Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange DPO?Jaja, det er i alle fall ikke nedgangfår ta en ny på søndag eller noe tenker jeg
Om du følger CB egne tall, altså:Jaja, det er i alle fall ikke nedgangfår ta en ny på søndag eller noe tenker jeg
Er 4+6 i dag trooor jeg er 21 dpo, så det er vel sikkert litt tidligOm du følger CB egne tall, altså:
hcg <153 = 2-3
hcg <2753 = 3+
Du fikk 2-3 4+1 - altså hcg på 153+
Om du da dobler hver 48 time så vil du matematisk sett ikke få 3+ før 5+3 ish...
Ville definitivt ventet et par dager! Jeg fikk 3+ 5+3 (22DPO).. Var ganske stressa dagene før med tanke på historikken (sist fikk jeg jo ikke 2-3 før 6+0)Er 4+6 i dag trooor jeg er 21 dpo, så det er vel sikkert litt tidlig![]()
TakkVille definitivt ventet et par dager! Jeg fikk 3+ 5+3 (22DPO).. Var ganske stressa dagene før med tanke på historikken (sist fikk jeg jo ikke 2-3 før 6+0)
Ser det var 6+1 jeg fikk 3+ sistTakkberoliger meg egentlig ganske å få høre
husker ikke når jeg fikk 3+ sist
Om du følger CB egne tall, altså:
hcg <153 = 2-3
hcg <2753 = 3+
Du fikk 2-3 4+1 - altså hcg på 153+
Om du da dobler hver 48 time så vil du matematisk sett ikke få 3+ før 5+3 ish...
Joda, hcg kan jo øke med langt mer enn dobling...Fikk 1-2 forrige onsdag og 2-3 fredag, så da er det vel egentlig ikke mulig for meg å få 3+ i dag?
Det gikk ikkeJoda, hcg kan jo øke med langt mer enn dobling...
Jeg fikk 2-3 2. Januar (4+5) og 3+ 7. Januar (5+3)..
Utålmodig.no herVent noen dager du ogsåDet gikk ikke![]()
Utålmodig.no her
Vent noen dager du også![]()

Så du fikk «bedre» test når du blandet ut med vann? Har du bilde av en hvor du ikke gjorde det? Veldig interessant!Prøvde det trikset med å blande urin med vann og så teste. Har jo slitt med at testene har blitt litt «gromsete» og strekene rare og delte. Nå ble den klarere og endte såvidt med «dye-stealer»![]()

Hadde ikke bilder av de værste testene. Her ser man litt forskjell. Den første tatt på ren morgenurin i går og den andre er den jeg tok på utvannet nåt i kveld.Så du fikk «bedre» test når du blandet ut med vann? Har du bilde av en hvor du ikke gjorde det? Veldig interessant!![]()
Hvor mye vann blandet du?Hadde ikke bilder av de værste testene. Her ser man litt forskjell. Den første tatt på ren morgenurin i går og den andre er den jeg tok på utvannet nåt i kveld.
50/50. Testet dette kun for moroskyld da jeg har tester til oversHvor mye vann blandet du?
Så spennende! Jeg opplevde noe relatert på ikm. Testen oppførte seg som om den var for tørr, selv om jeg hadde holdt den i urinprøven så lenge som anvist. Dryppet på noen dråper vann (etter tips for tørre tester her fra forumet) og nydelig strek kom fram.Prøvde det trikset med å blande urin med vann og så teste. Har jo slitt med at testene har blitt litt «gromsete» og strekene rare og delte. Nå ble den klarere og endte såvidt med «dye-stealer»![]()