Testene våres

Dagens test nederst:)

Har fått time på sykehuset 31/1, for å få hjelp videre i graviditeten med progesteron og blodfortynnende.
Men synes jo det er fryktelig lenge å vente, for det er gjerne rundt uke 7-8 det bruker å stoppe opp. Og i slutten av mnd er jeg rett over 6 uker.
Ser jo at det er kjempefin stigning, men forstår deg godt ang. bekymring rundt å miste likevel.

Går selv på cyclogest og har bare to doser igjen. Er så redd for å seponere pga frykt for å miste. Føler det er den som har holdt på egget fram til nå..

Dagens test nederst:)

Har fått time på sykehuset 31/1, for å få hjelp videre i graviditeten med progesteron og blodfortynnende.
Men synes jo det er fryktelig lenge å vente, for det er gjerne rundt uke 7-8 det bruker å stoppe opp. Og i slutten av mnd er jeg rett over 6 uker.
Kjempefin økning!:love7 Men ang støttemedisiner så ville jeg gått privat dersom du må vente så lenge :Heartred

Kjempefin økning!:love7 Men ang støttemedisiner så ville jeg gått privat dersom du må vente så lenge :Heartred
Vi har ikke noe privat her hvor jeg bor, og for å komme meg privat må jeg reise ganske langt. Skal prøve å ringe sykehuset på mandag og høre om hvorfor jeg må vente så lenge, når man konstant går med frykten for å miste. Tenkte det ville være lurt å starte ved pos. tester.. Men skjønner jo at de vil ta ul osv.

Vi har ikke noe privat her hvor jeg bor, og for å komme meg privat må jeg reise ganske langt. Skal prøve å ringe sykehuset på mandag og høre om hvorfor jeg må vente så lenge, når man konstant går med frykten for å miste. Tenkte det ville være lurt å starte ved pos. tester.. Men skjønner jo at de vil ta ul osv.
Åja, skjønner :Heartred

16 dpo! Endelig teststrek som er litt sterkere enn kontroll! To nederste er fra make sure. Brukte siste babyplan i går, så tok en fra ms også for å ha sammenligningsgrunnlag :love7

Vedlegg

• 1162FFCB-AC40-4728-B188-6CA2458D66A5.jpeg
    1162FFCB-AC40-4728-B188-6CA2458D66A5.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 42
Last edited:
Jeg er 5+3. Ser veldig fram til jeg passerer 10 uker, håper jeg slapper litt mer av da. Hvor langt på vei er du? ❤️ Krysser fingrene for oss begge
Så ikke denne før nå jeg. Krysser fingrene for begge jeg også! Blir deilig å komme litt lenger og slappe litt mer av :Heartred Jeg er bare 4+2:shy:

Fikk 1-2 30 desember, og uka etter nå er jeg 7+4 og fikk 3+ fikk det når jeg var 7+1 - så tatt tid for meg og få 3+ men fornøyd med det siden det er 1 svangerskapet som foreløbig løper normalt.

Har tidlig UL i dag så spennende
Lykke til på tidlig ultralyd! :love7

Begge er tatt på samme urin, 17.dpo.
Så det kan være stor forskjell på testene..

Legetime i dag for å få målt hcg annenhver dag frem til jeg skal på sykehuset neste uke.

Vedlegg

• IMG_5144.jpeg
    IMG_5144.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 21
Last edited:
18dpo eller 4+4 idag, tror jeg er ferdig med strimmeltest for nå.
Tok en digital igår, men fikk feilmelding på den. Har en til som jeg sikkert tar neste helg.

Vedlegg

• IMG_4152.jpeg
    IMG_4152.jpeg
    940,8 KB · Visninger: 31
Hvorfor er jeg så utålmodig :hilarious: Fikk endelig CB digital i posten, og tross litt utvannet urin måtte jeg jo prøve meg på 3+. Er bare 4+3 og fikk 2-3 fortsatt, men tror den må være rundt hjørnet, for fikk enda mer dye stealer i dag enn i går:shy:

Vedlegg

• 65D9113D-FCBF-4851-94D9-DD41E50247BE.jpeg
    65D9113D-FCBF-4851-94D9-DD41E50247BE.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 30
Tatt i morges, 4+4(18dpo) :)
Bare 1 uke igjen(i morgen) til sykehustime og oppfølging.

Vedlegg

• IMG_5148.jpeg
    IMG_5148.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 15
4+5 og ferdig testet :love7 :joyful: Kjempefornøyd med å få 3+ på digital, akkurat på samme graviditetslengde som jeg fikk det med datteren min:shy::Heartred

Vedlegg

• F5ED5218-BAE0-48B8-8E9F-E03E2E521056.jpeg
    F5ED5218-BAE0-48B8-8E9F-E03E2E521056.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 13
Back
Topp