Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yey! Gratulerer. Synes den type test er bestEtter en ganske treg utvikling av streker på strips tidligere, fikk jeg endelig denne i går! Nå har jeg offisielt troen på denne babyen Vis vedlegget 418358
Takk! Enig faktiskYey! Gratulerer. Synes den type test er best
Tok en test i dag var engstlig i går og hadde noen drømmer tunkt basert på forrige gang. Var så letet å se test linjen før kontrol linjen.
Fra høyre til venstre.
29/10, 30/10, 03/11
Tror vi kan si det er sdit. Nederste bilde er eldste. H
Ja, det er noe beroligende å se testene.Å jeg som egentlig hadde bestemt meg for å vente til jeg var 5+1 før jeg brukte den siste digitaletesten. Men måtte bra prøve allikevel i dag 5+0. Så den viste jo som jeg egentlig tenkte, så hvorfor tissa jeg på de penga Vis vedlegget 418450Vis vedlegget 418451
Det var min tanke. Vil mest mulig ungå å bruke de testene jeg har no.Dagens test nå må jeg prøve å «posjonere» ut de 5 testene jeg har igjen til uka som kommer, gidder ikke bruke mer penger på tester nå
Det er bare så stas! Velkommen til gruppen Kjempefine tester, se stigningen fra 10 til 12 dpo daMine første babystreker! Noensinne!
Første ivf forsøk, 12 dpo i dag, 3+6. Vis vedlegget 418600
men jeg er oppriktig livredd for at testene skal bli svake! Er det grei stigning? Tror jeg tester sterkere på kvelden. Og kunne ikke ta en ny test i dag da jeg bare har en igjen