Blehh! Spotter/blør nå så da er det ikke min tur denne mnd tror jegDa vil jeg si jeg er GRAVID offisielt veldig lavt...![]()
![]()
![]()
IKM i morgen tror jeg.
Og jeg håper den holder seg der!
Ja, tisser på alt av tester for å sjekke om det er det ene eller andre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blehh! Spotter/blør nå så da er det ikke min tur denne mnd tror jegDa vil jeg si jeg er GRAVID offisielt veldig lavt...![]()
![]()
![]()
IKM i morgen tror jeg.
Og jeg håper den holder seg der!
Ja, tisser på alt av tester for å sjekke om det er det ene eller andre![]()
Men veldig liteBlehh! Spotter/blør nå så da er det ikke min tur denne mnd tror jeg

Håper for degMen veldig lite![]()
![]()
![]()
Kan jo være en festeblødning!Men veldig lite![]()
![]()
![]()

Har brukt babyverden sin, men siden jeg har brukt IVF, så blir sikkert Spiren sin mer riktigBabyverden sin er bra![]()
Uff håper på uskyldig festeblødning. Hvordan går det ?Men veldig lite![]()
![]()
![]()
Veldig fine tester! GratulererVis vedlegget 407808
Første gang jeg har fått en positiv, men må jo være bra dette? Tror jeg er 14dpo, så kanskje litt svake?

Men sikkert litt lurt også å ikke henge seg for mye opp i de hver dag. Har tross alt siste svaret på blodprøven fra i dag å vente på også.GratulererVis vedlegget 407808
Første gang jeg har fått en positiv, men må jo være bra dette? Tror jeg er 14dpo, så kanskje litt svake?
Jeg følger med på stigningen ca hver 2. dag Er nok tante rød så vi prøver igjen på neste rundeUff håper på uskyldig festeblødning. Hvordan går det ?

Meeen nå tok jeg å sammenlignet fra 13,14,15 dpo (ferskeste ligger nederst på begge). Så så sterk ut idag før den tørket. Har jo nesten ingen stigningså nå gikk jeg rett i krisemaksimering igjen Vis vedlegget 407871
Ja det er kanskje et poeng det ogsåTestene dine er kjempe finebegrensa hvor mye sterkere de kan bli nå
![]()