The Nub Theory

Forstår ikke helt dette med nub:dead: er det mulig å se noe på dette bildet fra 12+ 2/3 :shy:?

Ser nuben på dette bilde ja!
Er forsatt kanskje litt tidlig, men ville sagt jente :dummy1:
 
Hei :) Jeg var på tidlig UL i uke 13+0. Hadde vært veldig høy hvis noen vil gjette på kjønn. Ser ingenting selv.:)
 

Vedlegg

  • download.jpeg
    download.jpeg
    54,8 KB · Visninger: 73
Hei :) Jeg var på tidlig UL i uke 13+0. Hadde vært veldig høy hvis noen vil gjette på kjønn. Ser ingenting selv.:)

Her ville jeg nok tippet gutt :) spennende å se hva det blir på oul da!
 
Så spennende:) Gleder meg til OUL. Jordmor som tok tidlig UL holdt en knapp på jente,men hun var ikke sikker og alle andre inkludert meg selv er ganske sikker på gutt :dummy:
 
Så spennende:) Gleder meg til OUL. Jordmor som tok tidlig UL holdt en knapp på jente,men hun var ikke sikker og alle andre inkludert meg selv er ganske sikker på gutt :dummy:

Spennende:happy:
 
Noen som vil prøve seg?
 

Vedlegg

  • 20200716_232950.jpg
    20200716_232950.jpg
    23,2 KB · Visninger: 70
Sniker meg inn her siden tvillingene nok kommer i desember!:love017 er det en nub vi ser på dette bilde?
20200721_093921.jpg
 
Sorry, jeg så ikke før nå at denne tråden hører til Desember 2020... Jeg googlet bare etter Nub Theory og fikk opp dette som treff
 
Sniker fra januar (føder mest sannsynlig i desember):) Noen som vil gjette her? Var 11+5 når ultralyden ble tatt.
 

Vedlegg

  • 7FE67823-80C3-4F14-B7FA-4E7D58F1D47F.jpeg
    7FE67823-80C3-4F14-B7FA-4E7D58F1D47F.jpeg
    39,1 KB · Visninger: 45
Her ser jeg dessverre ingen nub!
Men ville gjetta jente For morro skyld :dummy1:

Ånei:D Da har jeg misforstått hva man skal se etter, haha! Trodde det var de sterke hvite strekene mellom beina, men det er kanskje skjelett? må kanskje lese meg opp litt da:) Er 17+1, men venter fortsatt på time til oul så begynner å bli litt utålmodig;-) Har følelse av jente da, så blir spennede å se:) Har en jente og en gutt fra før, så det spiller jo egentlig ingen rolle hva det er<3
 
Back
Topp