Testetråd :)

Jeg har så svake svake tidligtester og uroer meg for det. Har vært svak strek onsdags kveld og hver morgen siden, men ennå ingen utslag på vanlig test. Er på cd 30 og har vanligvis 24-25-dagers syklus, men hadde eggløsning på cd14 denne gangen. Har lest at noen har tregere hcg-stigning og prøver å tenke positivt. Takknemlig for oppmuntring og varme tanker!

Jeg har så svake svake tidligtester og uroer meg for det. Har vært svak strek onsdags kveld og hver morgen siden, men ennå ingen utslag på vanlig test. Er på cd 30 og har vanligvis 24-25-dagers syklus, men hadde eggløsning på cd14 denne gangen. Har lest at noen har tregere hcg-stigning og prøver å tenke positivt. Takknemlig for oppmuntring og varme tanker!
Litt rosa på papiret på do i dag, men ligner ikke mensblødning. Lov å håpe på festeblødning og at nå skjer det noe med hcg-en snart? :sad010:salut

Klarer ikke slutte å teste, er hele tiden redd for at det skal gå galt. Men testene stiger jo fint! :Heartred Vis vedlegget 418759
Og 2-3 på digital :talk017Vis vedlegget 418760
Ja, jeg kjønner at det er beroligende å se positive tester, har det veldig mye samme.
Men det er en uvane som burde bli håndtert. Det blir veldig dyrt å kjøpe test etter test. Spesielt digitale tester som koster alt fra 100-300kr per test.

Som sakt jeg kjønner det, har samme problemet.

Ja, jeg kjønner at det er beroligende å se positive tester, har det veldig mye samme.
Men det er en uvane som burde bli håndtert. Det blir veldig dyrt å kjøpe test etter test. Spesielt digitale tester som koster alt fra 100-300kr per test.

Som sakt jeg kjønner det, har samme problemet.
Ja. Er jo helt håpløst. Makesure testene er heldigvis ikke så dyre! :happy:

Wææ skulle egentlig ikke teste mer men har jo noen strimler igjen av ms-pakken, og måtte bare sjekke at spira fremdeles trivdes. Endelig like sterk strek som teststreken

Vedlegg

• IMG_1864.jpeg
    IMG_1864.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 53
Back
Topp