Tias dagbok ⏳️ Gravid med andremann ☀️

Tenk at du allerede er i uke 30!! :love017 fint å lese at alt går etter forholdene bra, og at du får til å sove mer når du trenger det. Kjenner også mye på det å være så sliten hele tiden og det er slitsomt :hilarious:❤️


Så utrolig fint at du fikk en bedre opplevelse denne gangen, han legen hørtes mye flinkere ut. ❤️ Godt å bli tatt alvorlig og få en skikkelig sjekk av alt og beskjed om lav terskel for å ringe, synes også det er fint når de sier tydelig at man må ha lav terskel for det. :love017Fint å høre at cervixen var lang! (Følger hans definisjon av lang jeg også da hehe)
Ja, shit! Tiden flyr!

Veldig flink lege, han passet veldig godt til å være lege. Og såå fornøyd med den var lang og lukket. Godt å vite at alt inntil videre er i orden :Heartred Også håper jeg at jeg slipper å ringe inn :smiley-angelic002
 
Ja, shit! Tiden flyr!

Veldig flink lege, han passet veldig godt til å være lege. Og såå fornøyd med den var lang og lukket. Godt å vite at alt inntil videre er i orden :Heartred Også håper jeg at jeg slipper å ringe inn :smiley-angelic002
Virkelig!! ☺️❤️

Det er så godt når man treffer på en god lege. Veldig gode nyheter at den var lang og lukket ja! Den kan godt holde seg sånn en goood stund til hihi ❤️ krysser fingrene for at du slipper å ringe inn :happy::love017
 
⏳️ Graviduke 30 Oppsummert ️☀️

Uke + dag: uke 31(30+0)

Trimester: Tredje trimester

Prosent fullført: 75% :happy093

Baby - uke 31
Vokser og vokser!

Liv i magen
Masse liv, hatt noen dager med noe mer ro, men nok fest inni der og, for all del.

Formen
Ikke stor forandring. Fortsetter å være restsyk. Slitt meg ut litt med å fikse ting de siste to ukene, så i går var jeg helt tom. Men vil jo fikse ting og.

Humør
Det går ganske bra, fint med vår og utetid.

Søvn
Veldig tungt å stå opp. Holder meg hovedsakelig på hjemmekontor for å droppe reisetid og drøye å stå opp lengst mulig. Klarer ikke legge meg tidlig..

Livmor/mage
Stadig nye kollegaer oppdager at jeg er gravid :laughing002 Vært litt mindre nedpress egentlig, men nå kjenner det godt igjen ja..

Kynnere
Ja, de er på tur opp i aktivitet. Nå har jeg hatt mye på kvelden, og litt mer at de samler seg nå enn enkeltvis. Men fortsatt ikke veldig tette og rytmiske. Kanskje 10min imellom ellern slikt. De er jo fortsatt såpass milde og greie at de ikke tar så mye oppmerksomhet egentlig.

Appetitt/Cravings
Tja, ikke så mye egentlig.

Vekt
Litt slakere vekst nå.

Andre symptomer
- Dotter i øra
- Uren hud.
- Mye luft i magen.
- Smerter i bekken.
- Kynnere.
- Lite energi
- Hodepine
- Trøtt
- Nedpress

Avtaler/timer
- OTUL uke 13
- Jordmortime uke 15
- OUL uke 19
- Utredning sykehuset uke 20
- Jordmortime uke 24
- Blodprøver uke 24
- Glukosebelastning uke 24
- Legetime uke 25

- Jordmortime uke 28
- Time sykehuset uke 29
- Time jordmor uke 33

30 uker fullgått og 75% fullført! Tiden flyr! :eek:
 
⏳ Graviduke 31 og 32 Oppsummert ️☀️

Uke + dag: uke 33(32+0)

Trimester: Tredje trimester

Prosent fullført: 80%

Baby - uke 33
Over to kilo og ca 42cm lang. Rart å tenke på at man har kommet såpass langt at det mest sannsynlig vil gå helt fint om lille skulle kommet nå. Ikke ønskelig såklart, men det er en fin tanke uansett. Håper jo at lille holder seg inne lengst mulig. 10 dager forbi termindatoen sist var egentlig helt fint det og, men vil helst slippe igangsettelse da.

