Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt rosa på papiret på do i dag, men ligner ikke mensblødning. Lov å håpe på festeblødning og at nå skjer det noe med hcg-en snart?Jeg har så svake svake tidligtester og uroer meg for det. Har vært svak strek onsdags kveld og hver morgen siden, men ennå ingen utslag på vanlig test. Er på cd 30 og har vanligvis 24-25-dagers syklus, men hadde eggløsning på cd14 denne gangen. Har lest at noen har tregere hcg-stigning og prøver å tenke positivt. Takknemlig for oppmuntring og varme tanker!
Krysser alt jeg har for en festeblødning og at spiren sitter Mange klemmerLitt rosa på papiret på do i dag, men ligner ikke mensblødning. Lov å håpe på festeblødning og at nå skjer det noe med hcg-en snart?
Mange klemmerLitt rosa på papiret på do i dag, men ligner ikke mensblødning. Lov å håpe på festeblødning og at nå skjer det noe med hcg-en snart?
Ja, jeg kjønner at det er beroligende å se positive tester, har det veldig mye samme.Klarer ikke slutte å teste, er hele tiden redd for at det skal gå galt. Men testene stiger jo fint! Vis vedlegget 418759
Og 2-3 på digital Vis vedlegget 418760
Veldig fin stigning Men er du 13 dpo eller 4+1?Er så glad for fin stigning fra i går. 13 DPO(4+1) i dag
Vis vedlegget 418773
Følger menstermin, så de stemmer ikke helt overens sånn settVeldig fin stigning Men er du 13 dpo eller 4+1?
Ja, tenkte det var detFølger menstermin, så de stemmer ikke helt overens sånn sett
Ja. Er jo helt håpløst. Makesure testene er heldigvis ikke så dyre!Ja, jeg kjønner at det er beroligende å se positive tester, har det veldig mye samme.
Men det er en uvane som burde bli håndtert. Det blir veldig dyrt å kjøpe test etter test. Spesielt digitale tester som koster alt fra 100-300kr per test.
Som sakt jeg kjønner det, har samme problemet.
100% makesureKjørte i full fart ned nå, og veldig tissetrengt (greit å bo 2 min unna). Noen som gjetter hva jeg kjøpte? Klarer ikke å vente på testene i posten. Nesten litt nervøs nå, 1 uke siden siste test.
Vis vedlegget 418786
Det stemmer!100% makesure
Jippii! Fin fin strekVis vedlegget 418789
Den er sterk 5+0.