The Nub Theory

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Vi er flere/ganske mange som er spente på hvem sol skjuoer seg inni magen!
I mellomtideb kan vi jo gjette sammen!

Det skal være forskjell på "nuben" som kan indikere om det er gutt eller jente, selvol de ser ganske like ut :D
20200523_145700.jpg

Legg ut ditt bilde, så kan vi gjette/si hva vi tror:happy:
 
Hva tror dere? 12+0:happy:
20200522_214553.jpg
 
Last edited:
Hvor langt på vei? Sa de hva de trodde det var? Jeg tipper jente :dummy1:

Målt til 12+0 på ul:happy: nei, hun sa ingenting, og vi spurte ikke heller:wacky:
Morro! Det tror vi og:dummy1:
 
I uke 12+4 tok jeg ultralyd med førstemann og da var jordmor helt sikker på at det var jente. Vi så tydelig de 3 strekene og flat nub. Det ble en jente

Nedenfor er bilde fra den ultralyden

7CA11EF0-40C6-4C65-ACA7-30D1E71B05B3.jpeg
 
Du ser såvidt 3 streker, men man skulle hatt et bedre bilde av nubben for å se det skikkelig. Jeg ville tippet jente :)

Må innrømme st jeg ikke helt skjønner hvs di mener med 3 streker?:facepalm:
Er det beste bildet jeg har dessverre, men håper å få vite litt mer 2/6:D
 
Må innrømme st jeg ikke helt skjønner hvs di mener med 3 streker?:facepalm:
Er det beste bildet jeg har dessverre, men håper å få vite litt mer 2/6:D

Jenter har ofte en "gaffelform" med 3 streker på nubben, mens guttene ser mer ut som noe er plassert oppå hverande. Vanskelig å forklare :) På mitt bilde ser du tydelig de 3 strekene. På ditt bilde ser jeg 2 streker, men den 3dje streken gjemmer seg litt. Dessverre er det vanskelig å være sikker hvis du ikke har video eller bilder fra forskjellige vinkler. Da kan det fort være en guttenub hvis bildet ble tatt i en tilfeldig vinkel :) Det som gjør at jeg tror det er jente er at ene streken ligger under selve nubstreken. Det tyder på at den ligger veldig flat :) På den andre siden igjen så er 12+0 fortsatt litt tidlig. Det er mer tydelig når du nærmer deg uke 13 :)
 
Jenter har ofte en "gaffelform" med 3 streker på nubben, mens guttene ser mer ut som noe er plassert oppå hverande. Vanskelig å forklare :) På mitt bilde ser du tydelig de 3 strekene. På ditt bilde ser jeg 2 streker, men den 3dje streken gjemmer seg litt. Dessverre er det vanskelig å være sikker hvis du ikke har video eller bilder fra forskjellige vinkler. Da kan det fort være en guttenub hvis bildet ble tatt i en tilfeldig vinkel :) Det som gjør at jeg tror det er jente er at ene streken ligger under selve nubstreken. Det tyder på at den ligger veldig flat :) På den andre siden igjen så er 12+0 fortsatt litt tidlig. Det er mer tydelig når du nærmer deg uke 13 :)

Ah! Da tror jeg forstod litt mer ja :happy:
Blir spennende å se hvem som skjuler seg hvert fall!
I følge "nub theory" så ser det jo ut som jente, men som du sier er det tidlig! Bare spennende å spekulere litt:D
 
Ah! Da tror jeg forstod litt mer ja :happy:
Blir spennende å se hvem som skjuler seg hvert fall!
I følge "nub theory" så ser det jo ut som jente, men som du sier er det tidlig! Bare spennende å spekulere litt:D

Det er veldig morsomt å gjette litt :) Jeg satte meg veldig inn i det første gangen og det var veldig gøy å se om det var rett :)
 
Gøy å gjette litt! Vi fikk ikke gode nok bilder pga navlestrengen til å se nubben godt nok. Så vi får vente i spenning til OUL (selv om jeg har magefølelse på gutt).
 
Gøy å gjette litt! Vi fikk ikke gode nok bilder pga navlestrengen til å se nubben godt nok. Så vi får vente i spenning til OUL (selv om jeg har magefølelse på gutt).

Spennende med magefølelse da! :D
Her er det ingen følelse av det ene eller andre faktisk :hilarious: drømt at vi får jente, for mange uker siden da!
 
Tror jente ❤️
 

Vedlegg

  • FB_IMG_1590403906021.jpg
    FB_IMG_1590403906021.jpg
    15,4 KB · Visninger: 122
  • received_299120467773924.jpeg
    received_299120467773924.jpeg
    40,4 KB · Visninger: 122
Back
Topp