Testetråd :)

For å være i UK 5, så er det for lavt. Skal sende melding til gyn etterpå og høre hva hun tenker, men regner med at det blir å avvente til mens kommer
Så trist å høre, virkelig! Så lei meg for at du må gå gjennom dette :Heartred Håper du får raskt svar fra gyn og god hjelp:Heartred

Testingen fortsetter. IKM tirsdag/onsdag. Redd for at det ikke skal stige nok eller SA.
Dette er Make sure 25. Nok stigning tror dere?
Vis vedlegget 418072
Sniker.
Sammenlignet med mine tester da jeg endte med å miste, er dette fin stigning på to dager. Hos meg var det nesten ingen forskjell mellom testene, selv om jeg testet annenhver dag. Alle var like svake som din øverste… Krysser fingrene for at alt er bra med spiren din :happy:

Må aldri sammenligne deg med andre. Alle er forskjellige. Det viktigste er stigningen, og den ser jeg :gen014
Jeg sammenligner ikke, men tenkte det var betryggende at vi er flere med litt svake streker siden mange tester positivt veldig tidlig og får fort veldig sterke streker <3 Helt sant, alle kropper og svangerskap er ulike :Heartbigred

Sniker.
Sammenlignet med mine tester da jeg endte med å miste, er dette fin stigning på to dager. Hos meg var det nesten ingen forskjell mellom testene, selv om jeg testet annenhver dag. Alle var like svake som din øverste… Krysser fingrene for at alt er bra med spiren din :happy:
Takk for at du tok deg tid til å svare ❤️

Er stigning dette er det ikke? :love7
Den nederste er dagens test på begge bilder, den øverste min første fra søndag. Begge tatt på morgenurin!

Vedlegg

• IMG_1814.jpeg
    IMG_1814.jpeg
    837,3 KB · Visninger: 61
  • IMG_1815.jpeg
    IMG_1815.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 61
Når begge nå er tørket ble jeg veldig usikker igjen.. Ser ut som kanskje litt men ikke mye stigning.

Første test ble tatt søndag kl 09 (egt kl 10 siden klokka ble stilt ) og i dag er den tatt kl 06, så søndagens test ble tatt på mer konsentrert urin også.

Off burde egentlig bare slutte å teste. Får jo ikke gjort noe fra eller til sånn sett..

Vedlegg

• IMG_1818.jpeg
    IMG_1818.jpeg
    929,2 KB · Visninger: 66
Når begge nå er tørket ble jeg veldig usikker igjen.. Ser ut som kanskje litt men ikke mye stigning.

Første test ble tatt søndag kl 09 (egt kl 10 siden klokka ble stilt ) og i dag er den tatt kl 06, så søndagens test ble tatt på mer konsentrert urin også.

Off burde egentlig bare slutte å teste. Får jo ikke gjort noe fra eller til sånn sett..
Når de tørker, ser mine også like ut, selv om de er forskjellige rett etter å ha tatt de. Prøv å ta en test hver 3 dag istedenfor :Heartred Ikke alle har stigning (dobling) hver 48 time, noen har hver tredje dag - og begge deler er et godt tegn!

Når de tørker, ser mine også like ut, selv om de er forskjellige rett etter å ha tatt de. Prøv å ta en test hver 3 dag istedenfor :Heartred Ikke alle har stigning (dobling) hver 48 time, noen har hver tredje dag - og begge deler er et godt tegn!
Takk for svar :Heartpink håper det da. Føler bare alle har så tydelig økning og sterke streker, selv om man ikke skal sammenligna er det vanskelig å ikke gjøre det .. noen får jo 2-3 på 4+0 liksom :dead:

Fikk positiv på søndag(29) og i dag (31)
Jeg vet at jeg hadde en missed misscarriage i juni, og det kan være jeg hadde en tidlig abort i forrige månde. Så veldig is i magen, veldig redd for enda en abort.

Vedlegg

• 20231031_080900.jpg
    20231031_080900.jpg
    1,8 MB · Visninger: 36
  • 20231029_072702.jpg
    20231029_072702.jpg
    871,5 KB · Visninger: 35
Takk for svar :Heartpink håper det da. Føler bare alle har så tydelig økning og sterke streker, selv om man ikke skal sammenligna er det vanskelig å ikke gjøre det .. noen får jo 2-3 på 4+0 liksom :dead:
Ja, du må ikke sammenligne med andre. Eneste som betyr noe er økningen, og der kan du teste hver 3. dag. Man blir fort gal av å teste for ofte :dead: :Heartred

Er stigning dette er det ikke? :love7
Den nederste er dagens test på begge bilder, den øverste min første fra søndag. Begge tatt på morgenurin!
Dagens test ser jo kjempefin ut :love017 Men du kan ikke sammenlikne en våt og en tørr test. Ta bilde innenfor fristen og legg de inn i Premom, under «andre» tester. Så er det lett å sammenlikne (selv om strimmeltester ikke skal brukes til det).:Heartred

Dagens test ser jo kjempefin ut :love017 Men du kan ikke sammenlikne en våt og en tørr test. Ta bilde innenfor fristen og legg de inn i Premom, under «andre» tester. Så er det lett å sammenlikne (selv om strimmeltester ikke skal brukes til det).:Heartred
Kjempefine streker, og fin stigning :love017
Takk for svar :Heartpink Men tenker liksom at får man positiv test så er det bar fryd og gammen men nei, huff. Har jo kun testa digitalt 1-2 (ca 4+1) enda også men tror jeg venter med ny digital til helgen og håper jeg får 2-3 da :smiley-angelic001

Tenkte jeg skulle ta en til test i morges siden det var to dager siden sist, men denne var svakere og burde vel egentlig vært sterkere. Erfaringer på godt og vondt?

Kroppen føles bra og jeg har jo fremdeles de få symptomene som jeg har hatt, men den svake streken var ikke så oppløftende.

Vedlegg

• IMG_9807.jpeg
    IMG_9807.jpeg
    599,3 KB · Visninger: 91
Back
Topp