Testetråd :)

Tenkte jeg skulle ta en til test i morges siden det var to dager siden sist, men denne var svakere og burde vel egentlig vært sterkere. Erfaringer på godt og vondt?

Kroppen føles bra og jeg har jo fremdeles de få symptomene som jeg har hatt, men den svake streken var ikke så oppløftende.
Å nei! Var urinen veldig utvannet? Hvis ikke må jeg ærlig si at det ikke ser så bra ut :Heartred Håper for deg!

Takk for svar :Heartpink Men tenker liksom at får man positiv test så er det bar fryd og gammen men nei, huff. Har jo kun testa digitalt 1-2 (ca 4+1) enda også men tror jeg venter med ny digital til helgen og håper jeg får 2-3 da :smiley-angelic001
Da jeg var gravid sist testet jeg bare én gang, hadde en svak nesten usynlig strek, og tok en digital samtidig som viste 1-2. Så var det ultralyd i uke 18 etter det. Skjønner ikke at jeg turte :shy:

Tenkte jeg skulle ta en til test i morges siden det var to dager siden sist, men denne var svakere og burde vel egentlig vært sterkere. Erfaringer på godt og vondt?

Kroppen føles bra og jeg har jo fremdeles de få symptomene som jeg har hatt, men den svake streken var ikke så oppløftende.
Enig i at den burde vært like sterk eller sterkere ❤️ stor klem! Fortsatt et håp!

Ta blodprøve hos legen med 2-3 dager i mellom! :Heartred

Godt og vondt? Vonde er jo reddsel for spontan abort, og hvis testene blir svakere er jo det en real redsel. Skal ikke lyge om det.

Gode? Det er mye som kan gjøre tester svakere eller mørkere. Hvor konsentret urinet er, fargen i testen kan være svakere. Hvor mye hcg som er brukket ned av kroppen.

Dette har skjedd med meg, en dag svakere test enn de andre.

Er litt farlig å bare ta tester en etter den andre. Skjer det noe, så blir det mer panikk.

Som sakt, har gjort den jeg også selv om at jeg vet bedre så er det noe med å se den positive testen. At den blir sterkere.

Godt og vondt? Vonde er jo reddsel for spontan abort, og hvis testene blir svakere er jo det en real redsel. Skal ikke lyge om det.

Gode? Det er mye som kan gjøre tester svakere eller mørkere. Hvor konsentret urinet er, fargen i testen kan være svakere. Hvor mye hcg som er brukket ned av kroppen.

Dette har skjedd med meg, en dag svakere test enn de andre.

Er litt farlig å bare ta tester en etter den andre. Skjer det noe, så blir det mer panikk.

Som sakt, har gjort den jeg også selv om at jeg vet bedre så er det noe med å se den positive testen. At den blir sterkere.
Ja jeg mente egentlig egenerfaring på en strek som plutselig var svakere - om det gikk bra eller dårlig. Men du har altså opplevd at en av flere tester plutselig var svakere, men uten at det endte i SA?
Ja det blir kanskje unødig redsel, men skulle det ende i SA er det jo greit å være litt forberedt på det som kommer.
Må vel nesten bare vente å se:)

Ja jeg mente egentlig egenerfaring på en strek som plutselig var svakere - om det gikk bra eller dårlig. Men du har altså opplevd at en av flere tester plutselig var svakere, men uten at det endte i SA?
Ja det blir kanskje unødig redsel, men skulle det ende i SA er det jo greit å være litt forberedt på det som kommer.
Ja, jeg vet ikke jeg. Tror det er vansklig med spontan abort uansett om man er forbredd eller ikke. Tror det har mest med tilknyttning.

Unansett, lykke til

Tomt for tester.. klarer ikke bestemme meg for om jeg skal kjøpe flere eller ikke. Tok el-test siden jeg hadde den liggene, ingen tvil om hva den sier hvertfall.. aldri før fått en så positiv el-test :love017

Vedlegg

• DSC_1168.JPG
    DSC_1168.JPG
    766,1 KB · Visninger: 36

Sniker: Får ikke slettet meldingen min, men så helt feil her og kommenterte noe feil. Beklager! :Heartpink Krysser fingrene for deg!

Last edited:
Mine så sånn ut da jeg mistet forrige måned (5+2). Men jeg begynte å blø dagen før jeg fikk den nederste. Håper du får en sterkere i morgen! :Heartred
IMG_0716.jpeg

Skjønner hvorfor man ikke bør teste hele tiden... :happy8 den svake fikk jeg til morran, tenkte jo mitt med en gang. Var på utvannet urin da jeg måtte opp 2 ganger i natt. Tok en ny etter jobb som var mye, mye sterkere... :)

Vedlegg

• 20231031_165058.jpg
    20231031_165058.jpg
    1,5 MB · Visninger: 29
Supersvak strek! Men første tydelige streken. Har fått skyggestreker tidligere. 9 dpo, og 6 dager til kommende mens. Tenkte å ta en ny en mot helga :Heartred IMG_4046.jpeg

Skjønner hvorfor man ikke bør teste hele tiden... :happy8 den svake fikk jeg til morran, tenkte jo mitt med en gang. Var på utvannet urin da jeg måtte opp 2 ganger i natt. Tok en ny etter jobb som var mye, mye sterkere... :)
Jeg har gitt meg selv testefotmrbud frem til søndag :hilarious: Blir aaalt for koko!

Back
Topp