Liv i magen
Fortsatt liv støtt og stadig. Ikke noen spesifike tider av døgnet hvor det er mer eller mindre. Begynt å kjenne hikking veldig tydelig, og i dag vekka jeg mannen til å få kjenne den lille hikke inni der. Så stas at det trenes for verden!

Formen
Tror jeg konkluderte med her om dagen at hostingen etter sykdom bare har gått over i hosting pga moste lunger. Altså, hoster så lett om lungene havner i klem, og det gjør de jo støtt og stadig. Det er litt dårlig plass inni denne kroppen nå, og det merkes jo. Ellers føler jeg meg fortsatt sliten, vært veldig sliten siste uka, føler meg egentlig omtrent utbrent. Hjelper jo ikke at jeg ikke har roen til å faktisk sette meg ned og gi kroppen hvile, er så mye som burde vært gjort, og jeg vet jo at ting går i sneglefart nå, så da kan jeg jo ikke sitte for lenge av gangen.. Men alt i alt syns jeg formen er ganske bra, får jobbet prosentene mine og litt til, får noen ettermiddager hvor all energi går rett til bunns og jeg kræsjlander i senga eller sofaen, men mange ettermiddager får jeg og unnagjort litt her og der og lekt med mini.

Humør
Mye godt humør og koser meg med finvær og vår! Men også tilbake til å føle meg litt ensom så det drar humøret ned. Jeg er stressa over alt som bør gjøres og blir lett irritabel og går og er litt sur egentlig fordi jeg bare føler det er for mye og for lite tid. Så litt av både det gode humøret og det dårlige.

Søvn
Tung i hodet og tung i kroppen. Trøtt hele tiden, og føler jeg aldri kan få nok søvn. Samtidig så sover jeg relativt normale mengder nå, så hvem vet. Hadde jeg lagt ned en innsats i å sove mer konsekvent, slik jeg gjorde tidligere i svangerskapet, så hadde jeg kanskje følt meg mer opplagt. Sover forsåvidt greit, er mer upraktisk med magen og må jobbe litt mer for å få snudd meg iløpet av natten.

Livmor/mage
Tar mye plass nå, dytter godt på lungene.

Kynnere
Hatt noen runder hvor de kommer litt rytmisk, men ikke over veldig lang tid og ikke med veldig kort intervall. Da har de dessuten vært milde og sånn sett bare ubehagelige fordi magen strammer seg og blir hard og kroppen må rettes ut for å gi magen plass til trimmen sin. Men jeg har også hatt noen vonde kynnere, hvor det stikker til og gjør vondt. Disse har kommet enkeltvis, så vært lett å kjenne at det ikke er et tegn på noe som helst. Opplevde ikke slike stikkende kynnere sist, hvertfall ikke så tidlig.

Appetitt/Cravings
Bare sugen på søtt som alltid, kanskje hakket mer bunnløs når det kommer til søtsaker enn som ikke-gravid.

Vekt
Snart passert 10kg opp fra startvekt. Blir visst helt gjennomsnittlig vektøkning denne gangen. Ser litt ut som jeg ender på samme sluttvekt som sist, bare at ejg startet mye lavere denne gangen.

Andre symptomer
- Dotter i øra
- Uren hud.
- Mye luft i magen.
- Smerter i bekken.
- Kynnere.
- Lite energi
- Hodepine
- Trøtt
- Nedpress

Avtaler/timer
- OTUL uke 13
- Jordmortime uke 15
- OUL uke 19
- Utredning sykehuset uke 20
- Jordmortime uke 24
- Blodprøver uke 24
- Glukosebelastning uke 24
- Legetime uke 25

- Jordmortime uke 28
- Time sykehuset uke 29
- Time jordmor uke 33

- Time jordmor uke 37
- Time jordmor uke 39
- Terminkontroll, 18. juli!

Satte opp de siste timene hos jordmor i dag. Da nærmer det seg virkelig!
 
⏳ Graviduke 33 og 34 Oppsummert☀️

Uke + dag: uke 35(34+0)

Trimester: Tredje trimester

Prosent fullført: 84%

Baby - uke 35
2,6kg og 46cm lang.

