Testene våre

Skal prøve så godt jeg kan å vente lengst mulig med tul, men er redd for at redselen for opplevelsen i mai kommer snikende jo lengre på vei vi blir
Vanskelig å holde den frykten unna desverre.
Selv skal jeg prøve å tenke så positivt jeg kan. :)

Ja skal høre med legen neste uke om tul, om jeg ikke får av offentlig så velger vi nok å ta privat for å roe oss selv endel :) jeg bør vel vente helst til uke 6? For å høre hjertet ?

Sniker fra januar. Jeg var også i desember 2020 gruppa, mistet i påsken, men nå er jeg 14+2 med en frisk og fin gutt :Heartblue
Det er anbefalt å vente til uke 7 med TUL. Det kan være veldig vanskelig å finne hjertelyden i uke 6. Jeg var på en i uke 6 denne gangen for å bekrefte liv, og det er så smått enda (ble målt til 0.54 cm) at det er vanskelig å treffe riktig. Så hvis du klarer å vente til uke 7 er det absolutt å anbefale altså :)

Last edited:
Sniker fra januar. Jeg var også i desember 2020 gruppa, mistet i påsken, men nå er jeg 14+2 med en frisk og fin gutt :Heartblue
Det er anbefalt å vente til uke 7 med TUL. Det kan være veldig vanskelig å finne hjertelyden i uke 6. Jeg var på en i uke 6 denne gangen for å bekrefte liv, og det er så smått enda (ble målt til 0.54 cm) at det er vanskelig å treffe riktig. Så hvis du klarer å vente til uke 7 er det absolutt å anbefale altså :)
Da får jeg smøre meg med tålmodighet :) fikk du vite kjønnet så tidlig? ❤

Da får jeg smøre meg med tålmodighet :) fikk du vite kjønnet så tidlig? ❤

Kjønn fikk jeg vite i går :) Jeg ventet til uke 14 for ny tul nettopp fordi da er de ytre kjønnsorganene ferdig utviklet og man kan se kjønn hvis baby ligger fint til :happy:

Forskjell på clear blue tidlig test, fra kvelden den 18, til i går kveld, den 20. :)
20200721_090023.jpg 20200721_090035.jpg
Prøver å holde meg til å ta disse annenhver dag istedenfor hver dag.
Avhengig av testing? Jeg? Neeeida

Forskjell på clear blue tidlig test, fra kvelden den 18, til i går kveld, den 20. :)
Vis vedlegget 331502 Vis vedlegget 331503
Prøver å holde meg til å ta disse annenhver dag istedenfor hver dag.
Avhengig av testing? Jeg? Neeeida

Tester hver dag jeg, :) og skal fortsette til jeg er tom for tester. Tror jeg har til ut uka. Syns det er så gøy å følge med på stigningen. Skal legge ut en serie her om noen dager

Tester hver dag jeg, :) og skal fortsette til jeg er tom for tester. Tror jeg har til ut uka. Syns det er så gøy å følge med på stigningen. Skal legge ut en serie her om noen dager
Ja legg ut. :) det er det tråden er til for. :)

Heisann:angelic: Prøver meg på et innlegg her, litt ny på dette med forum. Jeg testet med CB early idag, og jammen meg tror jeg at jeg ser en strek?!o_O Mener det er 11-12 DPO idag. Testet på fredag, med CB digital, og da var det negativt. Har selvfølgelig studert streken i all slags lys, og den ser tydelig blå ut:pompus:

Terminkalkulator viser 04.04. Og at unnfangelse skjedde ca 07.07, dagen før jeg fikk utslag på eggløsningstest. Så det stemmer sånn noenlunde...

Klarer ikke tro det, føler meg jo ikke gravid:woot:

Vil veldig gjerne holde kontakten med flere i samme situasjon:happy093

Vedlegg

• D192E962-AF9B-44EE-95AA-33F9E34744D4.jpeg
    D192E962-AF9B-44EE-95AA-33F9E34744D4.jpeg
    16,5 KB · Visninger: 121
Heisann:angelic: Prøver meg på et innlegg her, litt ny på dette med forum. Jeg testet med CB early idag, og jammen meg tror jeg at jeg ser en strek?!o_O Mener det er 11-12 DPO idag. Testet på fredag, med CB digital, og da var det negativt. Har selvfølgelig studert streken i all slags lys, og den ser tydelig blå ut:pompus:

Terminkalkulator viser 04.04. Og at unnfangelse skjedde ca 07.07, dagen før jeg fikk utslag på eggløsningstest. Så det stemmer sånn noenlunde...

Fin og tydelig blå strek der ja, og jeg sitter tilogmed ute i sollys og ser på skjermen. :) gratulerer og velkommen til april gruppa. :)
Jeg har akkurat samme datoer når jeg legger inn i norsk terminkalkulator :D

:love022
Fin og tydelig blå strek der ja, og jeg sitter tilogmed ute i sollys og ser på skjermen. :) gratulerer og velkommen til april gruppa. :)
Jeg har akkurat samme datoer når jeg legger inn i norsk terminkalkulator :D

Tusen takk:love017

Så spennende!!! Vi må holde kontakten, og oppdatere hvordan det går fremover! Krysser alt for at det sitter, og holder helt i mål:)

Gratulerer ❤ velkommen inn i gruppa :)

:(
Gratulerer ❤ velkommen inn i gruppa :)

Tusen takk:):Heartred

Leit å høre om de tidligere erfaringene begge dere har hatt. Håper det går fint denne gangen:love7

Jeg har ingen erfaringer fra tidligere. Dette var første prøveperiode, dog med Femar. Har lest at de som har PCOS har større sjanse for SA, men prøver å ikke tenke så mye på det, må bare ta det som det kommer..Og håpe det holder i mål..

:(

Tusen takk:):Heartred

Leit å høre om de tidligere erfaringene begge dere har hatt. Håper det går fint denne gangen:love7

Jeg har ingen erfaringer fra tidligere. Dette var første prøveperiode, dog med Femar. Har lest at de som har PCOS har større sjanse for SA, men prøver å ikke tenke så mye på det, må bare ta det som det kommer..Og håpe det holder i mål..
Ja det er ikke en god erfaring å ha med seg, men man må se framover. Heldigvis har vi ei frisk frøken på 4,5 år men hadde hvert veldig koselig om hun kunne blitt storesøster :)
Vi krysser alt vi har for at denne gangen så går det riktig vei med oss alle ❤

Back
Topp