glassbrikker kjekt å fortsette med før man går løs på vanskeligere ting. Veldig greit å lære seg å lese mønster, ikke vanskelig når man forstår det :) ikke gi opp! Hvis du ikke får til kan jeg jo alltids vise deg :) Fikk du PM min forresten?
Kjøpt garn i ulike farger og heklenål :D i kveld skal jeg Google meg ihjel :p ja, svarte på den :)

Kjøpt garn i ulike farger og heklenål :D i kveld skal jeg Google meg ihjel :p ja, svarte på den :)
Ah, det har jeg ikke sett. Kanskje jeg må inn på pc for å få det fram?
Kan anbefale boken Hekle til babyen av Sys Fredens. De har den på biblioteket og sikkert i bokhandelen. Sikkert ikke dyr for den er ikke så stor. Men må sikkert kunne lese oppskrifter først. Ellers er bloggen til BekkiBjarnoll veldig fin :)

Ah, det har jeg ikke sett. Kanskje jeg må inn på pc for å få det fram?
Kan anbefale boken Hekle til babyen av Sys Fredens. De har den på biblioteket og sikkert i bokhandelen. Sikkert ikke dyr for den er ikke så stor. Men må sikkert kunne lese oppskrifter først. Ellers er bloggen til BekkiBjarnoll veldig fin :)
Jeg fikk ikke varsel, var tilfeldig at jeg så meld etter at du skrev det her inne. Men du skal kunne se svaret i venstremenyen under samtaler :)

Jeg fikk ikke varsel, var tilfeldig at jeg så meld etter at du skrev det her inne. Men du skal kunne se svaret i venstremenyen under samtaler :)
Ja. Oppdaget at jeg kunne det. Men rart jeg ikke fikk varsel om pm i appen.

Back
Topp