Vi har egentlig snakket lite om navn denne gangen her. Vi har et jentenavn vi liker godt stående fra sist også snakket vi litt om guttenavn tidlig i svangerskapet, og snakket litt om diverse navn i familien. Og av de navnene så syntes vi både at pappa sitt navn er fint og at det kunne være stas å kalle opp lille etter han. For noen uker siden hadde vi en prat om navn igjen og egentlig bare bekreftet at de navnene fortsatt føltes som fine navn å bruke. Så tror egentlig vi har navn klart til lille, om det fortsatt føles riktig etter å ha møttes da :Heartred

Liv i magen
Nå er det nok trangere for lille mageboeren, det har roet seg litt med magefesten, men fortsatt jevnt og trutt med trimming. Kjent hikking jevnlig, og mini fikk kjenne mens lille hikket. Det var veldig stas :love017:Heartred

Formen
Mer sliten igjen denne uka, forrige uke følte jeg meg ganske ovenpå egentlig. Så går veldig opp og ned med overskuddet. Hatt ganske vondt i underlivet igjen nå siste dagene, og da blir det litt mer sofatid. Kost oss med strand og bading med mini, og da er campingstolen min venn :hilarious: Begynt å ha mye sure oppstøt og blir andpusten av ingenting. Så nå er det nok dårlig plass inni her, litt diverse organer i klem :laughing002

Humør
Litt opp og ned. Koser meg veldig med å jobbe, føler jeg strekker til der, kan jo sitte i ro og surre med mitt, føles godt å få brukt hodet og fylle dagene med arbeid. Føler også at det er fint å da få timene etter jobb med mini og finne på litt inneaktiviteter. Merker at jeg føler mer på å ikke strekke til i helgene, når min fysiske form begrenser hva vi får gjort. Og da kjenner jeg fort på at jeg kan bli litt lei meg og savne mitt normale jeg. Jeg kan finne på å stresse litt nå og, over lt jeg burde fått gjort, og deretter bli lei meg over at jeg ikke orker. Så ja, humøret er litt opp og ned, men helt klart bedt i hverdagen når jeg føler jeg strekker til både på jobb og hjemme.

Søvn
Trøtt... Men det er varmt og ikke så lett å sovne. Sover ganske normale mengder nå burde nok sovet mer. Seniorhunden vekker meg dessuten om natta for å få komme ut, så da er det bare å komme seg opp og slippe han ut. Også vil han inn igjen noen timer senere. Godt kroppen allerede er i babymodus, jeg våkner lett, står opp greit og sovner igjen kjapt. Litte nattarbeid er denne kroppen forberedt på nå :laughing002

Livmor/mage
Det er ikke plass til alt i denne kroppen! Mage og lunger moses, og det er slitsomt å sitte å spise ved bordet. Best å holde fatet i hånden og få lent seg litt tilbake og rettet ut magen.

Ellers så har jo underlivet vært vondt igjen. Obs tmi: noe buler i skjeden igjen. Vet hva det ikke er, men litt usikker på hva det er. Er ikke blære eller endetarm, og ser forsåvidt litt annerledes ut. Kjenner det ikke helt igjen som livmortappen heller. Så jeg vet ikke helt. Ligget såpass lavt at det blir ømt og sårt, også kjenner jeg nedpresset da. Det fine med å ha vært hos sykehuset for sjekk er at jeg nå ikke bekymrer meg, jeg tror ikke dette påvirker så mye egentlig, og jeg kommer sikkert til å gravid en god stund denne gangen og. Men, kan ikke nekte for at det er ubehagelig. Lytter også til ubehaget og tar det mer med ro når det er slik. Så vært mer sofatid nå de siste dagene.

Kynnere
De er i rute. Nå kommer de og flere av gangen. Fortsatt et ok intervall i mellom hver kynner, men det trimmes ja. Noen av de har litt tak i seg og gjør egentlig litt vondt, men jeg kjenner godt at det er kynnere og ikke annet på gang. Litt usikker på åssen jeg kjenner forskjellen men jeg tror bare starten på fødsel ikke kjentes ut som kynnere, men mer sammenliknbart med mensensmerter kanskje. Og jeg får jo kynnere med noe stikking/murring, men det bare kjennes annerledes ut. Rart å forklare, men det er vell det positive med å ha opplevd det før. Selvom jeg ikke helt klarer å beskrive forskjellen, så kjenner jeg at det er det ene og ikke det andre. Hvertfall inntil videre.

