Nukis
Forumet er livet
Februarhjertene2017
Marsboerne2017
August 2018
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Julemiraklene 2025
Jaa, får se om eg får kjøpt imorgen, på en diskre måteSynes du får unne deg en ny![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, får se om eg får kjøpt imorgen, på en diskre måteSynes du får unne deg en ny![]()
Hvis du bor sånn til at du kan bestille på Farmasiet.no så kan du kanskje få den på døren i morgen kveld. Jeg bestilte kl 12.45 på fredag, de lå på dørmatta mi kl 18!Jaa, får se om eg får kjøpt imorgen, på en diskre måtehater å kjøpe sånt i de lokale butikkene. Også ville jeg jo eeegentlig sjekke om jeg hadde nok hcg idag til å få 3+, men det går i vasken
![]()
Bor på bøgdaHvis du bor sånn til at du kan bestille på Farmasiet.no så kan du kanskje få den på døren i morgen kveld. Jeg bestilte kl 12.45 på fredag, de lå på dørmatta mi kl 18!

Ååh, jaja! Apoteket har vel solgt g-tester før.Bor på bøgda![]()

Er verre med folkan som kan komme bak meg i køaÅåh, jaja! Apoteket har vel solgt g-tester før.![]()
da går vel jungeltelegrafen!Du får passe på å si høyt «Den er ikke til meg, altså!!»Er verre med folkan som kan komme bak meg i køada går vel jungeltelegrafen!

Skulle også tatt en clearblue digital, men tror jeg står over siden mannen mener jeg bare sløser med pengerJaa, får se om eg får kjøpt imorgen, på en diskre måtehater å kjøpe sånt i de lokale butikkene. Også ville jeg jo eeegentlig sjekke om jeg hadde nok hcg idag til å få 3+, men det går i vasken
![]()
Ja det er jo i grunn detSkulle også tatt en clearblue digital, men tror jeg står over siden mannen mener jeg bare sløser med penger![]()

Fin strek!Testen min i dag12DPO, skal ta ny i morgen. Vil ha litt sterkere strekVis vedlegget 385805
Days past ovulation, eller antall dager etter eggløsning. Er det 12 dager siden eggløsning er du 12 dpo.Hva betyr dpo?
Du må jo være lengre på vei? Er det ikke mulig?Men altså, serr? Jeg er 4+4/4+2, og teststreken er sterkere enn kontrollstreken? I forhold til forrige svangerskap ligger jeg 5-6 dager «foran skjema» hva gjelder styrken på tester, selv om man egentlig ikke kan sammenligne…
Det absolutt tidligste er at jeg ble gravid 13. juli, men el-testene ble ikke positive før 16. juli. 4+4 er basert på første dag i siste mens, som var 30. juni. Tar jeg utgangspunkt i at el var 13. juli er jeg 4+5 eller 4+6, så ikke store forskjellen. Med utgangspunkt i el 16. juli er jeg 4+2.Du må jo være lengre på vei? Er det ikke mulig?

Jeg hadde også første dag i siste mens 30.juni, men EL var 11.juli hos meg. Er 5+0 idag, og gårdagens test ser slik ut:Det absolutt tidligste er at jeg ble gravid 13. juli, men el-testene ble ikke positive før 16. juli. 4+4 er basert på første dag i siste mens, som var 30. juni. Tar jeg utgangspunkt i at el var 13. juli er jeg 4+5 eller 4+6, så ikke store forskjellen. Med utgangspunkt i el 16. juli er jeg 4+2.![]()

Ja, det kan jo hende sædcellene lå klare og hoppet på egget i det sekundet det slapp, og at det festet seg sykt tidlig.Jeg hadde også første dag i siste mens 30.juni, men EL var 11.juli hos meg. Er 5+0 idag, og gårdagens test ser slik ut:
Vis vedlegget 385814
Så tror nok at du er nærmere 4+6 eller noe![]()
Lurer litt på å ringe og sette opp jordmortime, sist ringte hun meg opp og pratet litt før vi avtalte siste konsultasjon. Kunne hørt med henne om hva hun tenker da. Får tenke litt på det.Jeg har hatt veldig sterke streker selv! Har ikke vært gravid før, men når jeg ser på alle andre sine tester er det ganske bemerkelsesverdig.Men altså, serr? Jeg er 4+4/4+2, og teststreken er sterkere enn kontrollstreken? I forhold til forrige svangerskap ligger jeg 5-6 dager «foran skjema» hva gjelder styrken på tester, selv om man egentlig ikke kan sammenligne…

GratulererTesten min i dag12DPO, skal ta ny i morgen. Vil ha litt sterkere strekVis vedlegget 385805
Ingen tvil her!!