SM
Andre møte med forumet
Nei, jeg tror ikke det er noe bedre på de andre bildene. Men kan sjekke når jeg kommer hjem selvfølgeligSer ikke noe nub,har du et annet bilde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, jeg tror ikke det er noe bedre på de andre bildene. Men kan sjekke når jeg kommer hjem selvfølgeligSer ikke noe nub,har du et annet bilde?
Nei, jeg tror ikke det er noe bedre på de andre bildene. Men kan sjekke når jeg kommer hjem selvfølgelig
Ikke jeg heller takk for forsøket.Ser ikke noe nub dessverre.
Tipper guttSniker litt fra januar, tror dette er nuben? Hva tipper dere det er? Er 12+4
Vis vedlegget 329767
Tipper gutt
Tipper jente, pga den hvite streken inni det ene bildet.Sikkert ikke mulig å se, men prøver lykken likevel . Bildene ble ikke så bra, men det var disse jeg fikk. Jeg fikk en sterk følelse av kjønn når jeg lå der på benken i dag, så blir spennende på neste ul.
Tipper jente, pga den hvite streken inni det ene bildet.
Bilde nr. 1. Med min eldste datter kunne vi ikke se kjønn på oul, men pga en hvit strek inni var hun ganske sikker på jentedet på bilde nr 2? Jeg har tenkt det samme men samtidig var dette veldig dårlige bilder å sjekke nub’en på. Jeg fikk en veldig sterk følelse av at det var gutt, men tror det er mest ønsketenkning fordi jeg gjerne vil ha en av hver
Jeg har kikket på ul-bildene fra 12+5, og tror det kan se ut som jente - med forbehold om at jeg fremdeles ikke skjønner det her. Magefølelsen sier det samme. Har lurt på p legge ut bilder, men jeg vil jo egentlig ikke vite hva det kan være...
(Jeg er egentlig kjempenysgjerrig, men skal prøve å la vær å vite likevel!)
Jeg tror jenteOkei, jeg forstår egentlig ikke dette helt, men slik jeg tror jeg forstår kan jeg se noe på dette bildet... Hva tror dere?
Vis vedlegget 329857
Gjetter på jente jaOkei, jeg forstår egentlig ikke dette helt, men slik jeg tror jeg forstår kan jeg se noe på dette bildet... Hva tror dere?
Vis vedlegget 329857
Gjetter på jente ja