Ja det syns du skal. Gratulerer og velkommen skal du væreOioioi skal jeg tørre å melde meg inn da strekene har utviklet seg veldig fint siste dagene og i dag fikk jeg disse, 10dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det syns du skal. Gratulerer og velkommen skal du væreOioioi skal jeg tørre å melde meg inn da strekene har utviklet seg veldig fint siste dagene og i dag fikk jeg disse, 10dpo
Fiiin strek!! Bør slå ut på digital snart den der11dpo og tørte ikke digital på morgenen, trodde jeg kom til å miste nå
Håper! Jeg turte ikke i dag siden jeg hadde en så crappy morgenFiiin strek!! Bør slå ut på digital snart den der
Uff da. Det trenger ikke å bety noe. Men jeg ville nok ha bestilt en time til å ta blodprøver å måle hcg hos legen.Åååh, mine er så svake å jeg blir sååå bekymret! Er liksom uke 5!
Redd spiren ikke vokser mer inni der vært svak heile veien hos meg da!
Vis vedlegget 419059
Den slår definitivt ut en digital, min var mye svakere11dpo og tørte ikke digital på morgenen, trodde jeg kom til å miste nå
Ser en svak strek der ja .. så ville sjekket igjen i morgen eller om et par dagerNoen som ser en svak strek her eller kan det være en skyggestrek? Passer egentlig litt dårlig da jeg har en datter på 5 mnd, men tar ikke abort om den er positiv akkurat..
Har du fortsatt symptomer da? Eventuelt prøv er annet merke eller digitaltest, bare for å se hva den viserÅååh, mine er så svake å jeg blir sååå bekymret! Er liksom uke 5!
Redd spiren ikke vokser mer inni der vært svak heile veien hos meg da!
Vis vedlegget 419059
Takk for svar Huff dette blir tøft om den virkelig er positiv Men er selvfølgelig takknemlig..Ser en svak strek der ja .. så ville sjekket igjen i morgen eller om et par dager
Jeg ville ikke ha brukt den testen til å si ja på. Test heller igjen om to til tre dager.Noen som ser en svak strek her eller kan det være en skyggestrek? Passer egentlig litt dårlig da jeg har en datter på 5 mnd, men tar ikke abort om den er positiv akkurat..
Tok en digital på søndag som fortsatt viste 1-2, å tenkte den skulle da visst 2-3 uker. Men tenker jeg tar en digital i morgen eller senere for å se hva den sier?Har du fortsatt symptomer da? Eventuelt prøv er annet merke eller digitaltest, bare for å se hva den viser
Hva med å ta en tur til legen og måle hcg? Viktigste er stigningen, ikke selve talletTok en digital på søndag som fortsatt viste 1-2, å tenkte den skulle da visst 2-3 uker. Men tenker jeg tar en digital i morgen eller senere for å se hva den sier?
Har fortsatt ømme pupper, å er trøtt og tørst... Men kommer å går, har liksom ikke hatt noe veldig med symptomer.
Skal ta idag, håper jeg. Akkurat snakket med legesenteret, åsså tar jeg ny på mandagHva med å ta en tur til legen og måle hcg? Viktigste er stigningen, ikke selve tallet