Testene våre

Synes du får unne deg en ny :love017:Heartred
Jaa, får se om eg får kjøpt imorgen, på en diskre måte :p hater å kjøpe sånt i de lokale butikkene. Også ville jeg jo eeegentlig sjekke om jeg hadde nok hcg idag til å få 3+, men det går i vasken :p

Jaa, får se om eg får kjøpt imorgen, på en diskre måte :p hater å kjøpe sånt i de lokale butikkene. Også ville jeg jo eeegentlig sjekke om jeg hadde nok hcg idag til å få 3+, men det går i vasken :p
Hvis du bor sånn til at du kan bestille på Farmasiet.no så kan du kanskje få den på døren i morgen kveld. Jeg bestilte kl 12.45 på fredag, de lå på dørmatta mi kl 18!

Hvis du bor sånn til at du kan bestille på Farmasiet.no så kan du kanskje få den på døren i morgen kveld. Jeg bestilte kl 12.45 på fredag, de lå på dørmatta mi kl 18!
Bor på bøgda :hilarious:

Skulle også tatt en clearblue digital, men tror jeg står over siden mannen mener jeg bare sløser med penger:p

Men altså, serr? Jeg er 4+4/4+2, og teststreken er sterkere enn kontrollstreken? I forhold til forrige svangerskap ligger jeg 5-6 dager «foran skjema» hva gjelder styrken på tester, selv om man egentlig ikke kan sammenligne…

Vedlegg

• FA61DDA4-AAAE-4A5D-9D98-1391B762DB3F.jpeg
    FA61DDA4-AAAE-4A5D-9D98-1391B762DB3F.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 26
Men altså, serr? Jeg er 4+4/4+2, og teststreken er sterkere enn kontrollstreken? I forhold til forrige svangerskap ligger jeg 5-6 dager «foran skjema» hva gjelder styrken på tester, selv om man egentlig ikke kan sammenligne…
Du må jo være lengre på vei? Er det ikke mulig?

Du må jo være lengre på vei? Er det ikke mulig?
Det absolutt tidligste er at jeg ble gravid 13. juli, men el-testene ble ikke positive før 16. juli. 4+4 er basert på første dag i siste mens, som var 30. juni. Tar jeg utgangspunkt i at el var 13. juli er jeg 4+5 eller 4+6, så ikke store forskjellen. Med utgangspunkt i el 16. juli er jeg 4+2. :confused005

Det absolutt tidligste er at jeg ble gravid 13. juli, men el-testene ble ikke positive før 16. juli. 4+4 er basert på første dag i siste mens, som var 30. juni. Tar jeg utgangspunkt i at el var 13. juli er jeg 4+5 eller 4+6, så ikke store forskjellen. Med utgangspunkt i el 16. juli er jeg 4+2. :confused005
Jeg hadde også første dag i siste mens 30.juni, men EL var 11.juli hos meg. Er 5+0 idag, og gårdagens test ser slik ut:
20220731_170438.jpg

Så tror nok at du er nærmere 4+6 eller noe :)

Jeg hadde også første dag i siste mens 30.juni, men EL var 11.juli hos meg. Er 5+0 idag, og gårdagens test ser slik ut:
Vis vedlegget 385814

Så tror nok at du er nærmere 4+6 eller noe :)
Ja, det kan jo hende sædcellene lå klare og hoppet på egget i det sekundet det slapp, og at det festet seg sykt tidlig. :hilarious: Lurer litt på å ringe og sette opp jordmortime, sist ringte hun meg opp og pratet litt før vi avtalte siste konsultasjon. Kunne hørt med henne om hva hun tenker da. Får tenke litt på det.

Jeg har hatt veldig sterke streker selv! Har ikke vært gravid før, men når jeg ser på alle andre sine tester er det ganske bemerkelsesverdig.
20220730_135605.jpg
Tar en ny på onsdag som er IKM, og skal fortelle det til søsteren min den dagen :D

Back
Topp