Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange DPO?Fikk denne 4+3, er dette for sterk strek til å være så tidlig?Er helt sikker på eggløsning da jeg målte temperaturen (Alt man skal bekymre seg for…)
Vis vedlegget 424898
17 dpoHvor mange DPO?
Ser veldig bra ut!17 dpo
Ser bra utFikk denne 4+3, er dette for sterk strek til å være så tidlig?Er helt sikker på eggløsning da jeg målte temperaturen (Alt man skal bekymre seg for…)
Vis vedlegget 424898

Ser jo veldig bra ut dette!
Vil si det er økning der jaSer jo veldig bra ut dette!![]()
Ser veldig bra ut!Vil si det er økning der ja![]()

Enig. Tror de kan være litt ustabile? Strekene i den demonterte digitale var også veldig sterke. Irriterende å ha kastet bort en testDu burde jo lett få 3+ med de strekene der!
Dette er min strek med HCG på over 9K:
Vis vedlegget 424930
Får kjøpe en i morgen!Den clear blue testen var mye mørkere enn min som ble 3+, så tror det er veldig tilfeldigDagens test. Har ikke fått kjøpt en ny clearblue i dag. Demonterte gårsdagens 2-3 uker og synes den så like mørk ut som mange andre 3+ jeg fant på nett, så kanskje jeg kunne fått det i dag![]()
Det er det jeg også mistenker etter å ha tittet litt rundt. Likevel kommer jeg til å ta en tilDen clear blue testen var mye mørkere enn min som ble 3+, så tror det er veldig tilfeldig