Testene våres

Men jeg fikk 2-3 for en uke siden, den burde vel ha doblet seg nok til å få 3+?

Men jeg fikk 2-3 for en uke siden, den burde vel ha doblet seg nok til å få 3+?
Har hørt de digitale med ukesindikator ikke er helt pålitelige. At det virker nermest tilfeldig om de slår ut den ene eller andre veien når man ligger på grensa.
Håper du får 3+ om ikke lenge❤️

Har hørt de digitale med ukesindikator ikke er helt pålitelige. At det virker nermest tilfeldig om de slår ut den ene eller andre veien når man ligger på grensa.
Håper du får 3+ om ikke lenge❤️
Håper jeg også :Heartred Har ikke blitt kvalm enda, og den ekstreme trøttheten har ikke vært tilstede de siste to dagene, så jeg kjenner på bekymringer og usikkerhet nå

Håper jeg også :Heartred Har ikke blitt kvalm enda, og den ekstreme trøttheten har ikke vært tilstede de siste to dagene, så jeg kjenner på bekymringer og usikkerhet nå
Ikke noe serlig kvalm her heller og føler meg overhodet ikke gravid i dag så skjønner godt hvordan du har det❤️
Huff, disse tankene som alltid skal stikke avgårde ned de verste stiene da.

Jeg kjenner på det samme :Heartpink Har ikke fått trøttheten i det hele tatt enda. Kommer den senere?

Kan legge til at jeg fikk 2-3 for noen dager siden med veldig mørke streker på den demonterte testen, så tror det er litt tilfeldig hva den viser noen ganger.

Jeg kjenner på det samme :Heartpink Har ikke fått trøttheten i det hele tatt enda. Kommer den senere?

Kan legge til at jeg fikk 2-3 for noen dager siden med veldig mørke streker på den demonterte testen, så tror det er litt tilfeldig hva den viser noen ganger.
Jeg har vært veldig trøtt den siste uka og sovet 16 timer ++ i døgnet, men ikke de to siste dagene

Sikker på at det ikke er tvillinger? siden du fikk 3+ så kjapt :D
Jeg fikk jo ikke 3+ før 7/1 (5+3) hcg-målingen gjort 9/1 (5+5) var på over 9000 - ergo burde jeg teoretisk sett fått 3+ tidligere... stoler ikke på disse ukeindikatorene. Har jo hørt om de som ikke har slått ut på 3+ før hcg har vært godt over 4000..

Jeg fikk jo ikke 3+ før 7/1 (5+3) hcg-målingen gjort 9/1 (5+5) var på over 9000 - ergo burde jeg teoretisk sett fått 3+ tidligere... stoler ikke på disse ukeindikatorene. Har jo hørt om de som ikke har slått ut på 3+ før hcg har vært godt over 4000..
Stoler ikke helt på de jeg heller :)

3+3 etter eggløsning? Blir ikke klok på hvilken uke jeg er enda! Fin stigning fra i går! Har bare digital og clearblue tidlig deteksjon igjen nå. Tenker å vente med den digitale :Heartred
IMG_5810.jpeg

Back
Topp