Testetråd :)

Okei, nå skal jeg ikke teste mer :angelic: :Heartred
4+1
Åå så koselig! Skal ta digital etterhvert selv (treig postgang og utsolgt på alle apotek…..). Men tenker en liten strimmel i morgen for å sjekke :knegg: :Heartred

Har fått beskjed om at jeg nok aldri blir å bære til termin :sad010
Men vi får se, skal bli godt fulgt opp.

Håper alt er bra med dere, tenker på dere selvom jeg ikke klarer å titte innom å «hilse på» :Heartbigred
Jeg håper hvertfall at dere får god hjelp, støtte og oppfølging videre med å skulle få en liten skatt ❤️ Jeg har tenkt masse på deg, og det er virkelig forståelig at du trengte avstand fra gruppen. Alt står bra til med meg og fra hva jeg leser med de andre damene også ❤️

Har fått beskjed om at jeg nok aldri blir å bære til termin :sad010
Men vi får se, skal bli godt fulgt opp.

Håper alt er bra med dere, tenker på dere selvom jeg ikke klarer å titte innom å «hilse på» :Heartbigred
Åh det var vondt å lese. Håper du blir godt ivaretatt i systemet! Har et lite håpe om at det fortsatt skal gå. Uansett, så håper jeg dere ender opp med et høyt elsker barn, uansett på hvilke måte barnet kommer til dere :Heartred

IMG_9744.jpeg

Flere som ser en liten strek her ?
Jeg er 11-12 dpo og denne er tatt midt på dagen etter mye drikke pga murringer i magen. Typisk menssmerter, men samtidig ikke helt. Også har jeg vært vanvittig trøtt siste uka til tross for mye søvn. Ellers fint lite symptomer. Hvis jeg kjenner litt etter fryser jeg kanskje litt mer enn normalt, men jeg har mest symptomer de gangene jeg ikke er gravid
Gleder meg til ny testing i morgen! IKM ca torsdag, så håper den uteblir

Vis vedlegget 417728

Jeg er 11-12 dpo og denne er tatt midt på dagen etter mye drikke pga murringer i magen. Typisk menssmerter, men samtidig ikke helt. Også har jeg vært vanvittig trøtt siste uka til tross for mye søvn. Ellers fint lite symptomer. Hvis jeg kjenner litt etter fryser jeg kanskje litt mer enn normalt, men jeg har mest symptomer de gangene jeg ikke er gravid
Syns jeg ser en strek, ja :Heartbigred

Vis vedlegget 417728

Ser strek! Spennende i morgen tidlig :love017

Vis vedlegget 417728

Ser også strek :D

20231024_182124.jpg
Den første e rfsu "vanlig" test tatt godt ut på dagen idag. Den skal vel i teorien ikkje kunne vise noe før tante rød skal melde sin ankomst. Den under e tidlig test tatt veldig seint i går kveld. Prøver og ikkje ha for høye forhåpninger, men....:smiley-angelic001

Vis vedlegget 417733
Den første e rfsu "vanlig" test tatt godt ut på dagen idag. Den skal vel i teorien ikkje kunne vise noe før tante rød skal melde sin ankomst. Den under e tidlig test tatt veldig seint i går kveld. Prøver og ikkje ha for høye forhåpninger, men....:smiley-angelic001
Jeg ser!

Ja det er vanvittig spennende
Jeg synes også dine tester var veldig tydelig
Vis vedlegget 417733

Har 4 (5 med denne) graviditeter bak meg, men kun 1 barn. Men første gang eg har opplevd og få positivt SÅ Tidlig! Så rimelig sjokkert her hjemme, og har langt ifra gått opp for meg

Har 4 (5 med denne) graviditeter bak meg, men kun 1 barn. Men første gang eg har opplevd og få positivt SÅ Tidlig! Så rimelig sjokkert her hjemme, og har langt ifra gått opp for meg

Håper denne sitter ❤️ Har ikke gått opp for meg heller, var innstilt på at det kunne ta litt tid etter uttak av spiral. Men dette er altså 2. EL med aksjer lagt inn, så er nesten litt for godt til å være sant

20231025_114214.jpg
Begynner og bli helt skjelven her:D
De 3 øverste e vanlige som egentlig ikkje skal slå ut endå. De 4 nede e tidlig tester:D
Men no e eg tom for tidlig tester, så no blir det bare og se på stigning på de vanlige. E ikkje så glad i rfsu sine egentlig, men venter litt til før eg spanderer på meg cb sine:p

Vis vedlegget 417777
Begynner og bli helt skjelven her:D
De 3 øverste e vanlige som egentlig ikkje skal slå ut endå. De 4 nede e tidlig tester:D
Men no e eg tom for tidlig tester, så no blir det bare og se på stigning på de vanlige. E ikkje så glad i rfsu sine egentlig, men venter litt til før eg spanderer på meg cb sine:p
Oii, så fine Mener du kanskje 8, 9, 10 dager DPO(dager over eggløsning /days past ovulation)? IKM er vel «Ikke-kommende-mens»? Ble usikker nå jeg

Oii, så fine Mener du kanskje 8, 9, 10 dager DPO(dager over eggløsning /days past ovulation)? IKM er vel «Ikke-kommende-mens»? Ble usikker nå jeg
Nei mener ikm, for aner ikkje korti eggløsning var. Derfor eg e mest i sjokk siden de viser positiv så tidlig. Så tenker jo at eggløsning denne gangen må ha skjedd tidligere enn vanlig

Back
Topp