Appetitt/Cravings
I dag har jeg vært så sulten :laughing002 Spist og spist av fruktkurven på jobb, og blir aldri mett, samtidig som det på ingen måte er plass til noe mer.

Vekt
Akkurat 10kg opp i dag. Det føles egentlig veldig bra.

Innkjøp
Ja, har virkelig fått shoppedilla. Kanskjr takket være økt sofatid. Nå har jeg kjøpt inn najell slrrpcarrier og ferdigknytt bæresjal, barnestoler til middagsbordet, nyfødtsete til nordic cab og kikker etter vognpose. Bestemt meg for easygrow nord.

Ellers må jeg gå igjennom babyutstyret, og lurer veldig på om jeg skal kjøpe by Madrass til bedside criben eller ikke. Leste at det viktigste er at den ikke har blitt mye og slitt. Den er hvertfall ren og pen etter mini, så må bare få sett over om den er fast nok enda. Legger linken her, kommer sikkert til å ha behov for å sjekke noen ganger til før jeg bestemmer meg for hva jeg gjør ed madrass.

Andre symptomer
- Dotter i øra
- Uren hud.
- Smerter i bekken.
- Kynnere.
- Lite energi
- Trøtt
- Nedpress
- Sure oppstøt

Avtaler/timer
- OTUL uke 13
- Jordmortime uke 15
- OUL uke 19
- Utredning sykehuset uke 20
- Jordmortime uke 24
- Blodprøver uke 24
- Glukosebelastning uke 24
- Legetime uke 25

- Jordmortime uke 28
- Time sykehuset uke 29
- Time jordmor uke 33

- Time jordmor uke 37
- Time jordmor uke 39
- Terminkontroll, 18. juli!
 
Hihi kjempegøy med babyshopping, og absolutt fare for at det faller mer i handlekurven når man får mer sofatid :hilarious: håper de siste ukene går fint nå, og at det som buler ikke gir mer trøbbel, høres ubehagelig ut ❤️ og bare 10 kg opp hittil! Det er jo kjempebra :love017
 
Hihi kjempegøy med babyshopping, og absolutt fare for at det faller mer i handlekurven når man får mer sofatid :hilarious: håper de siste ukene går fint nå, og at det som buler ikke gir mer trøbbel, høres ubehagelig ut ❤️ og bare 10 kg opp hittil! Det er jo kjempebra :love017
Jaa, haha, spør som oftest mannen først og diskuterer nytten i hva jeg tenker vi trenger. Han er et bra filter som holder litt igjen. Og egentlig glad for det når jeg ser hvor mye penger vi har spart på det :laughing002 Så blir endel finnsøk og bruktkjøp, som jeg jo uansett er opptatt av. Er bare noen ting til baby jeg helst ikke kjøper brukt.

Takk ❤️ Er jo uansett ikke mange ukene igjen nå :eek: Så skal nok klare å tilpasse aktiviteter etter hva kroppen sier :love017
 
⏳️ Graviduke 35 Oppsummert ️☀️

Uke + dag: uke 36(35+0)

Trimester: Tredje trimester

Prosent fullført: 87%

Baby - uke 36
2,8kg og 46cm lang.

Liv i magen
Mye hikking, og kjenner gode sterke spark støtt og stadig, noen som er passe vonde og. Jeg syns det er vanskelig å følge med på liv i magen egentlig. Denne uka nevnte nørs igjen at det er viktig å kjenne babyens bevegelsesmønster etc. Men altså, jeg bare kjenner at det er jevnt og trutt med bevegelse, hadde kjent om det ble helt stille. Men bekymringsverdig endring vet jeg ikke helt om jeg vil fange opp, eller skjønner hva er. Jeg har jo kjent på en endring sånn generelt etter det ble trangere og babyen ligger oftere med hodet ned, men det kjenner jeg igjen fra sist svangerskap. Så det er ikke noe som gjør meg bekymret. Forhåpentligvis er det en problemstilling som aldri blir aktuell for meg, og skulle den bli aktuell så håper jeg underbevisstheten egentlig har god kontroll.

