LuringNr3
Gift med forumet
Helt nydeligTestingen fortsetter. IKM tirsdag/onsdag. Redd for at det ikke skal stige nok eller SA.
Dette er Make sure 25. Nok stigning tror dere?
Vis vedlegget 418072
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt nydeligTestingen fortsetter. IKM tirsdag/onsdag. Redd for at det ikke skal stige nok eller SA.
Vis vedlegget 418072
YessssHer er min!!! Endelig! Etter 10 pp'er!
Vis vedlegget 418074
Gratulerer så myeHer er min!!! Endelig! Etter 10 pp'er!
Vis vedlegget 418074
Må aldri sammenligne deg med andre. Alle er forskjellige. Det viktigste er stigningen, og den ser jegJeg har også sånne streker. Enda jeg skulle hatt mens i går og siste test til høyre er tatt i dag, fremdeles ganske svake i forhold til mange andre. Men så lenge det er stigning er nok alt bra <3
Tusen takk ville egentlig ikke ha sommer baby da jeg kun har sommerbarn fra før og jeg selv er sommerbarn. Men er tydeligvis det eneste jeg får tilGratulerer så mye
Uff. Men fint å kunne sjekke det ut med en blodprøve hos legen. Ønsker deg masse lykke tilFikk 2-3 på clearblue tidligere denne uken, i dag fikk 1-2. forbereder meg på at dette ikke går veien denne gangen.
Blodprøve imorgen
Hvis det ikke går nå så går det helt fint. Da er det en grunn til at kroppen ordner oppUff. Men fint å kunne sjekke det ut med en blodprøve hos legen. Ønsker deg masse lykke til
Ja helt enig i deg der. Er jo ofte gode grunner når ikke der går godt. Men en vil jo så gjerne komme i mål.Hvis det ikke går nå så går det helt fint. Da er det en grunn til at kroppen ordner opp
Men, to be continued
Syns det ser ut som en kjempefin stigning, jeg Gratulerer4+0 i dag
Første test er fra onsdag, andre fra fredag og de to siste fra i dag. Synest det var dårlig stigning fra fre til søn. Kanskje fordi jeg alltid har testet på ettermiddag, men i dag testa jeg først på morgen? Måtte ta en ny etter noen timer, synest den var bittelitt sterkere.. cb+ var vertfall verdig sterk, så fornøgd med det Vis vedlegget 418116
Sååå stas altså!!På 2. runde med letrozol og ovitrelle satt spiren gitt Virker for godt til å være sant!
Har vært for pysete for å teste så dette er mine først positive, har ustabil syklus men satt eggløsningssprøyte 11. oktober ikm i dag/imorgen ish
Håper streken blir sterkere og sterkere og at jeg snart får 2-3 på digital
Synes det er fin stigningTestingen fortsetter. IKM tirsdag/onsdag. Redd for at det ikke skal stige nok eller SA.
Vis vedlegget 418072
Har ikke satt meg inn i hva som er normalt, men 35 er vel i nedre sjikt.. hva sier lege/jordmor?HCG på blodprøve på 35, skulle vært 5+1 på vei og et bankende hjerte i dag.
Har ikke satt meg inn i hva som er normalt, men 35 er vel i nedre sjikt.. hva sier lege/jordmor?