Testene våre

Er dette en positiv test? Jeg har tatt tatt test tre dager på rad og får samme resultat. Synes dog streken er litt tydeligere i dagIMG_20200803_085030.jpg

Last edited:
Tok test nå i kveld.. Er 5+6. Fikk fortsatt 2-3 på ukes indikatoren.. Ikke veldig fornøyd med det kjenner jeg. Åpnet testen, og der ser forøvrig alle 3 strekene nesten helt mørke blå ut, så mulig den kan lese av feil?

IMG_20200803_193546.jpg
Her er strimlene.. Synes de er gode og tydelige..?

Tok test nå i kveld.. Er 5+6. Fikk fortsatt 2-3 på ukes indikatoren.. Ikke veldig fornøyd med det kjenner jeg. Åpnet testen, og der ser forøvrig alle 3 strekene nesten helt mørke blå ut, så mulig den kan lese av feil?
Var en annen her som bare trengte morgenurin. Når det er sagt fikk jeg ikke 3+ på denne med datteren min før 6+2. Og terminen stemte på dagen ut ifra antakelsene mine den gangen. ❤️ Så ikke stress for mye med det ❤️❤️

Måtte ta ein test til idag, må ha noke å gjere på når ein vaknar kl. 05 :D 4+4

Opplever litt spotting ved tørk, mest om morgonen så ingenting utover dagen. Men er sjølvsagt nok til at eg vert bekymra.. Testen roa nervene litt for idag :nailbiting:
Nokon andre som opplever det? IMG_20200804_052926.jpg

Måtte ta ein test til idag, må ha noke å gjere på når ein vaknar kl. 05 :D 4+4

Opplever litt spotting ved tørk, mest om morgonen så ingenting utover dagen. Men er sjølvsagt nok til at eg vert bekymra.. Testen roa nervene litt for idag :nailbiting:
Nokon andre som opplever det? Vis vedlegget 332486
Fin sterk test. :) ser mange her inne som skriver at de har spottet tidlig i svangerskapet og at det har gått bra.

Fin sterk test. :) ser mange her inne som skriver at de har spottet tidlig i svangerskapet og at det har gått bra.
Er så nervepirrande tid eg veit ikkje kva eg skal gjer, men alt er utav min kontroll :eek:
Var gravid då eg var 21, 9 år siden sist. Då hugsar eg at eg skulle på ultralyd i veke 12,men begynte så smått å blø veka før. Då eg kom på sjukehuset var det stoppa å vokse i veke 6. Så lurar på om eg er litt paranoid etter den gang, sjølv om det er lenge siden. :confused:

Første graviditeten etter det, så eg kryssar fingrane for at det går bra!! :Heartred

Er så nervepirrande tid eg veit ikkje kva eg skal gjer, men alt er utav min kontroll :eek:
Var gravid då eg var 21, 9 år siden sist. Då hugsar eg at eg skulle på ultralyd i veke 12,men begynte så smått å blø veka før. Då eg kom på sjukehuset var det stoppa å vokse i veke 6. Så lurar på om eg er litt paranoid etter den gang, sjølv om det er lenge siden. :confused:

Første graviditeten etter det, så eg kryssar fingrane for at det går bra!! :Heartred
Huff. Ja det er en usikker og nervepirrende tid. Går rundt i en usikker boble selv akkurat nå.
Men vi må bare krysse fingrene for at det går bra, for sannsynligheten er alltid størst for at det går bra. :)

Huff. Ja det er en usikker og nervepirrende tid. Går rundt i en usikker boble selv akkurat nå.
Men vi må bare krysse fingrene for at det går bra, for sannsynligheten er alltid størst for at det går bra. :)
Ja, det er heilt sant. Me får puste med magen å prøve å glede oss litt. :Heartred

IMG_20200803_195102.jpg Det er en skygge av noe her, er det ikke? Er noen dager på overtid, men får teste igjen om noen dager. Skal sies at streken ble mye tydeligere etter at de 5 minuttene var gått, men bruksanvisningen sier resultatet ikke kan stoles på da:bored:

Tok test nr 2 idag. Fremdeles positiv! Skal ta en digital i morgen. Kjekt å se positive tester:rolleyes:
Ganske tidlig enda, ca 3+3.
20200804_072550.jpg

Har tatt min 4. babyplan test i dag (4 dager på rad) og den viser også en rosa strek. Hvordan er påliteligheten til babyplan kontra clearblue for eksempel?

Last edited:
Klarte ikke holde meg lengre - 4+0 idag :happy:

Vedlegg

• 5E3C960A-509A-451F-8C32-F0D272446AC9.jpeg
    5E3C960A-509A-451F-8C32-F0D272446AC9.jpeg
    15,4 KB · Visninger: 33
Tok første testen 5 dager før forventet mens, og der var det jaggu en svak strek.. Disse tok jeg noen dager etter.
Har en digital til i skapet som nok ryker med om en ukes tid mannen min mener jeg er koko..

Vedlegg

• Screenshot_20200804_201600_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20200804_201600_com.android.gallery3d.jpg
    9,9 KB · Visninger: 16
  • Snapchat-1410736507.jpg
    Snapchat-1410736507.jpg
    6 KB · Visninger: 15
Back
Topp