The Nub Theory

Noen som vil gjette siden eg ikke har noe anelse om hva man skal se etter?:wacky:
 

Vedlegg

  • download.jpeg-2.jpg
    download.jpeg-2.jpg
    38,8 KB · Visninger: 101
I alle dager, hva er det dere ser etter? :hilarious:
Jeg skjønner det på de bildene som ligger ute for å forklare hva man skal se, for der er det veldig tydelig, men ser ingenting på disse bildene :p
 
I alle dager, hva er det dere ser etter? :hilarious:
Jeg skjønner det på de bildene som ligger ute for å forklare hva man skal se, for der er det veldig tydelig, men ser ingenting på disse bildene :p

Tok bare utgangspunkt i Millis sitt bilde, men tegna streker slik som det står forklsrt øverst.
Fra rygraden og ut, og nuben og ut!
20200605_114137.jpg

Vet ikke om det forklarte det noe bedre, men kanskje du ser hva jeg så :hilarious: ikke det at jeg er noen ekspert! Vet ikke om jeg gjør det riktig engang :hilarious:
 
Tok bare utgangspunkt i Millis sitt bilde, men tegna streker slik som det står forklsrt øverst.
Fra rygraden og ut, og nuben og ut!
Vis vedlegget 328059

Vet ikke om det forklarte det noe bedre, men kanskje du ser hva jeg så :hilarious: ikke det at jeg er noen ekspert! Vet ikke om jeg gjør det riktig engang :hilarious:

Jeg ville tippet samme som deg, men kan det absolutt ikke selv.
 
Tok bare utgangspunkt i Millis sitt bilde, men tegna streker slik som det står forklsrt øverst.
Fra rygraden og ut, og nuben og ut!
Vis vedlegget 328059

Vet ikke om det forklarte det noe bedre, men kanskje du ser hva jeg så :hilarious: ikke det at jeg er noen ekspert! Vet ikke om jeg gjør det riktig engang :hilarious:
Ah, okei, gir kanskje mening :hilarious:
Bra jeg ikke jobber med ultralyd, vanskelige greier :p
 
Back
Topp