Sender mange gode tanker din vei, Tia, håper alt står bra til! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Står heldigvis bra til nåSender mange gode tanker din vei, Tia, håper alt står bra til!![]()
Snart er det 2024, helt rart å tenke på!Godt å høre at koronaen har reist. Huff, det er noe dritt. Vi starta jula med omgangssyken, heldigvis var ikke hele familien nede samtidig. Jeg hadde ikke klart å ta meg av datter om det hadde skjedd ... Ja, tenk, snart 2024, det blir et spennende år på så mange vis! Synes sommeren er så fin å føde på, har et julibarn. Nå får vi se om det evt kan komme en søskenspire i det kommende året.Står heldigvis bra til nåKorona har reist, bare restsymptomer igjen og veldig sliten. Håper alt står bra til med deg og
Snart er det 2024, helt rart å tenke på!
Ja, det er veldig intenst når alle blir syke samtidig. Og omgangssyke og da, det er jo helt forferdelig... Godt dere ikke ble syke samtidigGodt å høre at koronaen har reist. Huff, det er noe dritt. Vi starta jula med omgangssyken, heldigvis var ikke hele familien nede samtidig. Jeg hadde ikke klart å ta meg av datter om det hadde skjedd ... Ja, tenk, snart 2024, det blir et spennende år på så mange vis! Synes sommeren er så fin å føde på, har et julibarn. Nå får vi se om det evt kan komme en søskenspire i det kommende året.

TakkJa, det er veldig intenst når alle blir syke samtidig. Og omgangssyke og da, det er jo helt forferdelig... Godt dere ikke ble syke samtidig
Så godt å høre at juli var en fin måned å føde i. Litt spent på det selv mtp å være høygravid i varmen. Men det er jo virkelig en perfekt timing i forhold til barnehageplass!
Krysser fingrene for at terminspiren flytter inn snart![]()
![]()
Jeg var også litt engstelig for varmen, men det var egentlig aldri et problem, men kommer jo selvfølgelig an på hvor man bor.

Hehe, ja, tror ikke det er det helt enda. Men nå er det uansett ikke lenge tilÅh! Kanskje bevegelser, det er den beste følelsen![]()
![]()

Så det ønsker jeg gjerne å ha mulighet til denne gangen, og i det hele tatt kunne ha muligheten til å ta litt flere valg denne gangen hadde vært fint. Men for all del, var godt å være lenge hjemme og, men det ble kanskje i overkant hektisk for mannen og meg på slutten der.

(hadde selv styrtfødsel og rakk ikke badekaret, hadde så lyst til å prøve det!)Ja, tror det blir veldig hyggelig å følges opp av henne dette svangerskapetSå flott, Tiajordmor hørtes veldig fin ut, og så godt dere fikk snakket gjennom ting sånn. Håper du får bedre tid under denne fødselen
(hadde selv styrtfødsel og rakk ikke badekaret, hadde så lyst til å prøve det!)
Jaa, får håpe på bedre tid neste gang. Jeg hadde egentlig ikke tenkt noe særlig på badekar før fødsel, og når jordmor spurte meg så var jeg såpass i fødebobla at det føltes som et absurd spørsmål å få
Men tenkt i ettertid at jeg gjerne vil sitte i badekar, satt nye i badekar når kynnerne var kjipe, så ser for meg at det kan være god smertelindring 
Så hyggelig å høre at du følger medjeg følger med og leser hver oppdatering, selv om jeg er litt for dårlig til å legge igjen spor!
Høres ut som en fin samtale med jm![]()

Jaa, veldig hyggelig prat med jordmor det. Ja, tidligere fødsel kommer jo til å være i tankene fremover, er eneste pekepennen jeg har på åssen neste blir. Så veldig kjekt å ha pratet gjennom den og funnet ut hva som er viktig for oss. Og det å ha litt mer tid på sykehuset tror jeg er viktig for oss beggeÅh, for en god første kontroll det virker som du har hatt!Det er så godt når man kommer godt overens med jordmor! Fint at man kan få prate litt løst og fast om tidligere fødsel og
![]()
Noen av bevegelsene nå og skiller seg fra følelsen av luft i tarmene, og minner mer om et lite hint av åssen det var sist, lengre ut i svangerskapet. Kjenner noe nesten daglig nå, men fortsatt veldig svakt.
Tror tiden nå fram til sommerferie og permisjon kommer til å suse avgårde.
Få vite at jeg gjør de rette tingene framover blir nok viktig for meg. Må nok skrive en liste med spørsmål før timen så jeg husker å stille dem. Jeg føler meg så fort til bry.. Så har så lett for å svare at det går fint for å slippe å være til bry. Følte litt på det når jeg fikk timen, og første tanke ble at nå har jo livmora hevet seg så da vil jeg jo bare bruke tiden dems når det ikke trengs. Måtte minne meg på at livmora fortsatt skal bli tyngre, jeg har andre fremfall, og jeg skal igjennom en fødsel. Så det er jo veldig lurt å få sett på det nå.
Hihi, gleder meg til en ny sniktitt