Testetråd :)

Jeg skal ikke teste i dag, men i morgen 4+0. Da håper jeg streken er sterkere :smiley-angelic001

Jeg har også sånne streker. Enda jeg skulle hatt mens i går og siste test til høyre er tatt i dag, fremdeles ganske svake i forhold til mange andre. Men så lenge det er stigning er nok alt bra <3
Må aldri sammenligne deg med andre. Alle er forskjellige. Det viktigste er stigningen, og den ser jeg :gen014

Fikk 2-3 på clearblue tidligere denne uken, i dag fikk 1-2. forbereder meg på at dette ikke går veien denne gangen.
Blodprøve imorgen
Uff:sorry:. Men fint å kunne sjekke det ut med en blodprøve hos legen. Ønsker deg masse lykke til:smiley-angelic001

Vært bortreist i helgen, og var nysgjerrig da jeg kom hjem.. Utvannet urin 1 time etter forrige dobesøk - og lille spire bare skyter ut hcg :love017 Er så glad:Heartred 4+6 i dag

Vedlegg

• IMG_3853.jpeg
    IMG_3853.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 68
4+0 i dag
Første test er fra onsdag, andre fra fredag og de to siste fra i dag. Synest det var dårlig stigning fra fre til søn. Kanskje fordi jeg alltid har testet på ettermiddag, men i dag testa jeg først på morgen? Måtte ta en ny etter noen timer, synest den var bittelitt sterkere.. cb+ var vertfall verdig sterk, så fornøgd med det :HeartredDSC_1168.JPG

4+0 i dag
Første test er fra onsdag, andre fra fredag og de to siste fra i dag. Synest det var dårlig stigning fra fre til søn. Kanskje fordi jeg alltid har testet på ettermiddag, men i dag testa jeg først på morgen? Måtte ta en ny etter noen timer, synest den var bittelitt sterkere.. cb+ var vertfall verdig sterk, så fornøgd med det :HeartredVis vedlegget 418116
Syns det ser ut som en kjempefin stigning, jeg :Heartred Gratulerer :love017

På 2. runde med letrozol og ovitrelle satt spiren gitt :love017 Virker for godt til å være sant!

Har vært for pysete for å teste så dette er mine først positive, har ustabil syklus men satt eggløsningssprøyte 11. oktober :Heartpink ikm i dag/imorgen ish

Håper streken blir sterkere og sterkere og at jeg snart får 2-3 på digital :love7

Vedlegg

• IMG_1802.jpeg
    IMG_1802.jpeg
    756,1 KB · Visninger: 62
På 2. runde med letrozol og ovitrelle satt spiren gitt :love017 Virker for godt til å være sant!

Har vært for pysete for å teste så dette er mine først positive, har ustabil syklus men satt eggløsningssprøyte 11. oktober :Heartpink ikm i dag/imorgen ish

Håper streken blir sterkere og sterkere og at jeg snart får 2-3 på digital :love7
Sååå stas altså!! :Heartred :Heartred

HCG på blodprøve på 35, skulle vært 5+1 på vei og et bankende hjerte i dag.
Har ikke satt meg inn i hva som er normalt, men 35 er vel i nedre sjikt.. hva sier lege/jordmor? :Heartred

Back
Topp