Testene våre

Heisann:angelic: Prøver meg på et innlegg her, litt ny på dette med forum. Jeg testet med CB early idag, og jammen meg tror jeg at jeg ser en strek?!o_O Mener det er 11-12 DPO idag. Testet på fredag, med CB digital, og da var det negativt. Har selvfølgelig studert streken i all slags lys, og den ser tydelig blå ut:pompus:

Terminkalkulator viser 04.04. Og at unnfangelse skjedde ca 07.07, dagen før jeg fikk utslag på eggløsningstest. Så det stemmer sånn noenlunde...

Klarer ikke tro det, føler meg jo ikke gravid:woot:

Vil veldig gjerne holde kontakten med flere i samme situasjon:happy093
Gratulerer! Ikke tvil men den streken der ;)

Overlykkelig måtte det lille føret spire og gro trygt i min mage :dummy1: Gratulerer til dere andre :shy: Jeg har hatt en SA første pp så føler meg mer usikker på at den holder helt ut, men håper på det beste :HeartredNår skal dere ta kontakt med Jordmor eller lege ?

Vedlegg

• 3F9EA747-34D9-4056-A6CE-3B63BC5728F4.jpeg
    3F9EA747-34D9-4056-A6CE-3B63BC5728F4.jpeg
    32,5 KB · Visninger: 52
Overlykkelig måtte det lille føret spire og gro trygt i min mage :dummy1: Gratulerer til dere andre :shy: Jeg har hatt en SA første pp så føler meg mer usikker på at den holder helt ut, men håper på det beste :HeartredNår skal dere ta kontakt med Jordmor eller lege ?
Gratulerer og velkommen ❤ Vi må holde sammen og håpe dette går riktig vei.
Jeg må prøve å være streng med meg selv og vente lengst mulig men veit at det blir vanskelig. Kanskje ringe i uke 6 til lege

Gratulerer så mye :) :)
Kjenner igjen det å føle seg usikker etter sa men man må bare prøve å tenke positivt så mye man kan.
Jeg skal kontakte jordmor når jeg er ca 5+0. Så ca fredag neste uke tenker jeg.

Ble nervøs i går ( synes kveldstesten så svakere ut eller ikke hadde økning) så måtte ta en digital til for å få vekk de negative tankene.
Glad det fortsatt var nok hcg til å vise gravid :)
20200721_210129.jpg
Gleder meg til den viser 2-3

Heihei:hello Gratulerer med positiv test alle sammen! Jeg hadde egentlig ikke trodd at jeg skulle logge meg inn på babyverden en gang til, men her er jeg:happy093Testa positivt i går, har kjent det på kroppen den siste uken, så var ganske sikker når mens ikke kom i går.. Termindato er 3 april:love7

Vedlegg

• AFA0AA64-01CC-4B6E-AE71-0454B9A0240E.jpeg
    AFA0AA64-01CC-4B6E-AE71-0454B9A0240E.jpeg
    13,4 KB · Visninger: 64
Alle disse fine testene

Heihei:hello Gratulerer med positiv test alle sammen! Jeg hadde egentlig ikke trodd at jeg skulle logge meg inn på babyverden en gang til, men her er jeg:happy093Testa positivt i går, har kjent det på kroppen den siste uken, så var ganske sikker når mens ikke kom i går.. Termindato er 3 april:love7
Gratulerer og velkommen igjen ❤

Wow soleklar positiv! Gratulerer!! :)

20200722_082012.jpg
Økningen på first response testene :) veldig fornøyd med dagens :)

Her er mine så langt. Alle har tørket, så de ser litt annerledes ut, men får se progresjonen i alle fall. Den grønne er en standardtest (sensitivitet på 25 mlU) så den er betydelig svakere, men er strek på den også. Noe vanskelig å se på bildet synes jeg da.

Krysser fingre og tær og alt for at jeg forblir gravid!

Har også termin 04.04 etter terminkalkulator :love017

Vedlegg

• 20200722_152131.jpg
    20200722_152131.jpg
    23,5 KB · Visninger: 81
Så innlegget mitt kom to ganger.... Telefonen min er ikke helt venn med dette forumet.

Her er mine så langt. Alle har tørket, så de ser litt annerledes ut, men får se progresjonen i alle fall. Den grønne er en standardtest (sensitivitet på 25 mlU) så den er betydelig svakere, men er strek på den også. Noe vanskelig å se på bildet synes jeg da.

Krysser fingre og tær og alt for at jeg forblir gravid!

Har også termin 04.04 etter terminkalkulator :love017
Fin stigning da. :)

Back
Topp