@Snooze: Takk for svar. Kommer hjem til "sivilisasjonen" i morgen, så da tror jeg at jeg må dobbeltsjekke med en digital test. SpennendeHar inntrykk av at de er pålitelige.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Snooze: Takk for svar. Kommer hjem til "sivilisasjonen" i morgen, så da tror jeg at jeg må dobbeltsjekke med en digital test. SpennendeHar inntrykk av at de er pålitelige.
Hvor langt er du på vei når du testa 3+?Vis vedlegget 332564 siste testbilde fra meg for denne gang.
6+1. Så seint ute føler jeg.Hvor langt er du på vei når du testa 3+?
Har sjølv spart ein digitaltest for å få 3+, eg trur eg ventar til litt ut i neste vekeNå er jeg 5+2, men Cb viser 1-2 fremdeles. Burde det bekymre meg? For det gjør det
Har sjølv spart ein digitaltest for å få 3+, eg trur eg ventar til litt ut i neste veke
Skjønnar godt du er nervøs, men eg trur ikkje det er bekymringsverdig? Skal du prøve igjen om nokre dagar?
Er dette en positiv test? Jeg har tatt tatt test tre dager på rad og får samme resultat. Synes dog streken er litt tydeligere i dagVis vedlegget 332420
@Søtnosa : Takk for svar <3den er positiv! Får også nesten helt lik styrke på de testene der, stiger liksom ikke her...
Nei, absolutt ikke! Skjønner at du blir revet med av alle testene, men alle produserer HCG ulikt. Pust med magen og prøv igjen om noen dagerNå er jeg 5+2, men Cb viser 1-2 fremdeles. Burde det bekymre meg? For det gjør det
Nei, absolutt ikke! Skjønner at du blir revet med av alle testene, men alle produserer HCG ulikt. Pust med magen og prøv igjen om noen dager
Jeg og! Man blir fort revet med av andres tester og HCG målinger osv. Alt det gjør er å danne et nåtidsbilde. Det gir ingen garantier for at det kommer til å gå bra. Alt vi kan gjøre er puste med magen, leve så sunt vi kan for å skape gode vekstvilkår for bebis og håpe på det beste. De fleste graviditeter er vellykketTakk, skal gjøre det. Blir helt tullete av dette jeg
Jeg og! Man blir fort revet med av andres tester og HCG målinger osv. Alt det gjør er å danne et nåtidsbilde. Det gir ingen garantier for at det kommer til å gå bra. Alt vi kan gjøre er puste med magen, leve så sunt vi kan for å skape gode vekstvilkår for bebis og håpe på det beste. De fleste graviditeter er vellykket
Jeg har tydeligvis funnet roen i kveld... Spør meg igjen i morgen
Den var vanskelig. Tok skjermbilde av testene dine for å prøve å redigere dem med lys, selv det ga meg ikke svar (det har alltid vært min go-to og har aldri feilet meg). Jeg ville prøvd en annen type test... :/ Krysser fingrene for deg.Hei hei! Titter innom her jeg, bare for litt tydehjelp egentlig.Jeg skulle egentlig hatt termin i mars, men mistet 6+4. Fikk eggeløsning 27.juli, og er 9 dpo i dag. Tok denne testen i dag, men usikker på om jeg ser strek eller skygge. Noen andre som har testet med lloyds? Klem fra meg
Den var vanskelig. Tok skjermbilde av testene dine for å prøve å redigere dem med lys, selv det ga meg ikke svar (det har alltid vært min go-to og har aldri feilet meg). Jeg ville prøvd en annen type test... :/ Krysser fingrene for deg.