Testetråd :)

Endelig litt tydelig økning. ‍I følge mens 5+4, men tror mer realistisk at jeg er omtrent 4+3. Sist mens kom over en uke før tiden - men virker som om EL trosset dette og kom rundt det tidspunktet den ‘opprinnelig’ skulle.

Vedlegg

• IMG_3101.jpeg
    IMG_3101.jpeg
    493,7 KB · Visninger: 59
Tester og tester her også. Men virker som disse testene ikke kommer til å bli no sterkere, må nok bare stole på at nå går det fint og prøve å slappe av, tiden går bare så altfor sakte!
5+2 nå
IMG_7224.jpeg

Noen som ser en svak strek her eller kan det være en skyggestrek? Passer egentlig litt dårlig da jeg har en datter på 5 mnd, men tar ikke abort om den er positiv akkurat.. ❤️

Vedlegg

• IMG_3223.jpeg
    IMG_3223.jpeg
    324,9 KB · Visninger: 65
Noen som ser en svak strek her eller kan det være en skyggestrek? Passer egentlig litt dårlig da jeg har en datter på 5 mnd, men tar ikke abort om den er positiv akkurat.. ❤️
Ser en svak strek der ja .. så ville sjekket igjen i morgen eller om et par dager :Heartred

Ser en svak strek der ja .. så ville sjekket igjen i morgen eller om et par dager :Heartred
Takk for svar ❤️ Huff dette blir tøft om den virkelig er positiv :( Men er selvfølgelig takknemlig.. ❤️

Jeg ville ikke ha brukt den testen til å si ja på. Test heller igjen om to til tre dager.

Har du fortsatt symptomer da? :Heartred Eventuelt prøv er annet merke eller digitaltest, bare for å se hva den viser:Heartred
Tok en digital på søndag som fortsatt viste 1-2, å tenkte den skulle da visst 2-3 uker. Men tenker jeg tar en digital i morgen eller senere for å se hva den sier?

Har fortsatt ømme pupper, å er trøtt og tørst... Men kommer å går, har liksom ikke hatt noe veldig med symptomer.

Tok en digital på søndag som fortsatt viste 1-2, å tenkte den skulle da visst 2-3 uker. Men tenker jeg tar en digital i morgen eller senere for å se hva den sier?

Har fortsatt ømme pupper, å er trøtt og tørst... Men kommer å går, har liksom ikke hatt noe veldig med symptomer.
Hva med å ta en tur til legen og måle hcg? Viktigste er stigningen, ikke selve tallet :Heartred

Back
Topp