Testene våres

De to første testene tok jeg jul/nyttår og fikk kun tak i rfsu tidlig test 10mlU/ml på bensinstasjonen. Gikk litt i sjokk etter første testen :happy090 De er tatt kveld 4+2 og morgen 4+5.

Siste testen er tatt nå i kveld 5+3 med 20mlU/ml.

Vedlegg

• IMG_2281.jpeg
    IMG_2281.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 41
  • IMG_2291.jpeg
    IMG_2291.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 41
  • IMG_2313.jpeg
    IMG_2313.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 41
Så herlig!
Har en baby på 4 mnd selv jeg :smiley-ashamed004
Såpass ja! Det er så rart å tenke på at man går gravid samme tid som sist bare året etter. Og når babyen kommer så er jo forrige "baby" bare 1 år o_O
Alle mine barn er 2 års forskjell, så jeg håper kanskje det er positivt med enda tettere for da har de kanskje ikke den sjalusien, eller? Mye tanker fra meg i dag :hilarious:

Såpass ja! Det er så rart å tenke på at man går gravid samme tid som sist bare året etter. Og når babyen kommer så er jo forrige "baby" bare 1 år o_O
Alle mine barn er 2 års forskjell, så jeg håper kanskje det er positivt med enda tettere for da har de kanskje ikke den sjalusien, eller? Mye tanker fra meg i dag :hilarious:
Har to fra før jeg, med 17 måneder i mellom. De er store nå da, 11 og 13, men de har alltid lekt seg veldig bra. Så håper det blir tilfelle denne gangen også! :Heartbigred Også håper jeg at denne ikke kommer akkurat samme dato som lillegutt på 4mnd :smiley-bounce012

Har to fra før jeg, med 17 måneder i mellom. De er store nå da, 11 og 13, men de har alltid lekt seg veldig bra. Så håper det blir tilfelle denne gangen også! :Heartbigred Også håper jeg at denne ikke kommer akkurat samme dato som lillegutt på 4mnd :smiley-bounce012
Så bra å høre da har du den erfaringen fra før med tette barn :D Hehe ja det er jo bare gøy med samme dato og forskjellig år :hilarious:

De to første testene tok jeg jul/nyttår og fikk kun tak i rfsu tidlig test 10mlU/ml på bensinstasjonen. Gikk litt i sjokk etter første testen :happy090 De er tatt kveld 4+2 og morgen 4+5.

Siste testen er tatt nå i kveld 5+3 med 20mlU/ml.
Sterke og fine streker :)

Vet jeg sa jeg var ferdig med å teste, men følte meg i så fin form i dag (bortsett fra trøtt), så tok en test for å roe nervene litt. Det hjalp! :happy7Skikkelig «dye stealer». Er 5+1 i dag, og testen er tatt nå, på skikkelig utvanna urin.
IMG_2292.jpeg

Tror den batchen med vanlige tester er litt rar. Aldri hatt så stor forskjell på vanlig og tidlig test før :p

Vedlegg

• F55038A5-725B-46A3-A1F0-F2E31396B9F3.jpeg
    F55038A5-725B-46A3-A1F0-F2E31396B9F3.jpeg
    254,7 KB · Visninger: 44
Back
Topp