Var mindre sistPleier forskjellen å være mindre? *har lite erfaring med BP og tidligtester*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var mindre sistPleier forskjellen å være mindre? *har lite erfaring med BP og tidligtester*
Ja, tror man skal være forsiktig med å sammenligne ulike testerVar mindre sistmen jeg tenker de er fine fordi
![]()

Her er dagens og gårsdagens (de med tusj på er i går)Synes testene mine ser svakere ut..? Selv om jeg ikke har testet til samme tidspunkt osv. får håpe det bare er litt utvanna urin her nå.
Føles som en nedtur. Må vel få tak i meg CB digital igjen i dag å se. Men så syns jeg testene mine er litt rare også, siden kontrollstreken blir en del sterkere enn vanlig (4+6 forresten)
Synes de ser ganske lik ut jeg. Ser ikke tegn til at de er svakere. Økningen vil vel stagnere litt etterhvert? Du har også ekstremt sterk kontrollstrek, og det tar vel litt tid før hCG-nivået er så høyt.Synes testene mine ser svakere ut..? Selv om jeg ikke har testet til samme tidspunkt osv. får håpe det bare er litt utvanna urin her nå.
Føles som en nedtur. Må vel få tak i meg CB digital igjen i dag å se. Men så syns jeg testene mine er litt rare også, siden kontrollstreken blir en del sterkere enn vanlig (4+6 forresten)

Fikk 2-3 på 4+1Synes de ser ganske lik ut jeg. Ser ikke tegn til at de er svakere. Økningen vil vel stagnere litt etterhvert? Du har også ekstremt sterk kontrollstrek, og det tar vel litt tid før hCG-nivået er så høyt.
Har du prøvd å få 2-3 på digital?![]()
Oi, skikkelig drittbatch og! Men ser stigning jaJeg har selvfølgelig fått en drittbatch fra make sure. Alle testene blir så rare og ujevne, men tror jeg ser ok stigning? Blir nervøs av disse tulletestene.![]()
Jeg synes også de ser like ut - og veldig sterke! Mine strimler har også endret seg lite de siste dagene, men i dag fikk jeg likevel 3+ på digital (Hadde 2-3 i slutten av forrige uke). Dette trenger derfor ikke å være noe dårlig tegn! Hvis du er veldig usikker, kan du kanskje vurdere å ta en digital? Krysser fingrene for både deg og spiren i magen dinSynes de ser ganske lik ut jeg. Ser ikke tegn til at de er svakere. Økningen vil vel stagnere litt etterhvert? Du har også ekstremt sterk kontrollstrek, og det tar vel litt tid før hCG-nivået er så høyt.
Har du prøvd å få 2-3 på digital?![]()
Tenkte å kanskje ta en digital når jeg kommer hjem igjenJeg synes også de ser like ut - og veldig sterke! Mine strimler har også endret seg lite de siste dagene, men i dag fikk jeg likevel 3+ på digital (Hadde 2-3 i slutten av forrige uke). Dette trenger derfor ikke å være noe dårlig tegn! Hvis du er veldig usikker, kan du kanskje vurdere å ta en digital? Krysser fingrene for både deg og spiren i magen din![]()
Den tror jeg du har gode muligheter for å få 3+ på. Var tom for andre tester da jeg tok digital men 4 dager før digital var kontroll og test stek fortsatt ganske likeDagens (andre) . Ville jeg fått 3+ på digital nå kanskje?
Det vil jeg tro!Dagens (andre) . Ville jeg fått 3+ på digital nå kanskje?