Testene våres

Sikker på at det ikke er tvillinger? siden du fikk 3+ så kjapt :D
Nei, det aner jeg ikke! Hadde vært en morsom plot-twist, når planen bare er én siste. Håper jo ikke det er det, men samboer har bestefar som er tvilling, og søskenbarn på samme side fikk nylig tvillinger:nailbiting:

16 dpo / 4+2 i dag.
Hadde håpet veldig på 2-3, men magefølelsen trodde nok likevel det ble 1-2… Hadde BO/MA i sommer og har derfor nervene litt ekstra i høyspenn rundt stigning…Fikk første strek 10 dpo og har også hatt blødning (mulig festeblødning) denne gangen som ikke har bidratt til ro :bag: Har to CB tester igjen, så får bare prøve igjen om noen dager :Heartred

Vedlegg

• IMG_4486.jpeg
    IMG_4486.jpeg
    262,9 KB · Visninger: 62
  • IMG_4483.jpeg
    IMG_4483.jpeg
    735,1 KB · Visninger: 62
16 dpo / 4+2 i dag.
Hadde håpet veldig på 2-3, men magefølelsen trodde nok likevel det ble 1-2… Hadde BO/MA i sommer og har derfor nervene litt ekstra i høyspenn rundt stigning…Fikk første strek 10 dpo og har også hatt blødning (mulig festeblødning) denne gangen som ikke har bidratt til ro :bag: Har to CB tester igjen, så får bare prøve igjen om noen dager :Heartred
Veldig fine streker da :love017

16 dpo / 4+2 i dag.
Veldig fine streker da ❤️ de digitale kan være noen luringer, enten så har du akkurat nok til å bikke over eller ikke. Tror kanskje de er litt mindre følsomme enn det de bør være

18 dpo! :happy:
Håper jeg kan få 3+ om noen dager, sånn at jeg blir ferdig med testekjøret:facepalm:

Vedlegg

• IMG_9099.jpeg
    IMG_9099.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 61
4+3 og fornøyd med dagens stigning :cat: Dette var siste strimmeltesten jeg hadde. Har nå kun to stk CB igjen som jeg håper å få se 2-3 og 3+ på etterhvert. Litt usikker på om jeg kommer til å kjøpe flere strimler eller ikke. Frister litt å kunne se på strimler når det blir en «dye stealer» og sjansen er større for å få økning på CB.

Vedlegg

• IMG_4523.jpeg
    IMG_4523.jpeg
    333,7 KB · Visninger: 30
Det slo meg plutselig at det er litt forskjell på testene med og uten blitz. Denne gangen har jeg kjørt skjermbilde fra premom med blitz på alle, da har jeg kunne sett veldig tydelig at det er samme lys. I mine to tidligere graviditeter tror jeg at jeg har tatt bilder uten blitz (fordi, dagslys) og det er jo disse jeg har sammenlignet med og følt at de har vært svakere denne gangen.

Her er dagens med og uten blitz, den uten gir jo litt følelsen av at den er sterkere. Kanskje de egentlig er ganske like som tidligere likevel :love017

Vedlegg

• IMG_4524.jpeg
    IMG_4524.jpeg
    308,6 KB · Visninger: 9
  • IMG_4520.jpeg
    IMG_4520.jpeg
    71,1 KB · Visninger: 9
5+3 ☺️ synes fortsatt det er rart at digital ikke slo ut på 3+ i går, men prøver igjen over helga

Vedlegg

• 839A037A-6DCB-4845-B586-35E9F1AB04F6.jpeg
    839A037A-6DCB-4845-B586-35E9F1AB04F6.jpeg
    393,4 KB · Visninger: 40
Back
Topp