Testene våres

Joda, er jo det. Bare dritt at det er vanskelig å kjenne om det er livmora som strekker seg eller kvitter seg med egget :nailbiting: :playful:
Jeg har så sykt mye murringer selv! Hadde det samme med mini, heldigvis! Men enig i at det er ekkelt, særlig med spor av gammelt blod, men heldgivis gammelt (ikke at nytt nødvendigvis betyr noe dumt det heller da) :Heartred

Jeg har så sykt mye murringer selv! Hadde det samme med mini, heldigvis! Men enig i at det er ekkelt, særlig med spor av gammelt blod, men heldgivis gammelt (ikke at nytt nødvendigvis betyr noe dumt det heller da) :Heartred
Dette er 6. gang jeg er gravid. Pleier å ha mye murringer og stikk/strekk de første ukene. Men aldri hatt blødning, hverken friskt eller gammelt. Nå har det heldigvis ikke kommet noe mer så håper på at det ikke kommer noe mer :smiley-angelic001

Dette er 6. gang jeg er gravid. Pleier å ha mye murringer og stikk/strekk de første ukene. Men aldri hatt blødning, hverken friskt eller gammelt. Nå har det heldigvis ikke kommet noe mer så håper på at det ikke kommer noe mer :smiley-angelic001
Krysser fingrene for det! :Heartred Tenker i hvert fall det er beroligende faktor at det var gammelt blod og hcg utvikler seg fint:love7

Er dette den berømte skyggestreken på rfsu testene? Syns den ser lik ut som den i går og den burde vel blitt sterkere idag hvis jeg var gravid
Hvor mange dpo er du?

Jeg har litt erfaring med rfsu og jeg synes de varierer veldig i fargestoff. Type fin stigning i noen dager og så tilsynelatende utflating før ny test igjen viser stigning. De er skikkelig merkelige de testene og det er dumt at det er de som er lettest og billigst å få tak i mange steder.
Håper dette er ei lita terminspire som klamrer seg fast hos deg❤️

Økningen blir ikke så tydelig når jeg tester daglig, men føler det er fin økning! :Heartred 15 dpo i dag!

Vedlegg

• DCE9FABC-EBF6-4AEA-816B-283A8AB4D451.jpeg
    DCE9FABC-EBF6-4AEA-816B-283A8AB4D451.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 38
  • 87D5A099-9150-42C4-9939-7BBD668D2BB5.jpeg
    87D5A099-9150-42C4-9939-7BBD668D2BB5.jpeg
    1 MB · Visninger: 38
Hvor mange dpo er du?

Jeg har litt erfaring med rfsu og jeg synes de varierer veldig i fargestoff. Type fin stigning i noen dager og så tilsynelatende utflating før ny test igjen viser stigning. De er skikkelig merkelige de testene og det er dumt at det er de som er lettest og billigst å få tak i mange steder.
Håper dette er ei lita terminspire som klamrer seg fast hos deg❤️
Takk for svar:Heartpink I følge vanlig syklus skulle jeg fått mensen for fem dager siden, men jeg er ganske sikker på at eggløsning kom 6 dager senere enn vanlig denne syklusen pga sykdom. Så isåfall skal jeg få mensen idag, ikke noe tegn ennå, skal ta en ny test nå. Har bare fått sånne ultrasvake tester fra rfsu, det er så frustrerende:arghh:

Sikkert litt dumt spørsmål, men ser alle legger ut så mange tester og tydeligvis måler ofte. Hva er grunnen til at dere tester så ofte?
Tror noen av oss blir litt hekta. I starten testet jeg hver dag fordi jeg ikke helt klarte å tro på streken, og fordi jeg hadde kjøpt en del tester på Black Friday-salg.

Det var veldig beroligende å se streken hver morgen, og å se den gå fra hel svak til sterkere enn kontrollstreken på noen uker.

Samtidig er det ikke gitt at streken er like sterk fra dag til dag eller på ulike typer tester. Det å teste ofte, kan også være en kilde til uro, hvis man begynner å sammenligne veldig med andres resultater eller sine egne fra dag til dag. Streken påvirkes jo også av hvor mye vi har drukket, når på dagen de tas, etc., og nivået av hormonet hcg (som måles) varierer en del fra person til person.

For meg var det veldig beroligende å få målt stigning av hcg hos legen med to blodprøver.

Tok denne nå :Heartpink Jeg har jo bare fått ultrasvake rfsu strimmel tester, men denne er vel ganske sikker?
Den der er veldig fin og sterk! Rfsu strimler er ekstremt dårlige! Her er et bilde fra min forrige graviditet med make sure og rfsu på samme urin over fem dager :dance008

Vedlegg

• IMG_4607.jpeg
    IMG_4607.jpeg
    521,3 KB · Visninger: 27
  • IMG_4606.jpeg
    IMG_4606.jpeg
    320,6 KB · Visninger: 27
Tok denne nå :Heartpink Jeg har jo bare fått ultrasvake rfsu strimmel tester, men denne er vel ganske sikker?
Den der var jo nydelig :woot: Perfekt for rundt ikm :joyful:
Tror nok det er rfsu som har sviktet deg her.
Hvilket merke er dette?

Dagens test nederst:)

Har fått time på sykehuset 31/1, for å få hjelp videre i graviditeten med progesteron og blodfortynnende.
Men synes jo det er fryktelig lenge å vente, for det er gjerne rundt uke 7-8 det bruker å stoppe opp. Og i slutten av mnd er jeg rett over 6 uker.

Vedlegg

• IMG_5115.jpeg
    IMG_5115.jpeg
    535,4 KB · Visninger: 33
Back
Topp