Hehe. Kanskje det ikke er så lurt å starte med da?Bestemorruter har jeg aldri fått tilSelv om jeg har hekler både teppe, tøfler, kjoler, luer og bamser. Får det altså ikke til.. Skjønner i grunn ikke hvorfor..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Kanskje det ikke er så lurt å starte med da?Bestemorruter har jeg aldri fått tilSelv om jeg har hekler både teppe, tøfler, kjoler, luer og bamser. Får det altså ikke til.. Skjønner i grunn ikke hvorfor..
![]()
Hehe. Kanskje det ikke er så lurt å starte med da?jeg startet med å hekle egenkomponert bikini. Needless to say: Den ble aldri ferdig
![]()
Kjøpt garn i ulike farger og heklenålÅåååå! Så spennende! Bestemorsruter er greit å starte med. Ikke fordi det er så fancy, men kjekt å øve seg på for å få inn teknikken og øve seg på å hekle jevnt. Så er glassbrikker kjekt å fortsette med før man går løs på vanskeligere ting. Veldig greit å lære seg å lese mønster, ikke vanskelig når man forstår detikke gi opp! Hvis du ikke får til kan jeg jo alltids vise deg
Fikk du PM min forresten?
Ja, hadde lissom planer om å fore den daJo, det er vel de fleste sier man bør starte med. Jeg fikk det bare aldri til.Bikini? Luftig, da!
![]()
Ah, det har jeg ikke sett. Kanskje jeg må inn på pc for å få det fram?Kjøpt garn i ulike farger og heklenåli kveld skal jeg Google meg ihjel
ja, svarte på den
![]()
Jeg fikk ikke varsel, var tilfeldig at jeg så meld etter at du skrev det her inne. Men du skal kunne se svaret i venstremenyen under samtalerAh, det har jeg ikke sett. Kanskje jeg må inn på pc for å få det fram?
Kan anbefale boken Hekle til babyen av Sys Fredens. De har den på biblioteket og sikkert i bokhandelen. Sikkert ikke dyr for den er ikke så stor. Men må sikkert kunne lese oppskrifter først. Ellers er bloggen til BekkiBjarnoll veldig fin![]()
Ja. Oppdaget at jeg kunne det. Men rart jeg ikke fikk varsel om pm i appen.Jeg fikk ikke varsel, var tilfeldig at jeg så meld etter at du skrev det her inne. Men du skal kunne se svaret i venstremenyen under samtaler![]()
Fikk ikke varsel i app'en når du svarte nå :s kun i nettleser..Ja. Oppdaget at jeg kunne det. Men rart jeg ikke fikk varsel om pm i appen.