Formen
Berg og dalbane dette her :laughing002 Jeg har følt på mer overskudd kanskje annenhver dag, og annenhver dag kunne jeg sikkert ligget hele dagen på sofaen. Altså, overskudd som gravid er vell og merke noe helt annet enn overskudd som ikke gravid. Jeg tror jeg omtrent ikke har nådd 10000skritt de siste 9mndene, mens jeg i fjor sommer gikk 10-20.000 hver dag, trente jevnlig og var i aktivitet store deler av dagen. Syns det er en fin trøst å vite at energien kommer tilbake etter et svangerskap da. Så denne gangen har jeg bare akseptert at dette er sånn jeg blir når jeg er gravid. Storfornøyd med å klare å jobbe egentlig. Veldig bonus å være der at man klarer å holde stue/kjøkken sånn nogenlunde i orden. Og nå får jeg og organisert endel. Tempoet er helt klart tilpasset gravidformen da, tror jeg brukte nå 1,5mnd på å få vasket over og organisert kjøkkenet, tok et skap av gangen de kveldene jeg hadde overskudd og tid. Så ja, tempoet skal jeg ikke skryte av, men godt at litt og litt blir gjort.

Ellers kjenner jeg godt at magen har dårlig plass, mye sure oppstøt, og nå de siste dagene har jeg følt meg veldig kvalm. Ikke svangerskapskvalme-kvalm, men mer bare at det ikke er plass til maten i magen. Føttene sovner oftere og lettere og, og når jeg strekker på beina må jeg være forsiktig for å unngå å få krampe. Er trøtt som alltid, men samtidig føles det litt som om jeg bare skal være Trøtt nå. Klarer ikke sove noe særlig mer, men klarer å hvile/halvsove på dagtid, bare ikke helt den ettermiddagsluren som jeg fint kunne ta tidligere i svangerskapet.

Humør
Ganske uforandret egentlig.

Søvn
Evigvarende trøtt, men sover ikke så mye. Sover vell 6-8t i døgnet. Merker og at jeg sover lettere, våkner lettere av lyder og føler ofte at jeg ikke sover like tungt som før. Kroppen er vell nå forberedt på at det straks er en liten ren som skal styre døgnet.

Livmor/mage
Ikke så mye nytt å melde egentlig.

Kynnere
Masse. Både når jeg er i ro og i bevegelse. Men kommer nesten alltid nå ved bevegelse når jeg er i ro er det heldigvis ikke hele tiden. Føler veldig at jeg må tisse når det står på.

Appetitt/Cravings
Fortsatt veldig sulten. Godtesyken er ingen spøk nå akkurat, tror det er fordi jeg er sulten hele tiden. Føler jeg kunne spist og spist og spist. Må innrømme at det har resultert i lite motstandskraft og mye is :laughing002

Vekt
Ikke veid meg i dag. Men sikkert opp takket være is. Men, jeg er veldig fornøyd og trives i denne vekta/kroppen jeg :)

Innkjøp/babyutstyr
Shoppedillaen har fortsatt denne uka! Klør i fingra etter å kjøpe ting. Gått i innkjøp til meg og baby og hus og mann. Så alt fra kjole til bryllup til barnesete i sykkelvogn har blitt jakta på. Så nå er barnesete til sykkelvogna straks i hus, fått på plass to barnestoler, og jakter etter vognpose.

Ellers organiserer jeg i huset. Og har planer om å begynne å gå igjennom barnetøy snart. Må bare en tur å få tak i flere oppbevaringsbokser til det.

Tanker om fødsel
Nå nærmer fødselen seg mer og mer. Og jeg tenker litt på det jevnt og trutt. Neste time Time hos jordmor skal vi prate litt om det. Egentlig var visst ikke det noe på agendaen for føergangsfødende, men jeg hadde jo minimalt om det første gang mtp korona. Og vil ikke påstå at jeg husker noe, og egentlig fikk jeg aldri noen gjennomgang av annet enn paracetbruk i det fødselen starter. Eller, det er det jeg husker. Så syns egentlig det er greit med en prat om det jeg og tenker å ha klart fødebrevet til timen så vi kan gå igjennom det og.

