Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh, så herligWææ skulle egentlig ikke teste mer men har jo noen strimler igjen av ms-pakken, og måtte bare sjekke at spira fremdeles trivdes. Endelig like sterk strek som teststreken

Det er jo fin stigning. Er du helt sikker på eggløsningstidspunktet?Såå lite tro på det her. I følge mens er jeg 5+2, men skjønner at det aldri i verden kan stemme. Men syns ikke progresjonen er så bra. Digital test tatt i dag visste 1-2 uker.
Takk for at du sier det Absolutt ikke. Tok tester, men første runde med EL-testing så tror ikke det ble helt optimalt. Sluttet teste på cd23, så tror EL kom etter det basert på strekene mine. Sist svangerskap hadde jeg sterke tester dagen for forventet mens, men endte da opp med at termin ble flyttet til 13 dager tidligere (og fødte på den dagen). Så er nok veeeeldig preget av at det var såpass sterke tester allerede fra start den gangen.Det er jo fin stigning. Er du helt sikker på eggløsningstidspunktet?
5+2 uker referrer fra forrige mens til i dag. Jeg er ganske sikker at 1-2 uker refererer til aldre på spiren. 2 uker vil stemme hvis du er 5+2 uker på vei.Såå lite tro på det her. I følge mens er jeg 5+2, men skjønner at det aldri i verden kan stemme. Men syns ikke progresjonen er så bra. Digital test tatt i dag visste 1-2 uker.
@Invid5+2 uker referrer fra forrige mens til i dag. Jeg er ganske sikker at 1-2 uker refererer til aldre på spiren. 2 uker vil stemme hvis du er 5+2 uker på vei.
Med andre ord det er 2 forskjellige måter å kalkulere graviditet.
Hvis jeg går ut i fra mens (lang syklus), får jeg helt feil lengde.Igjen, det kommer ann på hvordan de beregner fosterets alder. Moreover.@Invid
1-2 refererer til uker fra unnfangelse/alder på spiren ja, men det er 3 uker og to dager når man er 5+2. Men det høres jo ut som du hadde eggløsning mye senere, altså du er kortere på vei enn 5+2Synes testene stiger fint!
Hvis jeg går ut i fra mens (lang syklus), får jeg helt feil lengde.
Blir også feil lengde på meg om jeg regnes fra mens da jeg ha lange sykluser og senere eggløsning. Kan virke som det er dette som gjelder deg ogsåTakk for at du sier det Absolutt ikke. Tok tester, men første runde med EL-testing så tror ikke det ble helt optimalt. Sluttet teste på cd23, så tror EL kom etter det basert på strekene mine. Sist svangerskap hadde jeg sterke tester dagen for forventet mens, men endte da opp med at termin ble flyttet til 13 dager tidligere (og fødte på den dagen). Så er nok veeeeldig preget av at det var såpass sterke tester allerede fra start den gangen.
så du er nok bare kortere på vei enn utregna fra mens
kanskje du heller er rundt 4 uker!Helt enig at de ukene på digitale tester er tullete, og at hcg varierer. Men 5+2 vil alltid være 3 uker og 2 dager fra unnfangelse (ikke regnet fra siste mens). Jeg tror dog ikke hun er så langt på vei utifrå det hun fortellerIgjen, det kommer ann på hvordan de beregner fosterets alder. Moreover.
Jeg sier en gang, jeg sier det hundred.
Den som kom opp med å skrive uker på de testende burdes bli ristet i fillebiter.
De beregner ut fra hcg, og hcg er utrolig indivudielt. Og blir påvirket av urin konsatrasjon. I essensen betyr det at man har like stor sjanse med å gjette som de gjævla digital uke testene.

Akkurat som meg. Litt for tidlig.Da kom den i posten, og jeg tisset med en gang. Skulle ventet5+1. Tror jeg er ferdig med testing likevel.
Vis vedlegget 418912
Men strimmeltesten er jo sterkere en kontroll streken. 
Nydelig!Da kom den i posten, og jeg tisset med en gang. Skulle ventet5+1. Tror jeg er ferdig med testing likevel.
Vis vedlegget 418912

her mest sannsynlig i uke 7, har hørt testene kan bli litt mettet (fått noen veeeldig svake tester også)så begge disse er tatt med å dyppe i do skåla
veldig redd haha!! Skal på UL imorgen men måtte bare legge ut likevell!!

Jeg tror ikke du skal tenke så mye på det!(Sniker litt fra juni gruppa, har det jeg tror er termin midt i månedsskiftet)
Hva tenker dere om disse testene? Den første er tatt lørdag og den andre idag (tirsdag)… føler den fra idag er litt svakereher mest sannsynlig i uke 7, har hørt testene kan bli litt mettet (fått noen veeeldig svake tester også)så begge disse er tatt med å dyppe i do skåla
veldig redd haha!! Skal på UL imorgen men måtte bare legge ut likevell!!
Vis vedlegget 418922Vis vedlegget 418923
Som jordmor sa til meg, har du fått en positiv test er det ikke vits å teste mer. Da er du gravid og ingen grunn til å bekymre seg så lenge man ikke får blødning + smerter. Eneste som kan bekrefte at alt går som det skal videre er en ultralyd