Håper det går fint Stikk og murringer er vel ganske vanlig nå i starten?15dpo og (TMI) spor av gammelt blod i utflod ved dobesøk
Kjent stikk og murringer på jobb idag, får håpe det ikke utvikler seg til friskt blod
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det går fint Stikk og murringer er vel ganske vanlig nå i starten?15dpo og (TMI) spor av gammelt blod i utflod ved dobesøk
Kjent stikk og murringer på jobb idag, får håpe det ikke utvikler seg til friskt blod
Joda, er jo det. Bare dritt at det er vanskelig å kjenne om det er livmora som strekker seg eller kvitter seg med eggetHåper det går fint Stikk og murringer er vel ganske vanlig nå i starten?
Ville tolket denne som positiv, ja. Har du bilde etter den har trukket til seg væske ferdig? Ser kanskje ut som bilde er tatt litt fort?Er dette en positiv test? Mensen er noen dager sein og jeg er veldig oppblåst. Det er ikke planlagt, så jeg er litt sjokkert og redd akkurat nå.
Vis vedlegget 425802
Så fin test! Krysser fingrene for rester etter festeblødning15dpo og (TMI) spor av gammelt blod i utflod ved dobesøk
Bilde ble tatt etter 4 min. Må teste igjen om et par dager.Ville tolket denne som positiv, ja. Har du bilde etter den har trukket til seg væske ferdig? Ser kanskje ut som bilde er tatt litt fort?
Jeg har så sykt mye murringer selv! Hadde det samme med mini, heldigvis! Men enig i at det er ekkelt, særlig med spor av gammelt blod, men heldgivis gammelt (ikke at nytt nødvendigvis betyr noe dumt det heller da)Joda, er jo det. Bare dritt at det er vanskelig å kjenne om det er livmora som strekker seg eller kvitter seg med egget
Dette er 6. gang jeg er gravid. Pleier å ha mye murringer og stikk/strekk de første ukene. Men aldri hatt blødning, hverken friskt eller gammelt. Nå har det heldigvis ikke kommet noe mer så håper på at det ikke kommer noe merJeg har så sykt mye murringer selv! Hadde det samme med mini, heldigvis! Men enig i at det er ekkelt, særlig med spor av gammelt blod, men heldgivis gammelt (ikke at nytt nødvendigvis betyr noe dumt det heller da)
Krysser fingrene for det! Tenker i hvert fall det er beroligende faktor at det var gammelt blod og hcg utvikler seg fintDette er 6. gang jeg er gravid. Pleier å ha mye murringer og stikk/strekk de første ukene. Men aldri hatt blødning, hverken friskt eller gammelt. Nå har det heldigvis ikke kommet noe mer så håper på at det ikke kommer noe mer
Hvor mange dpo er du?Er dette den berømte skyggestreken på rfsu testene? Syns den ser lik ut som den i går og den burde vel blitt sterkere idag hvis jeg var gravid
Takk for svar I følge vanlig syklus skulle jeg fått mensen for fem dager siden, men jeg er ganske sikker på at eggløsning kom 6 dager senere enn vanlig denne syklusen pga sykdom. Så isåfall skal jeg få mensen idag, ikke noe tegn ennå, skal ta en ny test nå. Har bare fått sånne ultrasvake tester fra rfsu, det er så frustrerendeHvor mange dpo er du?
Jeg har litt erfaring med rfsu og jeg synes de varierer veldig i fargestoff. Type fin stigning i noen dager og så tilsynelatende utflating før ny test igjen viser stigning. De er skikkelig merkelige de testene og det er dumt at det er de som er lettest og billigst å få tak i mange steder.
Håper dette er ei lita terminspire som klamrer seg fast hos deg
Tror noen av oss blir litt hekta. I starten testet jeg hver dag fordi jeg ikke helt klarte å tro på streken, og fordi jeg hadde kjøpt en del tester på Black Friday-salg.Sikkert litt dumt spørsmål, men ser alle legger ut så mange tester og tydeligvis måler ofte. Hva er grunnen til at dere tester så ofte?
Stol på de du har tattÆsj, jeg skulle vært litt mer tålmodig 5+2 i dag. Gidder jeg bruke mer penger på én test til, eller skal jeg bare stole på de 100 jeg har tatt allerede
Vis vedlegget 425841
Jeg er ikke bekymret nå altså, jeg kjenner meg ganske gravid jaStol på de du har tatt
Den der er veldig fin og sterk! Rfsu strimler er ekstremt dårlige! Her er et bilde fra min forrige graviditet med make sure og rfsu på samme urin over fem dagerTok denne nå Jeg har jo bare fått ultrasvake rfsu strimmel tester, men denne er vel ganske sikker?
Den der var jo nydelig Perfekt for rundt ikmTok denne nå Jeg har jo bare fått ultrasvake rfsu strimmel tester, men denne er vel ganske sikker?