Jeg tenker jo litt på fødselen iforhold til om den kommer til å bli veldig rask. Jeg syns jo egentlig den lengden jeg hadde sist var fin jeg, 6-7 timer fra jeg våkna av murringer/påbegynnende rier til mini var ute. Det gikk raskt på slutten, men siden jeg ikke visste hvor kjapt det gikk opplevde jeg det som ganske rolig og kontrollert frem til vi kom til sykehuset. Men denne gangen vil jeg nok kjenne meg mer stressa. Jeg likte jo å få være hjemme storparten av fødselen altså, så sånn sett fornøyd, men jeg tenker og at litt tid til å roe ned på sykehuset og kanskje få være litt i badekar og slikt kan være fint. Vi skal jo og få levert en til barnevakt denne gangen og.

Jeg tror og at mannen vil være mer stresset denne gangen, han vil ikke ha uplanlagt hjemmefødsel. Det vil ikke jeg heller altså, men jeg vet fra første fødsel at i den fødebobla så tar jeg det som det kommer, og går så veldig inn i meg selv. Så han vil nok på sykehuset asap for å unngå alle muligheter til å være for sent ute. Når jeg har nevnt dette for jordmor så sier hun at man jo må ha rier for å føde. Og for all del, klart man må ha det. Men hvor rett på kan det gå denne gangen? Jeg tror kanskje jeg var i den fasen hvor alt gikk veldig kjapt sist i det vi skulle I bilen, og jeg husker jo omtrent kontinuerlige rier fra jeg satte meg i bilen til jeg lå oppe på undersøkelsesrommet. Altså, det var så utrolig vanskelig å gå og jeg ble jo trillet til føden, og hadde det skjedd hjemme før jeg i det hele tatt var i bilen, og med enda mindre tid, så vet jeg ikke hvor lett det hadde vært å få meg til sykehuset :laughing002

Jeg tror selv at jeg vil få et greit forvarsel da, jeg kjente noe før murringene og riene som gjorde at jeg tenkte at det ville skje nå. Og det var jo kanskje 4-5timer før murringene og riene startet og. Så i utgangspunktet så tror jeg at kroppen min gir meg tid til å forberede meg. Håper hvertfall det :)

Modningstegn
Kynnere, de tar seg opp mer og mer og tydelig at kroppen klargjør seg.
Mer tydelig råmelk. Produksjonen ligger helt klar og bare venter nå.


Avtaler/timer
- OTUL uke 13
- Jordmortime uke 15
- OUL uke 19
- Utredning sykehuset uke 20
- Jordmortime uke 24
- Blodprøver uke 24
- Glukosebelastning uke 24
- Legetime uke 25

- Jordmortime uke 28
- Time sykehuset uke 29
- Time jordmor uke 33

- Time jordmor uke 37
- Time jordmor uke 39
- Terminkontroll, 18. juli!
 
35+3
Nå måtte jeg krangle av meg gifteringen på morgenen. Den satt ganske stramt og gikk så vidt av over fingerleddet. Så nå tror jeg den blir liggende i skapet ut svangerskapet. Eneste jeg har merket til litt hovenhet tidligere dette svangerskapet har vært at føttene har sovnet lett og og blitt litt hovne, men blitt seg selv igjen med bevegelse. Det var det meste jeg hadde av hovenhet sist svangerskap og egentlig. Men, man hører jo at graviditet og varme/sommer ofte fører til mer vann i kroppen. Så vi får se om jeg har begynt å få vann i kroppen eller om det bare er litt hovenhet etter natta. Fortsatt hoven nå etter morgentur og en time oppe hvertfall.
 
35+3
Nå måtte jeg krangle av meg gifteringen på morgenen. Den satt ganske stramt og gikk så vidt av over fingerleddet. Så nå tror jeg den blir liggende i skapet ut svangerskapet. Eneste jeg har merket til litt hovenhet tidligere dette svangerskapet har vært at føttene har sovnet lett og og blitt litt hovne, men blitt seg selv igjen med bevegelse. Det var det meste jeg hadde av hovenhet sist svangerskap og egentlig. Men, man hører jo at graviditet og varme/sommer ofte fører til mer vann i kroppen. Så vi får se om jeg har begynt å få vann i kroppen eller om det bare er litt hovenhet etter natta. Fortsatt hoven nå etter morgentur og en time oppe hvertfall.
Kjenner til problemet :laughing002 Jeg hang min ring i et kjede rundt halsen siste del av svangerskapet sist. ❤️ Håper det bare er litt hovenhet etter natta
 
