Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange som ikke får 3+ før 5+6 osv.
Fikk ikke 3+ før jeg var 5+3 sist gang
Har hørt de digitale med ukesindikator ikke er helt pålitelige. At det virker nermest tilfeldig om de slår ut den ene eller andre veien når man ligger på grensa.Men jeg fikk 2-3 for en uke siden, den burde vel ha doblet seg nok til å få 3+?
Håper jeg ogsåHar hørt de digitale med ukesindikator ikke er helt pålitelige. At det virker nermest tilfeldig om de slår ut den ene eller andre veien når man ligger på grensa.
Håper du får 3+ om ikke lenge![]()
Har ikke blitt kvalm enda, og den ekstreme trøttheten har ikke vært tilstede de siste to dagene, så jeg kjenner på bekymringer og usikkerhet nåIkke noe serlig kvalm her heller og føler meg overhodet ikke gravid i dag så skjønner godt hvordan du har detHåper jeg ogsåHar ikke blitt kvalm enda, og den ekstreme trøttheten har ikke vært tilstede de siste to dagene, så jeg kjenner på bekymringer og usikkerhet nå
Jeg fikk ikke 3+ før jeg var over 6 uker sist. Vent et par dager før du prøver igjen
Jeg fikk ikke 3+ før 24dpo sist.
Jeg kjenner på det sammeHåper jeg ogsåHar ikke blitt kvalm enda, og den ekstreme trøttheten har ikke vært tilstede de siste to dagene, så jeg kjenner på bekymringer og usikkerhet nå
Har ikke fått trøttheten i det hele tatt enda. Kommer den senere?Jeg har vært veldig trøtt den siste uka og sovet 16 timer ++ i døgnet, men ikke de to siste dageneJeg kjenner på det sammeHar ikke fått trøttheten i det hele tatt enda. Kommer den senere?
Kan legge til at jeg fikk 2-3 for noen dager siden med veldig mørke streker på den demonterte testen, så tror det er litt tilfeldig hva den viser noen ganger.
Ja, det burde jo det. Jeg fikk 3+ en uke og 3 dager etter jeg fikk 1-2Men jeg fikk 2-3 for en uke siden, den burde vel ha doblet seg nok til å få 3+?
Sikker på at det ikke er tvillinger? siden du fikk 3+ så kjaptJa, det burde jo det. Jeg fikk 3+ en uke og 3 dager etter jeg fikk 1-2![]()
Jeg fikk jo ikke 3+ før 7/1 (5+3) hcg-målingen gjort 9/1 (5+5) var på over 9000 - ergo burde jeg teoretisk sett fått 3+ tidligere... stoler ikke på disse ukeindikatorene. Har jo hørt om de som ikke har slått ut på 3+ før hcg har vært godt over 4000..Sikker på at det ikke er tvillinger? siden du fikk 3+ så kjapt![]()
Stoler ikke helt på de jeg hellerJeg fikk jo ikke 3+ før 7/1 (5+3) hcg-målingen gjort 9/1 (5+5) var på over 9000 - ergo burde jeg teoretisk sett fått 3+ tidligere... stoler ikke på disse ukeindikatorene. Har jo hørt om de som ikke har slått ut på 3+ før hcg har vært godt over 4000..
JM og lege bruker første blødningsdag i siste mens i ukeberegning3+3 etter eggløsning? Blir ikke klok på hvilken uke jeg er enda! Fin stigning fra i går! Har bare digital og clearblue tidlig deteksjon igjen nå. Tenker å vente med den digitale
Vis vedlegget 425066

Skjønner! Men den blir jo ikke riktig siden jeg har lang tid i mellom mens og el?JM og lege bruker første blødningsdag i siste mens i ukeberegning![]()

Blir uansett justert på ULSkjønner! Men den blir jo ikke riktig siden jeg har lang tid i mellom mens og el?![]()