Vanskelig å holde den frykten unna desverre.Skal prøve så godt jeg kan å vente lengst mulig med tul, men er redd for at redselen for opplevelsen i mai kommer snikende jo lengre på vei vi blir
Selv skal jeg prøve å tenke så positivt jeg kan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanskelig å holde den frykten unna desverre.Skal prøve så godt jeg kan å vente lengst mulig med tul, men er redd for at redselen for opplevelsen i mai kommer snikende jo lengre på vei vi blir
Ja vi må holde oss positive sammen ❤Vanskelig å holde den frykten unna desverre.
Selv skal jeg prøve å tenke så positivt jeg kan.
Ja skal høre med legen neste uke om tul, om jeg ikke får av offentlig så velger vi nok å ta privat for å roe oss selv endel jeg bør vel vente helst til uke 6? For å høre hjertet ?
Da får jeg smøre meg med tålmodighet fikk du vite kjønnet så tidlig? ❤Sniker fra januar. Jeg var også i desember 2020 gruppa, mistet i påsken, men nå er jeg 14+2 med en frisk og fin gutt
Det er anbefalt å vente til uke 7 med TUL. Det kan være veldig vanskelig å finne hjertelyden i uke 6. Jeg var på en i uke 6 denne gangen for å bekrefte liv, og det er så smått enda (ble målt til 0.54 cm) at det er vanskelig å treffe riktig. Så hvis du klarer å vente til uke 7 er det absolutt å anbefale altså
Da får jeg smøre meg med tålmodighet fikk du vite kjønnet så tidlig? ❤
Så gøy gratulerer ❤Kjønn fikk jeg vite i går Jeg ventet til uke 14 for ny tul nettopp fordi da er de ytre kjønnsorganene ferdig utviklet og man kan se kjønn hvis baby ligger fint til
Så gøy gratulerer ❤
Gøy å se sterkere strek ❤Forskjell på clear blue tidlig test, fra kvelden den 18, til i går kveld, den 20.
Vis vedlegget 331502 Vis vedlegget 331503
Prøver å holde meg til å ta disse annenhver dag istedenfor hver dag.
Avhengig av testing? Jeg? Neeeida
Det er det jeg er blitt avhengig av, å se stigningen. pluss at det er betryggende.Gøy å se sterkere strek ❤
Forstår det, vi skal prøve å vente helt til fredag med å ta en digital testDet er det jeg er blitt avhengig av, å se stigningen. pluss at det er betryggende.
Forskjell på clear blue tidlig test, fra kvelden den 18, til i går kveld, den 20.
Vis vedlegget 331502 Vis vedlegget 331503
Prøver å holde meg til å ta disse annenhver dag istedenfor hver dag.
Avhengig av testing? Jeg? Neeeida
Ja legg ut. det er det tråden er til for.Tester hver dag jeg, og skal fortsette til jeg er tom for tester. Tror jeg har til ut uka. Syns det er så gøy å følge med på stigningen. Skal legge ut en serie her om noen dager
Fin og tydelig blå strek der ja, og jeg sitter tilogmed ute i sollys og ser på skjermen. gratulerer og velkommen til april gruppa.Heisann Prøver meg på et innlegg her, litt ny på dette med forum. Jeg testet med CB early idag, og jammen meg tror jeg at jeg ser en strek?! Mener det er 11-12 DPO idag. Testet på fredag, med CB digital, og da var det negativt. Har selvfølgelig studert streken i all slags lys, og den ser tydelig blå ut
Terminkalkulator viser 04.04. Og at unnfangelse skjedde ca 07.07, dagen før jeg fikk utslag på eggløsningstest. Så det stemmer sånn noenlunde...
Klarer ikke tro det, føler meg jo ikke gravid
Vil veldig gjerne holde kontakten med flere i samme situasjon
Fin og tydelig blå strek der ja, og jeg sitter tilogmed ute i sollys og ser på skjermen. gratulerer og velkommen til april gruppa.
Jeg har akkurat samme datoer når jeg legger inn i norsk terminkalkulator
Absolutt! Det er det vi har forumet til.
Tusen takk
Så spennende!!! Vi må holde kontakten, og oppdatere hvordan det går fremover! Krysser alt for at det sitter, og holder helt i mål
Gratulerer ❤ velkommen inn i gruppaHeisann Prøver meg på et innlegg her, litt ny på dette med forum. Jeg testet med CB early idag, og jammen meg tror jeg at jeg ser en strek?! Mener det er 11-12 DPO idag. Testet på fredag, med CB digital, og da var det negativt. Har selvfølgelig studert streken i all slags lys, og den ser tydelig blå ut
Terminkalkulator viser 04.04. Og at unnfangelse skjedde ca 07.07, dagen før jeg fikk utslag på eggløsningstest. Så det stemmer sånn noenlunde...
Klarer ikke tro det, føler meg jo ikke gravid
Vil veldig gjerne holde kontakten med flere i samme situasjon
Gratulerer ❤ velkommen inn i gruppa
Ja det er ikke en god erfaring å ha med seg, men man må se framover. Heldigvis har vi ei frisk frøken på 4,5 år men hadde hvert veldig koselig om hun kunne blitt storesøster
Tusen takk
Leit å høre om de tidligere erfaringene begge dere har hatt. Håper det går fint denne gangen
Jeg har ingen erfaringer fra tidligere. Dette var første prøveperiode, dog med Femar. Har lest at de som har PCOS har større sjanse for SA, men prøver å ikke tenke så mye på det, må bare ta det som det kommer..Og håpe det holder i mål..