Testene våre

ConCon

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Juliknøttene 2022
Har sett at de andre termingruppene har en tråd som dette, noe som hjelper med å få opp innleggene så man kan komme til 5000 og skjult gruppe, så del testene deres her. :) :)
 
Første digitale i dag, og progresjons bilder på first response. :)
20200720_075823.jpg
20200720_100238.jpg
 
Tok en test på fredag, og den viste ingen ting. Tok denne idag tidlig :) er veldig nervøs siden vi hadde en MA i mai.
 

Vedlegg

  • 20200720_080205.jpg
    20200720_080205.jpg
    36,8 KB · Visninger: 122
jeg blir ikke enig med noen av kalkulatorene, i forhold til første mens dag og når eggløsnimgstesten viste positiv. Ser ut som jeg hadde sen eggløsning i forhold til mens :)
Hehe selv hadde jeg tidlig el, så derfor jeg regner det som mellom 1-4 april bare så får de bestemme på oul heller. :)
 
Hehe selv hadde jeg tidlig el, så derfor jeg regner det som mellom 1-4 april bare så får de bestemme på oul heller. :)

Ja var lurt, ifølge mens termin så får jeg i slutten av mars, men ifølge eggløsning så er det begynnelsen av april. :) men får vente å se at alt går bra og oul får bestemme.
 
Ja var lurt, ifølge mens termin så får jeg i slutten av mars, men ifølge eggløsning så er det begynnelsen av april. :) men får vente å se at alt går bra og oul får bestemme.
Ja ikke sant. :)
Jeg kommer nok til å snike litt i mars gruppa også fordi det var veldig ensomt her inne ennå hehe.
 
Ja ikke sant. :)
Jeg kommer nok til å snike litt i mars gruppa også fordi det var veldig ensomt her inne ennå hehe.

Er lov å snik titte litt, men i den gruppa ligger jeg så langt etter dem andre enda så håper det kommer flere inn hit Går Ann å lage Facebook side etterhvert. Var veldig hyggelig i den jeg var i sist svangerskap før det gikk galt med en MA :/
 
Er lov å snik titte litt, men i den gruppa ligger jeg så langt etter dem andre enda så håper det kommer flere inn hit Går Ann å lage Facebook side etterhvert. Var veldig hyggelig i den jeg var i sist svangerskap før det gikk galt med en MA :/
Ja dette blir så klart hovedgruppa men er godt å ha noen å prate med i ei termingruppe hvor de har kommet litt lengre også. :)
Huff så leit. :( jeg var ikke i noen facebook gruppe sist jeg var i termingruppe, men gruppa her inne var veldig koselig (var i desember gruppa), var ikke en ma men en vanlig tidlig sa hos meg da.
 
Ja dette blir så klart hovedgruppa men er godt å ha noen å prate med i ei termingruppe hvor de har kommet litt lengre også. :)
Huff så leit. :( jeg var ikke i noen facebook gruppe sist jeg var i termingruppe, men gruppa her inne var veldig koselig (var i desember gruppa), var ikke en ma men en vanlig tidlig sa hos meg da.

Var du i desember gruppa 2020? :) var der jeg og.
Men brukte mest Facebook gruppa, også var jeg ikke så aktiv.
Var 10+1 da vi var på tul og fikk vite at fosteret hadde stoppet å vokse :/
 
Var du i desember gruppa 2020? :) var der jeg og.
Men brukte mest Facebook gruppa, også var jeg ikke så aktiv.
Var 10+1 da vi var på tul og fikk vite at fosteret hadde stoppet å vokse :/
Ja var desember 2020 ja.
Huff så trist. :( håper at den sitter denne gangen da!! ❤
 
Ja var desember 2020 ja.
Huff så trist. :( håper at den sitter denne gangen da!! ❤

Ja det var trist, men må bare tenke at det var nok en grunn til at det gikk galt også håper vi på at nå går det som det skal :) men bruker nok lang tid på å slappe av denne gangen tror jeg :)
 
Ja det var trist, men må bare tenke at det var nok en grunn til at det gikk galt også håper vi på at nå går det som det skal :) men bruker nok lang tid på å slappe av denne gangen tror jeg :)
Kanskje du får til å ta en ekstra tidlig tul denne gangen?
Jeg skal spørre om tul i uke 9 når jeg kommer hjem fra norgesferie. Nekter å vente til uke 12.
La oss krysse fingrene for terminspirer denne gangen. :)
 
Kanskje du får til å ta en ekstra tidlig tul denne gangen?
Jeg skal spørre om tul i uke 9 når jeg kommer hjem fra norgesferie. Nekter å vente til uke 12.
La oss krysse fingrene for terminspirer denne gangen. :)

Ja skal høre med legen neste uke om tul, om jeg ikke får av offentlig så velger vi nok å ta privat for å roe oss selv endel :) jeg bør vel vente helst til uke 6? For å høre hjertet ?
 
Ja skal høre med legen neste uke om tul, om jeg ikke får av offentlig så velger vi nok å ta privat for å roe oss selv endel :) jeg bør vel vente helst til uke 6? For å høre hjertet ?
Ja har hørt at det er vanskelif å se hjertelyd før uke 6. Og ofte må de ta innvendig ultralyd da.
Jeg tenker om jeg klarer å vente til uke 9 så må de vel klare å se på utsiden også. :)
Jeg skal kontakte jordmor når jeg havner på uke 5 tenker jeg. :)
 
Ja har hørt at det er vanskelif å se hjertelyd før uke 6. Og ofte må de ta innvendig ultralyd da.
Jeg tenker om jeg klarer å vente til uke 9 så må de vel klare å se på utsiden også. :)
Jeg skal kontakte jordmor når jeg havner på uke 5 tenker jeg. :)

Skal prøve så godt jeg kan å vente lengst mulig med tul, men er redd for at redselen for opplevelsen i mai kommer snikende jo lengre på vei vi blir
 
Back
Topp