Tidlig UL

Jeg skal! En i uke 6/7 og en i uke 12. Hadde en MA som ble oppdaget 11+6 i høst, så vil gjerne vite litt før denne gangen hvis noe er galt. Det hadde gått galt veldig tidlig uten at kroppen oppdaget det. Men da hadde jeg en dårlig følelse tidlig, det har jeg ikke denne gangen. Og som Caritas er det ingen ting inni meg som gleder meg til UL. Men greit å få sjekket ut.

Jeg vil ha pga jeg har mistanke om at det er to eller at jeg er lenger på vei enn 4+4.
Begynner å få mage allerede og føler meg mye mer gravid enn sist.

Fikk mage i uke 10 sist, og testet ikke positivt før 16 dpo.. Nå kom kulen i uke 3-4 og jeg testet positivt 10 dpo og følt meg gravid siden 2 dpo.

Wow! Er tidlige symptomer et tegn på tvillinger?? Shit pomfritt! Jeg har hatt symptomer siden 3dpo! Men er nå 4+5 og har ikke mage. Eller, har lagt på meg litt siden jeg har sluttet på lavkarbo, men det telles vel ikke ;)

Vi skal også, prøve å få det i uke 9 eller noe..

Jeg vil ha pga jeg har mistanke om at det er to eller at jeg er lenger på vei enn 4+4.
Begynner å få mage allerede og føler meg mye mer gravid enn sist.

Fikk mage i uke 10 sist, og testet ikke positivt før 16 dpo.. Nå kom kulen i uke 3-4 og jeg testet positivt 10 dpo og følt meg gravid siden 2 dpo.
Så spennende :) har dere tvillinger i familien? :)

Wow! Er tidlige symptomer et tegn på tvillinger?? Shit pomfritt! Jeg har hatt symptomer siden 3dpo! Men er nå 4+5 og har ikke mage. Eller, har lagt på meg litt siden jeg har sluttet på lavkarbo, men det telles vel ikke ;)
Nå måtte jeg google litt siden du har sagt at du ble inseminert. Tenkte kanskje det økte sjansen for tvillinger. Det hadde jo isåfall vært veldig spennende :) men fant ut at det ikke gjør det. Men det kan jo være tvillinger likevel hvis kroppen har sluppet to egg. Man vet aldri :)
Hvis det er tvillinger så er hcg en del høyere enn hvis det bare er en, og det resulterer gjerne i mer/kraftigere symptomer og det begynner gjerne tidligere. Men så kan jo man ha mange og voldsomme symptomer med bare en spire også. Veldig gøy å spekulere litt da :)

Det er det :) Neida, ikke økte sjanser ved inseminasjon, kun ved ivf. Men jeg har tvillinger i familien :) heeeeelt greit for meg om det bare er én ;)

Tror jeg kommer til å be om en tidlig UL, evnt bare betale privat, bare for å få sjekket tidlig om alt er i orden, og bare få roet nervene.

Nei ligger ikke i familien altså:p vil bare utelukke at det er to! Hehe føler meg veldig gravid og har gjort det lenge. Ved tidlig ultralyd har jeg hvertfall lenger tid til i komme over sjokket!!:p hehe

Var i uke 10 forrige gang jeg var gravid, har lyst å vente til uke 10-12.

Så trist at det gikk galt sist :( kan jeg spørre hva en blæremola er? Krysser alt for at det går fint denne gangen :)

takket:-) er en kromosonfeil, den typen jeg hadde var først et foster men som ikke vokste riktig og det vokste og ble som en drue lignende klase.

Legen har sendt henvisning til tidlig ul noen som vet når man se hjertet slå? *orker ikke å google*

Kan man få tidlig UL delvis dekket slik som ordinær UL, eller må man betale for det privat? Vi betalte privat sist og trodde man måtte det, men så ser jeg at flere av dere skriver at legen sender henvisning til tidlig ul *forvirret*

Kan man få tidlig UL delvis dekket slik som ordinær UL, eller må man betale for det privat? Vi betalte privat sist og trodde man måtte det, men så ser jeg at flere av dere skriver at legen sender henvisning til tidlig ul *forvirret*
Er vel kun i spesielle tilfeller.

Hvor tidlig kan man ta tidlig UL? Bare for å få bekreftet at det er liv der inne?

Jeg skal når jeg er 6+0. Så de kan nok bekrefte det ganske tidlig.

Back
Topp