Å ja det var veldig stor forskjell!Den der er veldig fin og sterk! Rfsu strimler er ekstremt dårlige! Her er et bilde fra min forrige graviditet med make sure og rfsu på samme urin over fem dager![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å ja det var veldig stor forskjell!Den der er veldig fin og sterk! Rfsu strimler er ekstremt dårlige! Her er et bilde fra min forrige graviditet med make sure og rfsu på samme urin over fem dager![]()
Wii! Det er faktisk rfsu sin test tidlig, så den er jo mer sensitiv enn de andre strimleneDen der var jo nydeligPerfekt for rundt ikm
Tror nok det er rfsu som har sviktet deg her.
Hvilket merke er dette?

Ser jo at det er kjempefin stigning, men forstår deg godt ang. bekymring rundt å miste likevel.Dagens test nederst
Har fått time på sykehuset 31/1, for å få hjelp videre i graviditeten med progesteron og blodfortynnende.
Men synes jo det er fryktelig lenge å vente, for det er gjerne rundt uke 7-8 det bruker å stoppe opp. Og i slutten av mnd er jeg rett over 6 uker.
Kjempefin økning!Dagens test nederst
Har fått time på sykehuset 31/1, for å få hjelp videre i graviditeten med progesteron og blodfortynnende.
Men synes jo det er fryktelig lenge å vente, for det er gjerne rundt uke 7-8 det bruker å stoppe opp. Og i slutten av mnd er jeg rett over 6 uker.
Men ang støttemedisiner så ville jeg gått privat dersom du må vente så lenge 
Vi har ikke noe privat her hvor jeg bor, og for å komme meg privat må jeg reise ganske langt. Skal prøve å ringe sykehuset på mandag og høre om hvorfor jeg må vente så lenge, når man konstant går med frykten for å miste. Tenkte det ville være lurt å starte ved pos. tester.. Men skjønner jo at de vil ta ul osv.Kjempefin økning!Men ang støttemedisiner så ville jeg gått privat dersom du må vente så lenge
![]()
Åja, skjønnerVi har ikke noe privat her hvor jeg bor, og for å komme meg privat må jeg reise ganske langt. Skal prøve å ringe sykehuset på mandag og høre om hvorfor jeg må vente så lenge, når man konstant går med frykten for å miste. Tenkte det ville være lurt å starte ved pos. tester.. Men skjønner jo at de vil ta ul osv.

Så ikke denne før nå jeg. Krysser fingrene for begge jeg også! Blir deilig å komme litt lenger og slappe litt mer avJeg er 5+3. Ser veldig fram til jeg passerer 10 uker, håper jeg slapper litt mer av da. Hvor langt på vei er du?Krysser fingrene for oss begge
Jeg er bare 4+2
Aldri prøvd dem, men den der var jo super! Nå skal lille spiren holde helt til terminWii! Det er faktisk rfsu sin test tidlig, så den er jo mer sensitiv enn de andre strimlene![]()
Ja, håper detAldri prøvd dem, men den der var jo super! Nå skal lille spiren holde helt til termin![]()

Lykke til på tidlig ultralyd!Fikk 1-2 30 desember, og uka etter nå er jeg 7+4 og fikk 3+ fikk det når jeg var 7+1 - så tatt tid for meg og få 3+ men fornøyd med det siden det er 1 svangerskapet som foreløbig løper normalt.
Har tidlig UL i dag så spennende

Fikk endelig CB digital i posten, og tross litt utvannet urin måtte jeg jo prøve meg på 3+. Er bare 4+3 og fikk 2-3 fortsatt, men tror den må være rundt hjørnet, for fikk enda mer dye stealer i dag enn i går