Testene våres

Har jo «kun» lagt ut testrekken min i Ikm gruppe, oktobergruppa og i dagbok, så må jo dele her også :hilarious: Nå har jeg bare to babyplan tester igjen, for meg vil det si «1» da jeg aldri tørr å teste når jeg kun har én test i tilfelle den har dårlig fargestoff:hilarious: Håper de nye kommer fort!

Vedlegg

• DCD545AA-821E-4332-970D-EDCBB40926FB.jpeg
    DCD545AA-821E-4332-970D-EDCBB40926FB.jpeg
    451,4 KB · Visninger: 43
Så godt å se at testene dine stiger ❤️ Har fulgt med på deg ei stund å håpa sammen med deg, så nå krysser jeg alt jeg har for deg ❤️
Tusen takk, så kjekt å høre❤️ vi har vel fulgt hverandre en stund nå, du har vært litt ut og inn. Måtte dette bli terminspiren du har venta på❤️

14 dpo og Ikm i dag :Heartred Skal jeg tørre si 4+0 da:shy: kanskje teststreken nærmere seg kontrollstreken i styrke om jeg tester igjen på mandag:smiley-angelic001

Vedlegg

• 572619E0-1617-408D-9AC6-F1C9CB24BE7F.jpeg
    572619E0-1617-408D-9AC6-F1C9CB24BE7F.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 30
  • A5F9D99E-69C7-41DD-8E16-6DF5F2F45D3A.jpeg
    A5F9D99E-69C7-41DD-8E16-6DF5F2F45D3A.jpeg
    990,6 KB · Visninger: 30
Er dette den berømte skyggestreken på rfsu testene? Syns den ser lik ut som den i går og den burde vel blitt sterkere idag hvis jeg var gravid

Vedlegg

• IMG_6355.jpeg
    IMG_6355.jpeg
    473 KB · Visninger: 28
Sikkert litt dumt spørsmål, men ser alle legger ut så mange tester og tydeligvis måler ofte. Hva er grunnen til at dere tester så ofte?

Sikkert litt dumt spørsmål, men ser alle legger ut så mange tester og tydeligvis måler ofte. Hva er grunnen til at dere tester så ofte?
Jeg tester ofte fordi de to gangene jeg mistet så steg ikke testene så mye, og streken ble aldri veldig sterkere enn at jeg fikk 2-3 uker på digital. Selvsagt aldri noen garantier, men man kan noen ganger (ikke alltid) forutse det litt på tester om det går galt de første ukene

Er dette den berømte skyggestreken på rfsu testene? Syns den ser lik ut som den i går og den burde vel blitt sterkere idag hvis jeg var gravid
Jeg har dessverre ikke noen erfaring med rsfu. Håper det utvikler seg :Heartred

Jeg testet fordi jeg har opplevd kjemisk noen ganger og ønsker å se en utvikling i hcg. Men som Fiffi skriver, det er jo ingen garanti og jeg sluttet etter 3+ fordi da tenker jeg at det kan være mer skremmende enn betryggende.

Prøver meg forsiktig her inne:)
Fortsatt redd for at det skal stoppe opp.
Skal på gyn-pol på sykehuset 31/1 for å få progesteron som støttemedisin, men synes det er veldig lenge å vente.
Ikm i dag, med termin 27/9’ish.

Vedlegg

• IMG_5098.jpeg
    IMG_5098.jpeg
    739,9 KB · Visninger: 33
Jeg tester ofte fordi de to gangene jeg mistet så steg ikke testene så mye, og streken ble aldri veldig sterkere enn at jeg fikk 2-3 uker på digital. Selvsagt aldri noen garantier, men man kan noen ganger (ikke alltid) forutse det litt på tester om det går galt de første ukene
Oki, takk for svar Litt nervøs for å miste denne gangen på grunn av alderen min, så tar en ny test i morgen tidlig

Oki, takk for svar Litt nervøs for å miste denne gangen på grunn av alderen min, så tar en ny test i morgen tidlig
Skjønner :Heartred Håper spiren sitter! Jeg prøver å teste annenhver dag, for kan jo være lite stigning med kun 24 timer uten at det gjør noe, bare så du vet! Hvor langt på vei er du?:D

Skjønner :Heartred Håper spiren sitter! Jeg prøver å teste annenhver dag, for kan jo være lite stigning med kun 24 timer uten at det gjør noe, bare så du vet! Hvor langt på vei er du?:D
Jeg er 5+3. Ser veldig fram til jeg passerer 10 uker, håper jeg slapper litt mer av da. Hvor langt på vei er du? ❤️ Krysser fingrene for oss begge

Back
Topp