Hvor langt på vei? Jordmoren jeg var hos sa at kjønnet ser likt ut frem til uke 13 og defineres fom. uke13Noen som vil gjette siden eg ikke har noe anelse om hva man skal se etter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt på vei? Jordmoren jeg var hos sa at kjønnet ser likt ut frem til uke 13 og defineres fom. uke13Noen som vil gjette siden eg ikke har noe anelse om hva man skal se etter?
Er bare 12+2 så jordmor sa slik som d ser ut gjettet hun jente. Men sa at d fikk eg vite med sikkerhet på oulHvor langt på vei? Jordmoren jeg var hos sa at kjønnet ser likt ut frem til uke 13 og defineres fom. uke13
Så spennende å se om det stemmer daEr bare 12+2 så jordmor sa slik som d ser ut gjettet hun jente. Men sa at d fikk eg vite med sikkerhet på oul
Absolutt, bare ca 6 uker igjenSå spennende å se om det stemmer da
4 uker til jeg skal, skulle ønske man kunne spole fremAbsolutt, bare ca 6 uker igjen
Sniker meg litt inn her også,siden termin er 27/11dette er så spennende,vil dere gjette på kjønn.første bilde er fra tul 10+6 andre er fra 14+0.Skal på oul om 2 uker
Vis vedlegget 328088
Vis vedlegget 328089
Synes heller ikke det var lett.Han som tok tul (på sykehuset)sa:du lurer vel på hva det er.Ja sa jeg,men vet det kanskje ikke er så lett å se.Så sa han:det er hvertfall en av deleneKanskje jente? Hehe men aner egentlig ikke
Tipper jenteSniker meg litt inn her også,siden termin er 27/11dette er så spennende,vil dere gjette på kjønn.første bilde er fra tul 10+6 andre er fra 14+0.Skal på oul om 2 uker
Vis vedlegget 328088
Vis vedlegget 328089
Ser ut som jente nubSniker meg litt inn her også,siden termin er 27/11dette er så spennende,vil dere gjette på kjønn.første bilde er fra tul 10+6 andre er fra 14+0.Skal på oul om 2 uker
Vis vedlegget 328088
Vis vedlegget 328089
Tipper jente
Det blir veldig spennende å se om det stemmerSer ut som jente nub
Var på ultralyd i går, 11+5. Da kunne vi se de tre strekene på nub'en helt klart og tydelig, og hun sa det ganske sikkert blir en jente. En utrolig spesiell opplevelse. Det var jo et komplett ferdig lite menneske på 5 cm
Tipper guttVis vedlegget 328836 Gutt, eller kan det være jente? 14 uker.
Vis vedlegget 328836 Gutt, eller kan det være jente? 14 uker.
Ser ikke noe nub,har du et annet bilde?Hva tror dere dette er? Jeg klarer ikke å tyde noe som helst jeg.. Jeg er 12+0.