Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Den svake i går, og den fra clearblue i dag. Ca 10 dpo i dag.
Vis vedlegget 417930
Wii, for en fin babystrekHadde egentlig ikke tenkt å teste i dag, men det er jo så gøy! 11 dpo
Vis vedlegget 417938Vis vedlegget 417939
Takk Det er stas!Wii, for en fin babystrek
GratulererDenne i dag
Gratulerer med lille spireDet kan se ut til at vår lille gutt kanskje skal bli storebror rundt bursdagen sin i juli.Vis vedlegget 418013
Er går nok helt fint ta en ny i morgen tidligVis vedlegget 418028
Svakere i dag i følge Premom, får håpe det bare er konsentrasjonen
Det går nok fint, men ofte kan det være greit å måle annen hver dag. For å bedre se stigning. Jeg selv har sluttet å måle da dette gjør meg så stressa. Kan jo ikke gjøre noe fra eller til om den stiger eller ikke.Vis vedlegget 418028
Svakere i dag i følge Premom, får håpe det bare er konsentrasjonen
Nei, vet. Men man blir litt avhengigDet går nok fint, men ofte kan det være greit å måle annen hver dag. For å bedre se stigning. Jeg selv har sluttet å måle da dette gjør meg så stressa. Kan jo ikke gjøre noe fra eller til om den stiger eller ikke.
Jeg har også sånne streker. Enda jeg skulle hatt mens i går og siste test til høyre er tatt i dag, fremdeles ganske svake i forhold til mange andre. Men så lenge det er stigning er nok alt bra <3Vis vedlegget 417919
Her er mine tester fra tirsdag-fredag. Tror jeg skulle fått mens i morgen eller søndag, så føler at streken er ganske svak til å være ish 3+6 men det er jo en grei fremgang i alle fall? Må kanskje vurdere å kjøpe en clearblue