SpennendeSupersvak strek! Men første tydelige streken. Har fått skyggestreker tidligere. 9 dpo, og 6 dager til kommende mens. Tenkte å ta en ny en mot helga Vis vedlegget 418263
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeSupersvak strek! Men første tydelige streken. Har fått skyggestreker tidligere. 9 dpo, og 6 dager til kommende mens. Tenkte å ta en ny en mot helga Vis vedlegget 418263
Jaa klarte å la være til morgenen i dagJeg har gitt meg selv testefotmrbud frem til søndag Blir aaalt for koko!
Flink Jeg venter med digital til søndag hvertfall, kanskje en strimmel på fredag evtJaa klarte å la være til morgenen i dag
Hvordan gikk det med deg i dag?Vurderte det, men kommer meg ikke dit idag. Så får heller ta en test til i morgen tidlig for å se om det er samme svar der først. Hvis den er like svak/svakere så skal jeg bestille time
Så fin strek Etter 5+1 fikk jeg beskjed om det var vanlig på få 3+Testen i dag 4+4 på utvannet urin! Krysser fingre for at dette går bra Venter bare i spenning på å få 3+ på digital. Tester overdrevent mye om dagene, er så uvirkelig dette
Takk for omtanken. Svakere i dag og rødt på papiret i morges, så det endte nok i SA. Vi får bare fortsette å prøve Masse lykke til videre til dere andreHvordan gikk det med deg i dag?
Å takk for svar tenkte teste på søndag, siden jeg fikk 2-3 forje søndagSå fin strek Etter 5+1 fikk jeg beskjed om det var vanlig på få 3+
Takk for svar. I dag hadde jeg enda svakere strek (helt til høyre), og rødt på papiret når jeg går på do. Så er nok SA her. Vi får bare fortsette prøvingen <3Mine så sånn ut da jeg mistet forrige måned (5+2). Men jeg begynte å blø dagen før jeg fikk den nederste. Håper du får en sterkere i morgen!
Vis vedlegget 418249
Så trist! Mange gode klemmer!Takk for omtanken. Svakere i dag og rødt på papiret i morges, så det endte nok i SA. Vi får bare fortsette å prøve Masse lykke til videre til dere andre
Så leit å høre masse lykke til neste pp!Takk for svar. I dag hadde jeg enda svakere strek (helt til høyre), og rødt på papiret når jeg går på do. Så er nok SA her. Vi får bare fortsette prøvingen <3Vis vedlegget 418290
Så heldig! Jeg fikk bare 1-2 på søndag og har ikke tørt å ta ny digital etter det vet jo at hcg-nivåer er så sykt individuelt, men man vil jo helst ha den bekreftelsen man kan få.Å takk for svar tenkte teste på søndag, siden jeg fikk 2-3 forje søndag
Det er kjedelig, men sikkert en grunn for det. Takk for detSå leit å høre masse lykke til neste pp!
Ja skjønner den.. var jo tidlig selv på søndag, så den har sikkert komt til 2-3 nå! Trenger absolutt ikke bety noe er galt. Er ikke lett å bare slappe av og slutte teste heller nei. Oppdater når du tar ny digital!Så heldig! Jeg fikk bare 1-2 på søndag og har ikke tørt å ta ny digital etter det vet jo at hcg-nivåer er så sykt individuelt, men man vil jo helst ha den bekreftelsen man kan få.
Ja det skal jeg gjøre uansett hvordan digital går på søndag så har jeg tidelig samtale hos jordmor på mandag, så hvis det er noe jeg lurer på da ang. testen kan det være godt å snakke med en jordmor om det tenker jegJa skjønner den.. var jo tidlig selv på søndag, så den har sikkert komt til 2-3 nå! Trenger absolutt ikke bety noe er galt. Er ikke lett å bare slappe av og slutte teste heller nei. Oppdater når du tar ny digital!
Å ja det er godt og betryggende å få snakke med jordmor nokJa det skal jeg gjøre uansett hvordan digital går på søndag så har jeg tidelig samtale hos jordmor på mandag, så hvis det er noe jeg lurer på da ang. testen kan det være godt å snakke med en jordmor om det tenker jeg
Veldig mange som sier det! Men er visst veldig individuelt. Mange kaller morgenurinen for drittiss Jeg har kun testa på morgenurin. Kan godt være jeg tester bedre senere på dagen egentlig, men har ikke tørt å teste mer jeg tok jo aller første test søndag for venta egentlig bare på mensen, så er skikkelig testepyse filma reaksjonen min når jeg sjekka testen og er hysterisk å se hvor sjokkert jeg bleFlere enn meg som opplever litt sterkere streker utover dagen enn på morgenurin? Føler at urin nr 2 ofte gir sterkere utslag
Hmm ja er vel veldig ulikt. Her testet det sikkert 3 ganger dagen må virkelig roe meg, men har enormt behov for å vite at alt er ok og klarer ikke helt tro på dette haha. Testet positiv tidlig og ble helt sykt overraska selv haha, forventet ikke positiv testVeldig mange som sier det! Men er visst veldig individuelt. Mange kaller morgenurinen for drittiss Jeg har kun testa på morgenurin. Kan godt være jeg tester bedre senere på dagen egentlig, men har ikke tørt å teste mer jeg tok jo aller første test søndag for venta egentlig bare på mensen, så er skikkelig testepyse filma reaksjonen min når jeg sjekka testen og er hysterisk å se hvor sjokkert jeg ble