Kjenner til problemet :laughing002 Jeg hang min ring i et kjede rundt halsen siste del av svangerskapet sist. ❤️ Håper det bare er litt hovenhet etter natta
Så lurt! Kanskje meg må finne fram et kjede ja :D Er så liten hovenhet, så klarer ikke å se det selv, så nå som ringen er av vet jeg jo egentlig ikke om jeg er hoven lengre :laughing002 Men orker ikke at den skal sette seg fast, så tenker den får være av nå :hilarious: Ser det vell kjapt på vekta framover om det viser seg å være vann :smiley-ashamed004
 
Så lurt! Kanskje meg må finne fram et kjede ja :D Er så liten hovenhet, så klarer ikke å se det selv, så nå som ringen er av vet jeg jo egentlig ikke om jeg er hoven lengre :laughing002 Men orker ikke at den skal sette seg fast, så tenker den får være av nå :hilarious: Ser det vell kjapt på vekta framover om det viser seg å være vann :smiley-ashamed004
Hihi ja, vi var jo nygifte også da så hadde lissom ikke lyst til å legge den vekk. Forlovelsesringen ble lagt vekk da, midlertidig hehe. Var heldigvis bare de siste månedene det var et problem. Hehe nei DET skjønner jeg godt, ikke noe gøy med ringer som sitter fast, og akkurat den er det litt krise om man må klippe av også :smiley-ashamed004:p men godt du ikke merker om du er hoven lengre, jeg ble så hoven at det ble vanskelig å bøye fingrene, det var ikke noe godt. Ja du ser det nok på vekta om det er vann, helt vilt hvor mye det har å si :wideyed: men bedre med vannvekt enn fett da si hehe
 
Hihi ja, vi var jo nygifte også da så hadde lissom ikke lyst til å legge den vekk. Forlovelsesringen ble lagt vekk da, midlertidig hehe. Var heldigvis bare de siste månedene det var et problem. Hehe nei DET skjønner jeg godt, ikke noe gøy med ringer som sitter fast, og akkurat den er det litt krise om man må klippe av også :smiley-ashamed004:p men godt du ikke merker om du er hoven lengre, jeg ble så hoven at det ble vanskelig å bøye fingrene, det var ikke noe godt. Ja du ser det nok på vekta om det er vann, helt vilt hvor mye det har å si :wideyed: men bedre med vannvekt enn fett da si hehe
Nei, ikke sant. Jeg er ikke egentlig et smykkemenneske og trodde ikke jeg kom til å bruke gifteringen så mye. Men den har blitt fast inventar altså :love017 Nå føles det rart å ikke ha den på. Så tror jeg må henge den rundt halsen imellomtiden så jeg får hatt den med meg ❤️ Godt det ikke var et problem så lenge sist! Jeg tenker og at nå siste måneden/halvannen skal gå fint.

Huff, det høres ikke godt ut med så mye vann i kroppen! Og ikke minst tungt når kroppen skal samle så mye vann og vekt. Godt den ekstra vannvrkta renner av etterpå ja :laughing002
 
Nei, ikke sant. Jeg er ikke egentlig et smykkemenneske og trodde ikke jeg kom til å bruke gifteringen så mye. Men den har blitt fast inventar altså :love017 Nå føles det rart å ikke ha den på. Så tror jeg må henge den rundt halsen imellomtiden så jeg får hatt den med meg ❤️ Godt det ikke var et problem så lenge sist! Jeg tenker og at nå siste måneden/halvannen skal gå fint.

Huff, det høres ikke godt ut med så mye vann i kroppen! Og ikke minst tungt når kroppen skal samle så mye vann og vekt. Godt den ekstra vannvrkta renner av etterpå ja :laughing002
Hihi samme her. Brukte aldri ringer før vi ble gift, men nå føles det skikkelig rart å gå uten. Gjør det, det blir koselig ❤️ hvordan er hovenheten i dag? Bedre? ☺️
 
Back
Topp