Testene våres

Første «dye stealer» :love7 Testet ikke i går da. Men tror det blir digital imorgen! Aller siste test :D
Den var veldig tydelig ja! :love7
Er den tatt på morgenurin?

Ble litt stresset nå, for min var ikke så sterk i dag, men det var ikke morgenurin da..:whacky011
Vet ikke hva som er vanlig jeg, men kan jo legge ved et bilde, så kan dere som kan dett litt bedre enn meg, si hva dere tenker. Er 5+5

Vedlegg

• IMG_4733.jpeg
    IMG_4733.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 32
Med disse testene I ettermiddag så er jeg rimelig sikker på at dette har gått gale. Hadde 2-3 på den digitale for 1,5 uke siden. Får svar på hcg prøven på mandag håper jeg. Ingen tester er slik når man liksom er 6+0. Men har jo ikke blødd ut noe... så må få det ut og bare stålsette meg for å prøve på nytt....
Vis vedlegget 424224
Så trist! Skjønner du har det tøft nå, og sender deg en god klem! :Heartbigred

Den var veldig tydelig ja! :love7
Er den tatt på morgenurin?

Ble litt stresset nå, for min var ikke så sterk i dag, men det var ikke morgenurin da..:whacky011
Vet ikke hva som er vanlig jeg, men kan jo legge ved et bilde, så kan dere som kan dett litt bedre enn meg, si hva dere tenker. Er 5+5
Det var ettermiddagsurin. Men jeg har litt sterkere tester på ettermiddagen. Dagen etterpå på morgenen var teststreken også sterkere men kontrollstreken var ikke like lys som ettermiddagen før. Syns din ser helt fin ut! Tror ikke det er vits i å teste noe mer nå nå at vi har fått så mye hcg i kroppen :D man blir bare stresset av det. det er jo forskjellige mengder med fargestoff i testene så det gjør det også vanskelig å sammenligne på dette stadiet.

Med disse testene I ettermiddag så er jeg rimelig sikker på at dette har gått gale. Hadde 2-3 på den digitale for 1,5 uke siden. Får svar på hcg prøven på mandag håper jeg. Ingen tester er slik når man liksom er 6+0. Men har jo ikke blødd ut noe... så må få det ut og bare stålsette meg for å prøve på nytt....
Vis vedlegget 424224
Lei meg på dine vegne. Mange varme tanker! <3

Det var ettermiddagsurin. Men jeg har litt sterkere tester på ettermiddagen. Dagen etterpå på morgenen var teststreken også sterkere men kontrollstreken var ikke like lys som ettermiddagen før. Syns din ser helt fin ut! Tror ikke det er vits i å teste noe mer nå nå at vi har fått så mye hcg i kroppen :D man blir bare stresset av det. det er jo forskjellige mengder med fargestoff i testene så det gjør det også vanskelig å sammenligne på dette stadiet.
Takk for svar! Det beroliget meg veldig mye faktisk :Heartbigred

Vis vedlegget 424224
Så utrolig trist!! Skjønner at ingenting hjelper nå, men sender deg mange klemmer og håper på et positivt svar på mandag :smiley-angelic001 :Heartpink :Heartpink :Heartpink :Heartpink

Ser heldigvis stigning etter litt brun utflod på torsdag :hello2
Btw: HATER testene fra billigtester men det var de eneste jeg hadde flere av og kunne sammenligne :dead:

Vedlegg

• IMG_8046.jpeg
    IMG_8046.jpeg
    301 KB · Visninger: 37
Noen som har fått 2-3 på Clearblue før IKM? Er etter egne beregninger 3+3, men må kanskje ha hatt eggløsning tidligere enn jeg tror Håper ikke på fler enn en siden denne definitivt ikke var planlagt :p

Den ser positiv ut ja! Koselig med to tette da:p masse lykke til.. trenger sikkert litt tid til å bearbeide dette
Ja jeg trenger tid til å bearbeide ja :facepalm:
Ja søsknene får jo mye mer lek og støtte i hverandre når de er så tette ❤️ Så det er jo positivt. Bare jeg gruer meg til hypermesis og alt som følger med graviditet, fødsel og baby tiden :dead:

Ja jeg trenger tid til å bearbeide ja :facepalm:
Ja søsknene får jo mye mer lek og støtte i hverandre når de er så tette ❤️ Så det er jo positivt. Bare jeg gruer meg til hypermesis og alt som følger med graviditet, fødsel og baby tiden :dead:
Skjønner jeg veldig godt :Heartred i hvert fall hvis du var dårlig under de andre graviditetene. Ei jeg kjenner hadde alvorlig hg med de to første jentene sine men ingenting med den tredje! Så hvem vet :Heartpink

Skjønner jeg veldig godt :Heartred i hvert fall hvis du var dårlig under de andre graviditetene. Ei jeg kjenner hadde alvorlig hg med de to første jentene sine men ingenting med den tredje! Så hvem vet :Heartpink
Åååhh håper jeg ikke blir så dårlig nå! Hadde tenkt det var stopp med nummer 4... Og hypermesis bare varte lenger og ble værre for hvert svangerskap :arghh:

Back
Topp