Testene våres

Måtte selvfølgelig.. :smiley-ashamed005

Vedlegg

• IMG_2343.jpeg
    IMG_2343.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 32
Synes testene mine ser svakere ut..? Selv om jeg ikke har testet til samme tidspunkt osv. får håpe det bare er litt utvanna urin her nå.
Føles som en nedtur. Må vel få tak i meg CB digital igjen i dag å se. Men så syns jeg testene mine er litt rare også, siden kontrollstreken blir en del sterkere enn vanlig (4+6 forresten)

Vedlegg

• 810379E7-3FD3-44E1-B4FB-7E85D816C8D4.jpeg
    810379E7-3FD3-44E1-B4FB-7E85D816C8D4.jpeg
    924,9 KB · Visninger: 65
Synes testene mine ser svakere ut..? Selv om jeg ikke har testet til samme tidspunkt osv. får håpe det bare er litt utvanna urin her nå.
Føles som en nedtur. Må vel få tak i meg CB digital igjen i dag å se. Men så syns jeg testene mine er litt rare også, siden kontrollstreken blir en del sterkere enn vanlig (4+6 forresten)
Her er dagens og gårsdagens (de med tusj på er i går)

Vedlegg

• 374CB704-355B-44A1-AD0C-7872C2A3890B.jpeg
    374CB704-355B-44A1-AD0C-7872C2A3890B.jpeg
    293,4 KB · Visninger: 51
Synes de ser ganske lik ut jeg. Ser ikke tegn til at de er svakere. Økningen vil vel stagnere litt etterhvert? Du har også ekstremt sterk kontrollstrek, og det tar vel litt tid før hCG-nivået er så høyt.
Har du prøvd å få 2-3 på digital?:happy:

Synes de ser ganske lik ut jeg. Ser ikke tegn til at de er svakere. Økningen vil vel stagnere litt etterhvert? Du har også ekstremt sterk kontrollstrek, og det tar vel litt tid før hCG-nivået er så høyt.
Fikk 2-3 på 4+1 ☺️

Jeg har selvfølgelig fått en drittbatch fra make sure. Alle testene blir så rare og ujevne, men tror jeg ser ok stigning? Blir nervøs av disse tulletestene. :sour:

Vedlegg

• IMG_9070.jpeg
    IMG_9070.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 92
Jeg synes også de ser like ut - og veldig sterke! Mine strimler har også endret seg lite de siste dagene, men i dag fikk jeg likevel 3+ på digital (Hadde 2-3 i slutten av forrige uke). Dette trenger derfor ikke å være noe dårlig tegn! Hvis du er veldig usikker, kan du kanskje vurdere å ta en digital? Krysser fingrene for både deg og spiren i magen din ❤️

Jeg synes også de ser like ut - og veldig sterke! Mine strimler har også endret seg lite de siste dagene, men i dag fikk jeg likevel 3+ på digital (Hadde 2-3 i slutten av forrige uke). Dette trenger derfor ikke å være noe dårlig tegn! Hvis du er veldig usikker, kan du kanskje vurdere å ta en digital? Krysser fingrene for både deg og spiren i magen din ❤️
Tenkte å kanskje ta en digital når jeg kommer hjem igjen ❤️ men takk, det hjelper å høre ❤️

Dagens (andre :hilarious: ) . Ville jeg fått 3+ på digital nå kanskje?

Vedlegg

• IMG_5590.jpeg
    IMG_5590.jpeg
    781,8 KB · Visninger: 10
Back
Topp