Testetråd :)

Testetøsa vant over testepysa i dag :whacky011:laughing002
Følte jo jeg hadde litt lite stigning i går og har vært så sykt engstelig i hele dag. Så nå holdt jeg ikke ut mer (har hjemmekontor) så ble en test på dagens 3. urin (tror jeg, kanskje 4.) litt halvutvanna av cola zero og rebull (:hilarious:) og streken var me rød enn rosa følte jeg som de forrige hadde vært:
IMG_1823.jpeg
Så da ble jeg så tøff at jeg testa med en digital også! (Søndag fikk jeg 1-2)
Og seee da :love7 :
IMG_1827.jpeg
Nå ble jeg altså såå letta og begynner å håpe at dette kan gå rette veien for meg også!! :Heartpink

Følte jo jeg hadde litt lite stigning i går og har vært så sykt engstelig i hele dag. Så nå holdt jeg ikke ut mer (har hjemmekontor) så ble en test på dagens 3. urin (tror jeg, kanskje 4.) litt halvutvanna av cola zero og rebull :)hilarious:) og streken var me rød enn rosa følte jeg som de forrige hadde vært:
Vis vedlegget 418298
Vis vedlegget 418299
Nå ble jeg altså såå letta og begynner å håpe at dette kan gå rette veien for meg også!! :Heartpink
gurimalla så store bildene ble da :laughing002 :blob5

Følte jo jeg hadde litt lite stigning i går og har vært så sykt engstelig i hele dag. Så nå holdt jeg ikke ut mer (har hjemmekontor) så ble en test på dagens 3. urin (tror jeg, kanskje 4.) litt halvutvanna av cola zero og rebull :)hilarious:) og streken var me rød enn rosa følte jeg som de forrige hadde vært:
Vis vedlegget 418298
Vis vedlegget 418299
Ååå nå ble jeg glad på dine vegne!❤️❤️

Vis vedlegget 418298
Vis vedlegget 418299
Åå så koselig å se at lille vokser :love017

Nå er test-streken sterkere enn kontroll-streken, og jeg har fått 3+, så da gir jeg meg med testing for denne gang, og håper lille spire blir :love017:Heartred

Vedlegg

• IMG_3910.jpeg
    IMG_3910.jpeg
    341,8 KB · Visninger: 71
Nå er test-streken sterkere enn kontroll-streken, og jeg har fått 3+, så da gir jeg meg med testing for denne gang, og håper lille spire blir :love017:Heartred
Så bra. Alltid gøy å få 3+. Jeg har bare testa den dagen jeg skulle hatt mensen. Og har en digital som venter til fredag. Da håper jeg det blir 3+ her også. Er da 5+0

Så bra. Alltid gøy å få 3+. Jeg har bare testa den dagen jeg skulle hatt mensen. Og har en digital som venter til fredag. Da håper jeg det blir 3+ her også. Er da 5+0
Spennende!! Testet 5+1 og fikk 3+ :Heartred

Ja jeg har bestemt meg nå at jeg venter til lørdag da er jeg 5+1. :laughing002 Kjedelig å få 2-3 og må kjøpe enda en test.

Åå gratulerer alle sammen! Her er det en del stigning! Jeg skal teste igjen i morgen tidlig for å sjekke økning, klarer ikke vente til helga :laughing002 Dyrt med nye tester, hvertfall de som er mest sensitiv når man er så tidlig ut

Mensen er 4 dager for sent. Men jeg har uregelmessig syklus etter første forsøk i juni. Var hos legen etter jeg mistet i uke 6 i første forsøk. venter fortsatt for ultralyd fra august…. Fikk ikke den enda. Mens venting var mannen min og jeg likevel aktiv. tok testen i dag. Men mannen min er litt skeptisk og vil vente i alle fall 3 månader nå. Testen ser jo bra ut IMG_0530.jpeg

Mensen er 4 dager for sent. Men jeg har uregelmessig syklus etter første forsøk i juni. Var hos legen etter jeg mistet i uke 6 i første forsøk. venter fortsatt for ultralyd fra august…. Fikk ikke den enda. Mens venting var mannen min og jeg likevel aktiv. tok testen i dag. Men mannen min er litt skeptisk og vil vente i alle fall 3 månader nå. Testen ser jo bra ut Vis vedlegget 418393
Gratulerer ❤️

Back
Topp