Testetråd :)

Nei mener ikm, for aner ikkje korti eggløsning var. Derfor eg e mest i sjokk siden de viser positiv så tidlig. Så tenker jo at eggløsning denne gangen må ha skjedd tidligere enn vanlig
Sykt spennende da! Jeg skulle hatt mensen i morgen, og min test er jo mye svakere enn dine tester. Mengden HCG er jo veldig individuell selvfølgelig, men kanskje det er flere inni der :cool:

Er så koselig når man ser at det går fremover!!
Første positive test var 9dpo, nå i dag fikk jeg 2-3❤️4+1 idag!
Noen andre som syns tida går for sakte?
Det er så fint å se :love7
Ja jeg gleder meg så veldig til det har gått nærmere 12 uker så vi kan si det til folk .. dvs kan hende vi sier det før , men uansett tenkt å vente en stund enda .. :)

Er så koselig når man ser at det går fremover!!
Første positive test var 9dpo, nå i dag fikk jeg 2-3❤️4+1 idag!
Noen andre som syns tida går for sakte?
Det er det, blir liksom mer på ekte når man ser streken blir sterkere. Tror jeg også skal driste meg til en digital i morgen på IKM.
Ja, tida går litt sakte frem mot 12 uker, men med to gutter på 5 og 7 år fra før av tror jeg det går fort derfra og ut :smiley-ashamed004

Nå skal jeg skal slutte å teste. Skal til legen etterpå for å måle hcg og diverse - så håper alt er bra med meg og spiren. Ser hvertfall ut som om lille koser seg inni der på stigningen :Heartred 4+3

Vedlegg

• IMG_3742.jpeg
    IMG_3742.jpeg
    426,3 KB · Visninger: 84
  • IMG_3741.jpeg
    IMG_3741.jpeg
    440,1 KB · Visninger: 84
Nå er det slutt på testing her også. 4+1 i dag. Håper det går veien denne gangen. Hadde spontanabort i august i uke 10 (fant det ut på ultralyd i uke 8). Så nå krysser vi fingre og tær før tidlig ultralyd i uke 7

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Visninger: 46
Ååhh.. jeg tok en digital test i går etter jobb den viste fremdeles 1-2 uker.. er 4+4 i dag. Tenkte at jeg ikke skulle bli stresset, men ta den siste i dag morges. Den sto å blinket en stund før alt bare ble borte, så da har jeg jo ikke fått noe mer svar da.. :p tenkte jeg ikke skulle kaste bort flere penger på tester, men spørs da:excited001

Hei. Tørr nesten ikke å skrive meg på i denne gruppa.:smiley-angelic001 Hadde MA i juli var da 9 uker på vei. Da turte jeg heller ikke å melde meg inn, men gjør det allikevel.

Er i dag 4+0. Tok testen på utvannet urin
Gratulerer så mye :love017 krysser fingrene for en terminspire!

Back
Topp